جاباما
۱۰۵۰۲۶۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تمرین اجرا با پوریا پورسرخ برای «ایرانیش»

احسان ارغوانی تهیه‌کننده مسابقه «ایرانیش» توضیح داد که در حال حاضر ده هزار نفر برای حضور در فصل بعد ثبت نام کرده‌اند و فصل دوم جذاب‌تر از این فصل خواهد شد.

خبرگزاری مهر: احسان ارغوانی تهیه‌کننده مسابقه «ایرانیش» توضیح داد که در حال حاضر ده هزار نفر برای حضور در فصل بعد ثبت نام کرده‌اند و فصل دوم جذاب‌تر از این فصل خواهد شد.

احسان ارغوانی تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» که از شبکه دو روی آنتن می‌رود بیان کرد: این مسابقه از اول ماه ربیع‌الاول مجدداً روی آنتن رفت و یک روز دیگر هم به پخش مسابقه اضافه شده است که درمجموع دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه روی آنتن است.

تمرین اجرا با پوریا پورسرخ برای «ایرانیش»

وی با اشاره به اینکه سلبریتی ها هم در مسابقه حضور دارند، اظهار کرد: فصل اول مسابقه در ۸۵ قسمت ساخته می‌شود که حدود ۶۵ قسمت ضبط شده است از کل مسابقه ۲۰ قسمت با سلبریتی ها ضبط می‌شود و به این ترتیب دو روز در هفته مردم و یک روز در هفته سلبریتی ها در مسابقه حضور دارند.

ارغوانی درباره اینکه چقدر مسابقه مخاطب خود را پیدا کرده است، گفت: «ایرانیش» تنها برنامه صفر تا صد ایرانی است که حتی یک آیتم آن هم تقلیدی نیست. استقبال زیادی از برنامه صورت گرفته است به طور مثال برای ثبت نام برای فصل دوم برنامه حدود ۱۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه هنوز مخاطب کمی برنامه را می‌شناسد، گفت: ۱۸ قسمت از برنامه بیشتر پخش نشده است و پخش آن خیلی نامنظم بوده است، شاید مردم آنتن را پیدا نکرده‌اند. مسابقه بعد از گفتگوی ویژه خبری و ساعت ۱۱:۴۵ پخش می‌شود که کمی دیرهنگام است اما شبکه چاره دیگری نداشت و کنداکتور شبکه ساعت دیگری نداشت.

وی درباره حضور پوریا پورسرخ به عنوان مجری و اینکه چگونه این اطمینان به او صورت گرفت توضیح داد: پوریا پورسرخ به نظر خود من بهترین بود و جا افتاد. او برای اجرای این مسابقه تمرین کرد که با محسن آزادی دیگر مجری تلویزیون مجری انجام می‌شد و او تمام تمرین‌های اجرا را با پورسرخ انجام می‌داد. پورسرخ هم خیلی زود با گروه و کار هماهنگ شد.

ارغوانی درباره روند ادامه مسابقه نیز توضیح داد: مسابقه‌ها به تدریج عوض شده و بازی‌های جدیدی اضافه می‌شود و مسابقه هم سخت‌تر می‌شود. ما تنها برنامه‌ای هستیم که شاهنامه خوانی و نقالی داریم و هر آنچه که مربوط به فرهنگ و آیین‌های ایران است پخش می‌شود.

وی در پایان گفت: فصل بعد اتفاقات جدیدی داریم که جذاب‌تر است و اتفاق جدیدی در تلویزیون ایران است. اتفاقی که بتواند ایران را برجسته کند و از دکوری استفاده می‌شود که در برنامه‌ها نداشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج