جاباما
۱۰۵۰۶۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۲۱درصد جرائم کشور در تهران رخ می‌دهد

رئیس پلیس پایتخت گفت: در ۳ سال گذشته ۳۰ درصد جرایم کل کشور در تهران اتفاق می‌افتاد، که امروز این رقم به ۲۱ درصد رسیده است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پایتخت گفت: در ۳ سال گذشته ۳۰ درصد جرایم کل کشور در تهران اتفاق می‌افتاد، که امروز این رقم به ۲۱ درصد رسیده است.

سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه مهمترین راهبرد ما ارتقا سطح وحدت و همدلی است، بیان داشت: نمی‌شود جزیره‌ای عمل کرد چرا که محصول وحدت و برادری امنیت و آرامش جامعه است که باید استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس بازوان توانمند دستگاه قضائی است، بیان داشت: دستگاه قضائی مایه اقتدار نیروی انتظامی است و اگر انشقاق و جدایی بین پلیس و دستگاه قضائی ایجاد شود، کار برای مردم و جامعه سخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در ۳ سال گذشته ۳۰ درصد جرایم کل کشور در تهران اتفاق می‌افتاد، که امروز این رقم به ۲۱ درصد رسیده است، بیان داشت: علی رغم همه مشکلات موجود و تشدید محاصره اقتصادی دشمنان و همچنین افزایش مشکلات اقتصادی از جمله تورم که تبعات خاص خود را به دنبال دارد، این موضوع در نوع خود اتفاق بزرگی است، که با تلاش همکاران انجام شده است.

سردار رحیمی گفت: امروز بیشترین حمله دشمن به نیروی انتظامی است چرا که نیروی انتظامی از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج