۱۰۵۰۶۷۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ماجرای کیسه ضایعاتی که جسد از آن بیرون آمد

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: راننده‌ای که یک کیسه ضایعات را باید به مقصدی می‌برده است، متوجه می‌شود درون کیسه جسد وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: راننده‌ای که یک کیسه ضایعات را باید به مقصدی می‌برده است، متوجه می‌شود درون کیسه جسد وجود دارد.

قاضی کاظم میرزایی درخصوص این حادثه اظهار کرد: صبح روز گذشته یک خانم و آقای حدود ۳۰ ساله، ماشین پرایدی را از خیابان کاشانی مشهد دربست کرایه می‌کنند. به راننده این ماشین که مردی ۶۳ ساله بوده است می‌گویند که ما می‌خواهیم این کیسه ضایعاتی را برایمان حمل کنید و به انتهای خیابان پنج‌تن ببرید.

وی افزود: این خانم و آقا از مرد راننده درخواست می‌کنند که او نیز برای گذاشتن کیسه به داخل صندوق عقب ماشین کمک کند، اما او به آن‌ها می‌گوید که کمرش درد می‌کند و نمی‌تواند به آن‌ها کمک کند.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: مرد جوان به راننده تاکسی می‌گوید من پشت سر شما می‌آیم تا شما مسیر را درست بروید اما اگر اتفاقی در مسیر یک‌دیگر را گم کردیم، انتهای خیابان پنجتن در جایی خلوت بروید تا ما برسیم.

میرزایی ادامه داد: راننده تاکسی بعد از گذشت چند خیابان، زن و مرد جوان روی موتورسیکلت را در چهارراه گاز گم می‌کند. این راننده تاکسی حدود ساعت ۹ صبح به انتهای خیابان پنج‌تن می‌رسد اما کسی در آن‌جا نبوده است. این راننده تا نزدیک اذان منتظر زن و مرد جوان می‌ماند اما کسی نمی‌آید.

وی تاکید کرد: راننده بعد از اینکه زمان زیادی منتظر می‌ماند، درب صندوق عقب ماشین را باز می‌کند تا ببینید چه ضایعاتی داخل کیسه است و آن را به ضایعاتی بفروشد تا کرایه خود را بردارد، اما وقتی کیسه را باز می‌کند با دست یک انسان مواجه می‌شود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه «این راننده تاکسی بعد از دیدن این صحنه برای بازگویی داستان به کلانتری طبرسی شمالی مراجعه می‌کند و داستان را بازگو می‌کند»، عنوان کرد: هویت متوفی هنوز مشخص نیست. درحال حاضر جسد انگشت‌نگاری شده تا هویت او مشخص شود. این فرد یک مرد بوده است.

میرزایی بیان کرد: شناسایی هویت متوفی زمان‌بر است. ممکن است متوفی خانواده آن مرد و زن جوان باشد. اگر آن‌ها خانواده فرد متوفی نباشند، قطعا خانواده این فرد فوت شده، اعلام گمشدگی این فرد را خواهند کرد. اگر از انگشت‌نگاری متوجه هویت متوفی نشویم، باید به دنبال خانواده او باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات ما برای شناسایی هویت زن و مرد و متوفی ادامه دارد. باید دوربین‌های خیابان بررسی شود تا مشخص بشود آیا صحبت‌های راننده تاکسی درست است یا خیر. ما احتمال نمی‌دهیم که صحبت‌های راننده تاکسی دروغ باشد. تحقیقات ما تا پیدا کردن هویت متوفی و زن و مرد جوان ادامه خواهد داشت.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه «براساس بررسی‌های انجام شده، متوفی با مرگ طبیعی از دنیا رفته است»، تاکید کرد: جسد این فرد قطعه قطعه نشده است. تنها دست و پاهای این متوفی بسته و داخل کیسه گذاشته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای خدا چیشده تو این مشهد

    • بدون نام

      پس راننده چه گناهی داره چسبیدیت بهش دنبال مجرم بگردید

    • رحیمی

      متاسفانه شهرمشهد یکی ازشهرهای پرحادثه ازانواع جرمهاوخلافها شده است کارشناسان مذهبی ایکاش جوابی برای این اوضاع داشتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج