جاباما
۱۰۵۰۹۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

بررسی موضوع جسد نوزاد رها شده در اصفهان

استاندار اصفهان به مراجع قضایی و انتظامی استان دستور داد صحت و سقم مربوط به مطلب و عکس جسد نوزاد رها شده در یکی از مناطق حاشیه‌ای اصفهان را بررسی کنند.

خبرگزاری ایرنا: استاندار اصفهان به مراجع قضایی و انتظامی استان دستور داد صحت و سقم مربوط به مطلب و عکس جسد نوزاد رها شده در یکی از مناطق حاشیه‌ای اصفهان را بررسی کنند.

اداره کل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل استانداری اصفهان روز یکشنبه به نقل از عباس رضایی افزود: این دستور در ساعت اولیه در پی انتشار مطلب و تصویر جسد نوزاد رها شده در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان صادر شد تا تنویر افکار عمومی و اقدامات قانونی مقتضی صورت پذیرد.

۲ شب گذشته تصویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر رها شدن نوزاد در حاشیه شهر اصفهان انتشار یافت که جای دندان حیوانات بر روی بدن او نمایان بوده و ادعا شد که مربوط به یک فرد کارتن‌خواب است.

به گزارش ایرنا و براساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی، اکنون ۹ میلیون نفر از جمعیت بیش از ۸۱ میلیونی کشور در حاشیه ۹۱ شهر به وسعت ۵۳ هزار هکتار زندگی می‌کنند و بر این اساس جمعیت حاشیه نشین کشور با احتساب اتباع بیگانه به ۱۳ میلیون نفر می‌رسد.
نسبت حاشیه نشینان استان اصفهان به کشور به غیر از آمار اتباع بیگانه از نظر جمعیت و وسعت به ترتیب حدود پنج و چهار درصد است.

در مجموع بیش از ۲ هزار هکتار از گستره شهرهای استان اصفهان شامل اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و شهرضا را مناطق حاشیه‌نشین تشکیل می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چرا اصفهان برای فرار از مشکلاتش تعمیم عمومی می دهد؟ یعنی الان در حاشیه شهر اصفهان پیدا شده چه ربطی داره که به شهرهای دیگه ربطش میدید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم دخیلی تو هم شریکی حتما هم رفته ای تو حاشیه

    • بدون نام

      پس تو چکاری..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج