جاباما
۱۰۵۱۱۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فریاد «به‌به مهرداد» در دوحه

مهرداد محمدی رفته‌رفته به همان بازیکنی تبدیل می‌شود که در ترکیب دپورتیوو آوس می‌درخشید و در لیگ پرتغال به یکی از بازیکنان مهم تبدیل شده بود.

روزنامه ایران ورزشی: مهرداد محمدی رفته‌رفته به همان بازیکنی تبدیل می‌شود که در ترکیب دپورتیوو آوس می‌درخشید و در لیگ پرتغال به یکی از بازیکنان مهم تبدیل شده بود. ستاره ایرانی العربی در دومین بازی پیاپی خوش درخشید و مانع شکست تیمش مقابل الوکره شد.

بر این اساس و در دیدار آغازین هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که مهرداد محمدی را در ترکیب و مهدی ترابی را به‌دلیل مصدومیت دور از فهرست داشت، در استادیوم سحیم بن حمد به مصاف تیم رده ششمی الوکره رفت. نیمه اول این مسابقه با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت اما در دقیقه ۵۹ توپ ارسالی از سمت راست زمین به محوطه جریمه العربی را خلیفه سعد، مدافع این تیم به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا الوکره با یک گل پیش بیفتد.

عبدالله المعرفی که هفته گذشته پاس گل برتری العربی را به مهرداد محمدی داده بود تا این ستاره ایرانی با یک ضربه قیچی‌برگردان دروازه ام‌‌صلال را باز کند، برابر الوکره نیز او را در موقعیت گلزنی قرار داد. در دقیقه ۷۳ مهرداد محمدی پاس در عمق عبدالله المعرفی از بین مدافعان الوکره را با سرعت بالا به سمت دروازه زد و در نهایت دفع توپ اشتباه سعود الخاطر روی ضربه نه‌چندان محکم مهاجم ایرانی العربی، تبدیل به گل شد.

یاسر ابوبکر در دقیقه ۷۸ فرصت عالی گلزنی برای العربی را هدر داد تا در ادامه الوکره در دقیقه ۸۸ توسط بن‌یطو گل دوم را بزند و در آستانه برتری خانگی مقابل یاران محمدی قرار بگیرد، اما این پایان کار نبود و در لحظات پایانی داور با بازبینی ویدئویی یک برخورد مشکوک در محوطه جریمه الوکره، برای العربی پنالتی گرفت تا این تیم از خطر شکست نجات پیدا کند.

مهرداد محمدی که ستاره تیمش در این هفته‌ها لقب گرفته، پنالتی به‌دست‌آمده برای العربی را بر خلاف جهت دروازه‌بان الوکره به سمت چپ خود زد تا گل تساوی را در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر برساند و پس از این گل ارزشمند، گزارشگر شبکه الکاس خطاب به محمدی بگوید: «به‌به، خیلی خیلی خوب مهرداد.»

العربی که هفته گذشته با درخشش ستاره ایرانی‌اش به برتری مقابل ام‌صلال دست یافته بود، این‌بار هم با دبل او توانست شکست برابر الوکره را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کند تا پنج‌امتیازی شود و در رده هفتم جدول لیگ ستارگان قطر بایستد. محمدی که پس از پیوستن به العربی توانسته بود در جام ستارگان دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد، در دومین مسابقه پیاپی در لیگ ستارگان و در غیاب مهدی ترابی توانست سومین گل خود در این رقابت‌ها را به ثمر برساند.

درخشش مهرداد محمدی و همینطور مهدی ترابی در بازی‌های اخیر العربی باعث شده هالگریمسون، سرمربی ایسلندی این تیم به تمجید از آنها بپردازد. هالگریمسون با بیان اینکه تیم ما توازن خیلی خوبی دارد، می‌گوید: «ما دو وینگر خیلی عالی، مهدی ترابی و مهرداد محمدی را در اختیار داریم که نقش خیلی مهم و خوبی دارند و در بیشتر مواقع عملکرد خیلی خوبی به نمایش می‌گذارند. فکر می‌کنم بعضی از بازیکنان ما می‌توانند بیشتر از یک پست بازی کنند، نیاز به تغییر پست دارند و به‌آسانی این کار انجام خواهد شد و موجب می‌شود با یک، دو و حتی سه مهاجم بازی کنیم.

اعتقاد دارم این موضوع می‌تواند در العربی اتفاق بیفتد و عملکردمان را بهتر کند. حضور یک بازیکن در چند پست خیلی مهم و برای یک تیم ضروری است، چراکه موجب می‌شود با سیستم و ترکیب‌های متفاوت در مسابقات مختلف بازی کنیم. ما نیز بیش از یک بازیکن داریم که قابلیت بازی در چند پست را دارند و نفراتی عالی هستند؛ بازیکنانی نظیر مهرداد محمدی و مهدی ترابی که همزمان قادر هستند هم در خط حمله بازی کنند و هم کناره‌های زمین. آنها موجب توازن در العربی خواهند شد و از داشتن چنین نفراتی خوشحال هستم.» به نظر می‌رسد مهدی ترابی و مهرداد محمدی فصل فوق‌العاده‌ای را در العربی پیش رو خواهند داشت، بخصوص محمدی که نشان داده بر خلاف انتقادهای هواداران العربی، مهره کارساز و مؤثری برای این تیم خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج