۱۰۵۱۳۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تشدید نظارت بر بازار روغن خوراکی

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد که بازرسی‌ها در هفته جاری بر روغن خوراکی، نهاده های دامی، مرغ، سیمان و انواع تایر متمرکز شده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد که بازرسی‌ها در هفته جاری بر روغن خوراکی، نهاده های دامی، مرغ، سیمان و انواع تایر متمرکز شده است.

سیدجواد احمدی با اعلام فهرست پنج قلم کالای اولویت‌دار برای بازرسی و نظارت بر بازار اظهار کرد: براساس فهرست پیشنهادی این سازمان در خصوص کالاها و خدمات مشمول نرخ گذاری تثبیتی، به منظور هدفمند کردن بازرسی‌ها و تایید آن در کارگروه تنظیم بازار، پنج قلم کالا شامل روغن خوراکی، نهاده های دامی، مرغ زنده و گرم، سیمان و تایر سبک و سنگین به عنوان کالاهای دارای اولویت بازرسی بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت و دیگر دستگاه های نظارتی برای بررسی احتکار، موجودی‌ها، قیمت و سایر موارد تعیین شده است.

وی افزود: به لحاظ شرایط اقتصادی حاکم بر بازار به منظور جلوگیری از کمبود و نوسان نامتعارف قیمت ها به ویژه در خصوص اقلام اساسی و پرمصرف، بازرسان سازمان‌های صمت با مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط و انجام گشت‌های متعدد، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر بازار افزایش خواهند داد تا از این طریق مانع از هرگونه گران فروشی و سوء استفاده برخی از سودجویان شوند.

به گفته معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مطابق دستور العمل ابلاغ شده این سازمان، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اصناف موظفند ضمن برنامه ریزی مناسب و انجام بازرسی‌های موردی و مستمر، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر کالاهای فوق به ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا متمرکز کنند.

احمدی با اشاره به رصد دائمی بازار کالاهای اساسی توسط بازرسان سازمان‌های صمت استان‌ها، خاطرنشان کرد: به منظور اثربخشی بیشتر اقدامات نظارتی و نیل به نتیجه مؤثر و بهنگام در فرآیند کنترل بازار، انجام عملیات بازرسی در قالب گشت‌های مشترک با عنوان گشت مشترک بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات با تمام دستگاه ها و نهادهای ذیربط اعم از تعزیرات، بهداشت، استاندارد، نیروی انتظامی و ... مورد توجه و تاکید قرار گرفته است. مردم می‌توانند تخلفات مشاهده شده را از طریق تلفن ۱۲۴، مراجعه حضوری، مراجعه به اپلیکیشن قیمت کالا و خدمات به آدرس www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج