۱۰۵۱۸۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

یکی از مدال آوران بوکس به اتهام قتل دستگیر شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یکی از مدال آوران بوکس در رباط کریم در جریان درگیری و قتل یک جوان ۲۵ ساله خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یکی از مدال آوران بوکس در رباط کریم در جریان درگیری و قتل یک جوان ۲۵ ساله خبر داد.

سرهنگ مهدی سرپناه از بازداشت یک مدال آور بوکس رباط کریم در جریان قتل پسر جوانی در غرب استان تهران خبر داد و افزود: شامگاه دو شب پیش درگیری در خیابان «ملکی» رباط کریم به وقوع پیوست که مأموران پلیس پس از آگاهی از آن به سرعت خود را به محل درگیری رساندند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در این درگیری یکی از مدال آوران رشته ورزشی بوکس در رباط کریم با ضربه چاقو به قفسه سینه یک جوان ۲۵ ساله وی را به قتل رسانده بود.

وی با بیان این که قاتل پس از واردکردن ضربات چاقو به بدن مقتول از محل متواری و از شهرستان خارج شد، اضافه کرد: پلیس به سرعت وارد عمل شد و فرد قاتل را دستگیر کرد و این فرد هم اکنون برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسمش چیه پس

    • بدون نام

      توکه مدال آوری چرا از بوکست استفاده نکردی احمق

    • بدون نام

      خدا به همه‌مون رحم کنه

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.برام خیلی سخته که باور کنم یک بوکسور قهرمان و مدال آور که می تواندالگوی جوانان این سرزمین باشد دستش به خون یک جوان آلوده شود.و از آن بدتر جوان را با چاقو از پای دراورد در صورتیکه می توانست از مشت هاش به جای چاقو استفاده کند.خدا کند که شاهد چنین حوادثی نباشیم.خدا رحمت کند این جوان راو ورزشکاران ما تختی را الگوی خود قرار دهند.یا علی مدد.

    • 007

      بوکسور چرا چاقو کشیده؟

    • سید

      بفرما اینم از جوانان ورزشکار مان ای خدا طرف در اروپا یا در جاهای دیگر دنیا میره دنبال ورزش برای سلامتی وقهرمانی برای کشورش حالا جدیدن هم در ورزش کاران امروزی طرف میره ورزش اندام درست میکنه وقدرت مند میشه ومیاد یا با بوکس یا با پرورش اندام هیکل گنده یا کاراته باز ووووومیشه که بیاد ضیعفهارو با یه مشت یا با اندام قوی ویا با رزمی کاری بزنه یه آدم ضعیفو بکشه ای بنازم به این غیرت به این جوان بی لایق باید مدال ضعیف کشی اونم با چاقو ای بی غیرت بهش بدهند ننگ به اینجور ورزشکاران به اینها نباید گفت ورزشکار باید گفت ضعیف کش کار

    • بدون نام

      روح اش شاد . ایشون هم ورزشکار درست ولی انسانه زود باید قضاوت نکرد باید اول اعتراف کنه انگیزه قتل فاش بشه

    • ح ..و

      شما که ورزشکار بودی واونم بکسر دست به جاقو وزدن یک جوان در قفسه سینه چرا از فن حرکات ورزشیت استفاده میکردی بس بود البته ورزشکار باید مرام داشته باشه چی بشه که دعوا کنه

    • بدون نام

      مدال اوراسم ندار..

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      ازنمایندگان مجلس انتظارداریم قانونی راتصویب کندتابه نابودی تمامی ارازل اوباش شود، چون اینها به ظاهرشبیهه انسان است، درباطین نجس ولجن هرجامع هستند،، توان بازوی نیروانتظامی رابخاطرشجاعت درمقابل این فاسدان می بوسم، اینهاسلب آسایش مردم رابهم زدنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج