۱۰۵۱۹۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گاتسالوف در چه شرایطی به ایران می‌آید؟

کشتی گیر سرشناس روسی که سال گذشته تابعیت ارمنستان را گرفته، تنها در شرایطی حاضر است در لیگ ایران کشتی بگیرد که دور برگشت این رقابت‌ها بعد از جهانی ۲۰۲۰ صربستان برگزار شود.

خبرگزاری تسنیم: حاجی مراد گاتسالوف کشتی‌گیر مسلمان تیم ملی روسیه در سال‌های گذشته بود که پیش از سیطره رشید سعدالله اف در ۹۷ کیلوی کشتی دنیا، او حرف اول این وزن را در مسابقات جهانی و المپیک می‌زد.

گاتسالوف که به لحاظ اخلاقی نیز یکی از کشتی گیران طراز اول بوده، سال گذشته در شرایطی که تمریناتش را بار دیگر برای بازگشت به کشتی آغاز کرده بود، پیشنهاد ارمنستانی‌ها را پذیرفت و تابعیت این کشور را برای کشتی گرفتن دریافت کرد.

او قرار بود برای تیم ملی ارمنستان در وزن ۹۷ کیلوگرم سهمیه المپیک بگیرد تا نماینده این کشور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد که کرونا بساط مسابقات گزینشی را برچید و در ادامه المپیک نیز یک سال به تعویق افتاد.

گاتسالوف این روزها در روسیه تمریناتش را پشت سر می‌گذارد. او پیشنهادی نیز از لیگ ایران برای کشتی گرفتن دریافت کرده که ضمن اعلام پیشنهاد مالی‌اش، اعلام کرده اگر این مسابقات بعد از رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ صربستان برگزار شود، حاضر به کشتی گرفتن در لیگ برتر ایران خواهد بود.

به گزارش تسنیم، پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود که در صورت برگزاری مسابقات جهانی بلگراد، دور برگشت و نیمه نهایی و فینال لیگ برتر آزاد و فرنگی نیز در پایان این مسابقات در دی ماه به انجام خواهد رسید. اگر به دلیل کرونا نیز پیکارهای جهانی لغو شود، بلافاصله در مورد زمان برگزاری دور برگشت لیگ اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج