جاباما
۱۰۵۲۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کپی فکری از روی دست استراماچونی

استقلال دیروز در سومین بازی دوستانه خود در برابر شهرداری آستارا همانند دو دیدار قبلی با سیستم ۳.۵.۲ بازی کرد.

خبرآنلاین: استقلال دیروز در سومین بازی دوستانه خود در برابر شهرداری آستارا همانند دو دیدار قبلی با سیستم ۳.۵.۲ بازی کرد.

سیستم ۳.۵.۲ در ایران خیلی سیستم محبوبی نیست و بیشتر تیم ها در ایران با شیوه ۴.۲.۳.۱ بازی می کنند و البته برخی از تیم ها هم ۴.۴.۲ را برای بازی بر می گزینند. خطی یا لوزی. برانکو در ایران و با پرسپولیس ۴.۴.۲ بازی می کرد. محمود فکری اما در استقلال راه استراماچونی را در پیش گرفته است و به سبب ارایه بازی تهاجمی دوست دارد با شیوه ۳.۵.۲ بازی کند. با این شیوه دو بازیکن کناری به هنگام حمله جلو بازی خواهند کرد و تیم استقلال در حمله ۷ بازیکن خواهد داشت که این می تواند ضریب موفقیت استقلال در استفاده از حملات را بالا ببرد. البته به هنگام دفاع دو بازیکن کناری خیلی زود باید عقب بکشند و در عرض سه مدافع قرار بگیرند تا سیستم تیم در دفاع به ۵.۳.۲ تبدیل شود.

استراماچونی در استقلال برای جا انداختن این سیستم تلاش زیادی به خرج داد و حتی در هفته های ابتدایی به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی کرد؛ این البته طبیعی است به این خاطر که نسل امروز فوتبالیست ها چه در مدارس فوتبال و چه در فوتبال پایه با این شیوه بازی نکردند و زمانی هم که عضو تیم های باشگاهی در رده سنی بزرگسالان شدند متوجه شدند تیم ها با سیستیمی غیر از این شیوه بازی می کنند. از تساوی دیروز استقلال در برابر شهرداری آستارا اینطور بر آمد محمود فکری هم همانند استراماچونی برای جا انداختن این سیستم کار سختی را پیش رو دارد. اگر چه آبی ها پیش تر با این شیوه بازی کرده اند اما باید به این نکته هم توجه داشت نفرات جدیدی به ترکیب تیم اضافه شده اند و این نفرات برای فراگیری این سیستم نیاز به آموزش دارند و شاید محمود فکری بار دیگر باید از نو برای جا انداختن این شیوه از بازی در استقلال تلاش کند.

کپی فکری از روی دست استراماچونی

بدون شک در این سبک از بازی نقش دو بازیکن کناری بسیار مهم است. آنها هم باید در حمله باشند و هم در دفاع. جالب اینکه محمود فکری فصل گذشته در دو هفته پایانی لیگ برتر به همراه نساجی با این شیوه بازی کرد که موفقیت آمیز بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق باشن آقای فکری و تیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج