۱۰۵۲۹۶۳
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

حسین دهقان در بین کاندیدا‌های ۱۴۰۰ کارگزاران

روزنامه اعتماد با اشاره به سیاست انتخاباتی حزب کارگزاران نوشت: علی لاریجانی می‌تواند از گزینه‌های قابل‌تامل کارگزارانی‌ها باشد. او از سیاستمداران اصولگرایی است که سبک و سیاق سیاست‌ورزی‌اش مورد علاقه و توجه کارگزارانی‌ها بوده است.

روزنامه اعتماد با اشاره به سیاست انتخاباتی حزب کارگزاران نوشت: علی لاریجانی می‌تواند از گزینه‌های قابل‌تامل کارگزارانی‌ها باشد. او از سیاستمداران اصولگرایی است که سبک و سیاق سیاست‌ورزی‌اش مورد علاقه و توجه کارگزارانی‌ها بوده است.

آنها حتی در جریان رقابت برای ریاست‌ مجلس دهم نیز معتقد بودند که صندلی ریاست حق لاریجانی است و از کاندیداتوری محمدرضا عارف به عنوان یک اصلاح‌طلب حمایت نکردند.

هنوز مشخص نیست که لاریجانی تمایلی به حضور در انتخابات داشته‌ باشد یا نه، اما بسیاری معتقد بودند که لاریجانی تنها زمانی با «بهارستان» خداحافظی خواهد کرد که بخواهد خود را در مسیر «پاستور» محک بزند.

عباس آخوندی از مدیران لیبرال دولت روحانی نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای کارگزارانی‌ها باشد. با این حال احتمال حمایت آنها از چهره‌هایی چون آخوندی اندک است، چراکه احتمال ردصلاحیت شدن آخوندی کم نیست و کارگزارانی‌ها نیز تمایل دارند با گزینه‌ای وارد میدان شوند که حتما از سد شورای نگهبان عبور کند. با این حال آخوندی احتمالا به ‌لحاظ نگاه و رویکرد اقتصادی به بال راست اصلاح‌طلبان نزدیک خواهد بود.

علی مطهری نیز از دیگر چهره‌های سیاسی است که می‌توان آن را در فهرست کارگزاران قرار داد. او نیز جایگاهی مشابه علی لاریجانی برای کارگزارانی‌ها دارد اما نکته منفی او شاید دوری از فضای اقتصادی مورد تاکید کارگزاران است. مجید انصاری نیز از اصلاح‌طلبانی است که با کارگزاران ارتباط نزدیکی دارد کما اینکه در فهرستی که این حزب برای مجلس یازدهم منتشر و از آن حمایت کرد، مجید انصاری در صدر فهرست قرار داشت. علاوه بر این گزینه‌ها شنیده می‌شود که نام سردار حسین دهقان نیز در میان گزینه‌های آنها دیده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رأی بی رأی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی خدا بخواد همونه

      • محمدرضا

        سیاست مدار به امریکایی ها میگن که برجامو اوردن هر چی بود و نبود به باد دادن و بعدش هم شد این بساط اینها جوجه سیاست مدار هم نیستن

    • بدون نام

      شهر بی کلانتر،قورباغه هفت تیرکش می شود.

    • بدون نام

      اوه اوه رییس بنیاد شهید بود

    • بدون نام

      دهقان آدم خوبیه ولی ممکنه مدیر خوبی نباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج