۱۰۵۳۰۳۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دلیل ناراحتی سیروس دین‌محمدی مشخص شد

سیروس دین‌محمدی مربی تیم استقلال از روز پنج‌شنبه در تمرینات این تیم شرکت نکرد و کسی از باشگاه استقلال درباره علت این اتفاق صحبتی انجام نداد؛ خود سیروس هم پاسخگوی تماس‌ها نیست، چون احتمالاً دوست ندارد بگوید به چه دلیلی قید کار را زده است.

خبرورزشی: سیروس دین‌محمدی مربی تیم استقلال از روز پنج‌شنبه در تمرینات این تیم شرکت نکرد و کسی از باشگاه استقلال درباره علت این اتفاق صحبتی انجام نداد؛ خود سیروس هم پاسخگوی تماس‌ها نیست چون احتمالاً دوست ندارد بگوید به چه دلیلی قید کار را زده است.

از مربیان تیم استقلال بعد از روزها کار چهارشنبه گذشته خواسته ‌شد جهت امضای قرارداد به باشگاه مراجعه کنند که همان شب شیخ‌الاسلامی آنالیزور با سابقه محمود فکری رسماً اعلام کرد ادامه همکاری برایش میسر نیست ولی دین‌محمدی بدون اعلام از شرکت در تمرینات امتناع ورزید. ماجرا از این قرار است که مربیان استقلال از نظر قراردادی که محمود فکری برایشان معین کرده بود مطلع شدند.

سیروس دین‌محمدی وقتی متوجه می‌شود رقم قرارداد امیدعلی دفتری ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و برای او که سابقه بیشتری دارد دقیقاً نصف او یعنی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان لحاظ شده است با ناراحتی به منزل برمی‌گردد البته در باشگاه می‌گوید مسئله پول نیست بلکه‌ شأن آدم است. من کاری به این ندارم که دفتری بازیکن مطرحی نبوده است اما در عالم مربیگری رزومه ما مشخص است. محمود رفیق و عزیز من است ولی ‌شأن من با این اتفاق زیر سؤال رفته است. باید دید محمود فکری تلاشی برای بازگشت دین‌محمدی به کادر فنی تیمش انجام می‌دهد یا قید او را می‌زند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به به چه شود.حتما" کار وزیر پرسپولیسیه!!!خخخخخخخخخخخ

    • ایران وطنم.پاره ی تنم

      عزیزم.ان ۶۰۰میلیون ۵۰۰میلیونش بعدا به جیب فکری میره وان دفتری بدبخت شاید ۱۰۰ میلیون هم بهش نرسه.کحای کاری تو کیسه کش مورچه ای.خدایا یه کم عقل وشعور وانسانیت به کیسه کش ها یه کم هم پول به سیروس مورچه ای عطا بفرما.گناه داره بدبخت فقط ۳۰۰میلیون چکارش کنه.

    • بدون نام

      سیروستونم که دست کمی از شجاع نداره . خخخخخخخ
      رقم بیشتر میخواد میگه شاءنم حفظ نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج