جاباما
۱۰۵۳۳۱۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

سردار اشتری: برخورد با اراذل و اوباش ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامی‌ گفت: برخورد قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش و برخورد با کسانی که مردم از آنان شکایت دارند، نتایج خوبی را به دنبال داشت و هنوز هم این طرح ادامه داشته و تا زمانی که لازم باشد، ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی که برای تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده با امام جمعه زاهدان دیدار کرد.

سردار اشتری در این دیدار از بهبود خدمات الکترونیکی انتظامی و تجهیز به سامانه‌های هوشمند ارائه خدمات به مردم و انجام ماموریت‌ها در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در استان سیستان وبلوچستان نیز ماموریت‌ها به خوبی انجام شده و یکی از مناطق امن کشور است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی توانسته با لطف و عنایت الهی و هدایت رهبر معظم انقلاب از عهده ماموریت‌های خود که فشردگی و سختی‌های خاصی دارد به خوبی برآید. کارکنان ناجا در اقصی نقاط کشور از مرزها گرفته تا شهرها، جاده‌ها و روستاها در تأمین و حفظ امنیت کوشا هستند تا جایی که اعتماد مردم به نیروی انتظامی روز به روز افزایش پیدا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس با توجه به محدودیت‌های سال اخیر در بحث شیوع کرونا هیچ وقت متوقف نشده، گفت: در موضوع پیشگیری نیز اقدامات مناسبی از سوی ماموران انجام گرفته و گزارشی محضر رهبر معظم انقلاب ارائه دادیم.

سردار اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی در روزهای اول شیوع بیماری کرونا، در مقابله با محتکران اقتصادی ورود پیدا کرد و با توجه به فضای مجازی که وضعیت خاصی داشت و مردم نگران بودند توانست قاطعانه با متخلفان و محتکران اقتصادی برخورد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن معابر با تمام تجهیزات و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی از اقدامات مهمی بود که در دستور کار قرار گرفت و مصوبات ستاد مقابله با کرونا با جدیت اجرا و نتیجه‌آور بود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که بیان داشتند نیروهای مسلح با تمام ظرفیت در مقابله با کرونا پای کار بیایند، افزود: نیروی انتظامی از تمام ظرفیت بهداشت و درمان خود و حتی پزشکان و مشاوران به‌خوبی بهره برد و تمام امکانات موجود در اختیار مردم قرار گرفت.

سردار اشتری با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب لطف الهی بود که شامل حال نیروهای مسلح شد، بیان داشت: به یاری خداوند با اقدامات انجام شده در پیشگیری از گسترش این بیماری منحوس گام‌های موثرتری برداشته و امید آن‌که بتوانیم آن را شکست دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس اقدامات خوبی را در حوزه نظم و امنیت انجام داده، اظهار داشت: برخورد قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش و برخورد با کسانی که مردم از آنان شکایت دارند، نتایج خوبی را به دنبال داشت و هنوز هم این طرح ادامه داشته و تا زمانی که لازم باشد، ادامه دارد.

وی افزود: پلیس در استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات و الکترونیکی شدن خدمات گام‌های خوبی به سمت هوشمندسازی برداشته که تحول بزرگی در ارائه خدمت به مردم و انجام ماموریت‌ها بوده و امیدوارم با رفع خلاءها و کمبودها تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد رشد و شکوفایی در این زمینه باشیم.

سردار اشتری با اشاره به بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب در تبریک هفته نیروی انتظامی که کارکنان پلیس را زحمتکش و خدوم خطاب قرار دادند، خاطرنشان کرد: این برای ما توفیق و مایه افتخار است که در کنار اقدامات انتظامی، خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تصریح این که در استان سیستان و بلوچستان اقدامات خوب و بزرگی در زمینه تأمین امنیت انجام شده، گفت: این استان، یکی از استان‌های امن کشور است و از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها، روند کار به خوبی پیش می رود که امیدواریم با همکاری و تعامل نهادها و سایر دستگاه ها بهتر از قبل صورت گیرد.

سردار اشتری با تاکید بر این که یکی از دغدغه‌های فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) موضوع سرقت است و مردم نیز این دغدغه را دارند، گفت: پلیس‌های تخصصی به ویژه پلیس آگاهی با برنامه‌ریزی و طرح‌های خود ان شاء الله جهش خوبی در این زمینه خواهند داشت.

وی گفت: امیدواریم با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و همچنین تعامل و هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌ها، موضوعات استان را پیگیری و منویات رهبر معظم انقلاب را به خوبی در راه خدمات‌رسانی به مردم و اجرای وظایف خود انجام دهیم.

تلاش انتظامی در تامین امنیت سیستان‌ و بلوچستان قابل تقدیر است

آیت‌الله مصطفی محامی در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و فرا رسیدن هفته وحدت اقدام ننگین رئیس جمهور فرانسه در توهین به پیامبر بزرگ اسلام(ص) را محکوم و این اقدام خفت‌بار را نشانه ترس استکبار جهانی از گسترش اسلام دانست.

وی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم امنیت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و اقدامات خوب فرمانده ناجا در این زمینه تقدیر کرد و با اشاره به امنیت مناسب استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برقراری این امنیت مثال‌زدنی در این استان حساس کاری بسیار سخت و تلاش کارکنان انتظامی استان در این مسیر مقدس ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان، موقعیت سیستان و بلوچستان را به واسطه داشتن مرزهای مشترک با دو کشور افغانستان و پاکستان و همچنین وجود تنوع قومی و مذهبی بسیار حساس دانست و گفت: تأمین امنیت این استان لازمه برقراری امنیت در کل کشور است و لازمه موفقیت مأموریت‌های ناجا در این استان مردم‌داری، رعایت عدالت و عدم تبعیض بین اقوام و قومت‌های مختلف است.

وی با اشاره به مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: انتظار می‌رود پلیس جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و در عین حال مظهر رأفت و عطوفت نظام باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت نیروهای مسلح دانست و گفت: خدا را شاکریم که پلیس ما به عنوان پلیسی ولایی، همواره پشتیبان رهبری و ولایت فقیه بوده به نحوی که امروز رهبر معظم انقلاب از عملکرد پلیس رضایت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج