۱۰۵۳۵۲۵
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

رپورتاژ آگهی

آشنایی با هتل ونوس پلاس چالوس و رزرو آنلاین هتل

هتل ونوس پلاس نمک آبرود (چالوس) در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، دارای موقعیت جغرافیایی فوق العاده و در دل طبیعت است که چشم انداز دریا و جنگل را در بردارد. ونوس پلاس در ۱۶ طبقه می‌باشد که در حال حاضر ۱۰ طبقه آن اقامتی است.

هتل ونوس پلاس نمک آبرود (چالوس) در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، دارای موقعیت جغرافیایی فوق العاده و در دل طبیعت است که چشم انداز دریا و جنگل را در بردارد. ونوس پلاس در ۱۶ طبقه می‌باشد که در حال حاضر ۱۰ طبقه آن اقامتی است.

آشنایی با هتل ونوس پلاس چالوس و رزرو آنلاین هتل

در مجموع هتل دارای ۱۵۰ باب اتاق می‌باشد و نهایت ظرفیت آن با در نظر گرفتن مجموع اتاق‌های موجود ۳۵۰ نفر می‌باشد.

در این میان ارائه خدمات نوین و به‌روز هتلی و استفاده از مدرن‌ترین امکانات و همچنین استخدام نیرو‌های متخصص و آموزش دیده ما را در جهت رسیدن به اهدافمان یاری نموده و امید داریم برگ افتخار دیگری برای ما با حضور شما عزیزان رقم بخورد تا بتوانیم مطلوب‌ترین خدمات مهمان نوازی را به جا آوردیم.

هتل ونوس پلاس نمک آبرود چالوس شهرت خوبی بین مسافران از ایرانی و خارجی پیدا کرده است. قطعاً شما نیز تعاریف زیادی از این هتل شنیده اید. درباره اینکه ارتفاع بسیار بلندی دارد. درباره کیفیت اتاق‌ها، سوییت‌ها و سوییت آپارتمان‌هایش که درست مثل این است که آدم در خانه خودش است، گرم و راحت و شیک و بی سر وصدا، قطعاً آوازه غذا‌های با کیفیت رستوران آن را هم شنیده‌اید. کباب ازون برون و سیرترشی هفت ساله واقعی، کته فراموش نشدنی با کره محلی که کنار آن کمی چیپس خانگی سرو می‌کنند را نمی‌توان نادیده گرفت، رستوران رو به جنگل و طبیعت است و احساس آرامش به انسان می‌دهد.

آشنایی با هتل ونوس پلاس چالوس و رزرو آنلاین هتل

امکانات ویژه هتل ونوس چالوس

مسافران با اقامت در هتل‌های چالوس، می‌توانند از امکانات متنوعی بهره‌مند شوند. برای مثال کافی شاپ و انواع نوشیدنی از نوشیدنی‌های عجیب فرنگی تا انواع آب میوه‌های طبیعی محلی و صد البته محیط خود کافی شاپ که نمی‌توان سلیقه تحسین برانگیز چیدمان آن را نادیده انگارید.

شاید هم درباره لابی زیبا و نورپردازی‌های آن شنیده باشید. صندلی و مبل‌هایی که در نهایت راحتی و کیفیت هستند و تنها اشکال آن‌ها این است که اگر روی آن‌ها بنشینید دیگر دلتان نمی‌خواهد بلند شوید، شاید هم درباره کیفیت آب آشامیدنی آنجا شنیده باشید. اینکه می‌شود شیر آب را بازکرد و یک لیوان آب گوارا نوشید، آبی که بدون نیاز به عبور از میان سنگ‌های زئولیت و زغال اکتیو و ... صاف و زلال و بدون بو و مزه است.

آشنایی با هتل ونوس پلاس چالوس و رزرو آنلاین هتل

در یک کلمه می‌توان قطعه‌ای از بهشت نامید؛ که این‌بار نه به دست خدا که به دست انسان و به تقلید از طبیعت درون دل طبیعت ساخته شده، تا با امکانات رفاهی یک هتل شیک، امکان گذران روز‌هایی در میان طبیعت روستایی آن منطقه را برای مهمانان خویش فراهم کرده است.

هتل ونوس پالاس نمک آبرود، برای برگزاری مراسم‌های عروسی نیز انتخاب مناسبی است: اگر قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی و سالروز ازدواج و... را دارید و می‌خواهید این مراسم را فراموش نشدنی کنید، قطعاً یکی از بهتر انتخاب‌ها هتل ونوس پالاس نمک آبرود خواهد بود. امکانات هتل برای پذیرایی از مهمانان شما بسیار کامل است. همه چیز فراتر از انتظار است. مهم نیست شما چقدر سخت پسند باشید، هتل همواره برای شما سوپرایز‌هایی فراهم می‌کند که تصورش را نمی‌کردید.

مهمانداران بسیار حرفه‌ای و کاربلد هستند و رفتار حرفه‌ای آنان را می‌توان با هتل‌های خارجی و آن‌هم هتل‌های پنج ستاره این کشور‌ها مقایسه کرد.

اما آنچه که در یک عروسی از همه مهمتر است و معمولاً هتل‌ها و سالن‌ها همواره در آن کم می‌آورند. دورهمی مهمانان محترم عروسی در مراسم است. به جرأت می‌توان گفت که هتل ونوس پالاس نمک آبرود بهترین مکان برای برگزاری چنین مراسمی است. زیرا که تمام مراسم را از بخش‌هایی که غریبه‌ها هستند. تا بخشی که اقوام و بستگان درجه یک مانده‌اند و می‌خواهیم اندکی خودمانی‌تر باشیم و در کنار یکدیگر و دست در دست هم از شادی آن روز لذت ببریم را فراهم می‌کند.

قوانین هتل ونوس

  • ساعت تحویل دادن: ۱۴
  • ساعت تحویل گرفتن: ۱۲
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر به صورت دفترچه امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر ۴ سال رایگان محاسبه می‌گردد.
  • جمع‌بندی نظرات کاربران در مورد هتل ونوس پالاس چالوس

در این بخش با جمع‌بندی تمامی نظرات دریافت شده از کاربران در مورد تفریحات و جاذبه‌های دیدنی نمک آبرود به صورت کمی عامیانه اطلاعاتی که از تجربه سفر با ما به اشتراک گذاشته بودند و از تعداد کاربران مختلف دریافت شده بود را برای شما آورده‌ایم. این نظرات شامل نکات مثبت و منفی خواهد بود.

۱. هتل ونوس پالاس نمک آبرود با آنکه هتلی تازه تأسیس است، ولی شهرت خوبی در میان مردم سرزمین‌مان و توریست‌ها دارد. این است که اگر قصد اقامت در آن را دارید باید کمی دست جنبانده و عجله کنید. اتاق‌های هتل در چشم بر هم زدنی پر می‌شوند. قطعاً وقتی تمام ۱۳ طبقه هتل به بهره‌برداری برسد این مشکل کمتر می‌شود. ولی اگر عاشق خلوتی و سکوت طبیعت باشید، بهار و پاییز بهترین زمان برای گرفتن یک اتاق و سوییت در این هتل است.

۲. برای تعریف از این هتل می‌توان از کیفیت بالای روم سرویس‌های آن گفت، امکان پذیرایی کامل در اتاق از سرو صبحانه و نهار و شام گرفته تا شیر مرغ و جان آدمیزاد. قطعاً هتل ونوس تازه در اول راه پیشرفت و تعالی خود قرار دارد و هرچه بگذرد آوازه این هتل بیشتر و بیشتر خواهد شد.

۳. به راستی که تنها نکته منفی این هتل این است که نمی‌توان بدون چاق شدن در آن اقامت کرد. شاید هم تقصیر از هوای دل انگیز آن منطقه باشد. به راستی که هوا بسیار فرح بخش است. گویی تمام درد و رنج‌های آدمی از دود و دم و آلودگی است و با ورود به طبیعت همگی از تن خسته آدمی رخت بر می‌بندند و سلامتی و شادمانی دوباره به ما لبخند می‌زند.

۴. شاید اولین نکته‌ای که هر مسافری متوجه آن می‌شود. این است که اینجا وقتی صیفی‌جاتی مانند خیار و گوجه را قاچ می‌کنید بوی آن کل فضا را پر می‌کند. انگار که درون مزرعه خیار و گوجه باشید؛ و این‌ها چیزی نیست که در تهران و دیگر شهر‌ها بشود با پول خرید. لقب بهشت را برای همین به این هتل می‌دهیم، که در آن پر است از لذائذی که با پول نمی‌توان خرید و فقط و فقط باید بار سفر بست و به این هتل فراموش نشدنی رفت و مدتی در آن به تمدد اعصاب پرداخت.

رزرو آنلاین هتل ونوس پلاس چالوس در رهی نو

شما در سامانه رزرو هتل رهی نو ، می‌توانید به صورت آنلاین بهترین هتل‌ها را در تمام شهر‌های ایران رزرو کنید. رزرو هتل ونوس پلاس چالوس را در رهی نو بصورت آنلاین انجام دهید و از تخفیفات مناسب بهره‌مند شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج