جاباما
۱۰۵۴۲۶۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

ترافیک روان و تردد عادی در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: جاده‌های مازندران از بعد از ظهر دیروز تاکنون هیچ گره ترافیکی را تجربه نکردند و تردد روان و عادی در آنها جریان دارد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: جاده‌های مازندران از بعد از ظهر دیروز تاکنون هیچ گره ترافیکی را تجربه نکردند و تردد روان و عادی در آنها جریان دارد.

سرهنگ قدمی گفت: از بعد از ظهر دیروز و همزمان با اجرای طرح ممنوعیت خروج خودور‌ها از مراکز ۲۵ استان کشور از جمله استان‌های تهران و البرز، تردد در جاده‌های مازندران به شدت کاهش داشت.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه هیچگونه مشکل ترافیکی از دیروز تاکنون در محور‌های کندوان، هراز و سوادکوه گزارش نشده است، افزود: با توجه به اینکه ورود خودرو‌های پلاک مازندران به استان‌های تهران و البرز نیز ممنوع شده بود در برخی مقاطع محور‌های کندوان و هراز ترافیک جزیی را شاهد بودیم.

وی افزود: ماموران پلیس راه اکنون در محور‌های سه گانه مازندران مستقر هستند و از ورود خودرو‌های پلاک مازندران به استان‌های تهران و البرز جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه ممنوعیت خروج خودرو‌ها از البرز و تهران به مقصد مازندران نیز به شدت در حال اجرا است، ادامه داد: خودرو‌های با پلاک سایر استان‌ها در شهر‌ها یا جاده‌ها در حال تردد هستند که قبل از اجرای طرح ممنوعیت وارد مازندران شده بودند.

سرهنگ قدمی گفت: همه راه‌های استان اکنون باز و تردد عادی و روان است.

ممنوعیت ورود خودرو‌های سنگین به هراز

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور‌های مازندران این هفته یک طرفه نخواهند شد، گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز سه شنبه ۱۳ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: این محدودیت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۶ آبان تا ساعت ۲ بامداد روز بعد در محور هراز دوباره اعمال می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرونا

      نرید بابا نرید چقدر آخه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج