۱۰۵۶۰۹۵
۱۸۷ نظر
۱۶۷۰۵
۱۸۷ نظر
۱۶۷۰۵
پ

پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه

این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های ایرانی به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.

برترین‌ها: این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های ایرانی به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.
ترانه علیدوستی
«ترانه علیدوستی» دی ماه سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. در دوره‌ی دبیرستان مشغول تحصیل در رشته‌ی علوم تجربی بود که در کلاس‌های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد. سال ۱۳۷۹ از طریق همین کلاس‌ها برای بازی در نقش «ترانه پرنیان» در فیلم «من ترانه ۱۵ سال دارم» انتخاب شد.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
او برای بازی در فیلم «من ترانه ۱۵ سال دارم» جایزه‌ی سیمرغ بلورین بیستمین جشنواره‌ی فیلم فجر، جایزه‌ی نخل زرین از سومین جشنواره‌ی اجتماعی آبادان، جایزه‌ی منتقدین و نویسندگان سینمای ایران را دریافت کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «درباره الی»، «فروشنده»، «چهارشنبه سوری»
مهتاب کرامتی
«مهتاب کرامتی» در ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. او مدرک کارشناسی خود را در رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرد.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
او به عنوان تهیه کننده در فیلم «صفر تا سکو» حضور داشت و در سال ۱۳۸۵ به عنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد. او برای بازی در فیلم «بیست» بهترین بازیگر نقش مکمل زن در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «بیست»، «عصر یخبندان»
هدیه تهرانی
«هدیه تهرانی» متولد سال ۱۳۵۱ در تهران است. «هدیه تهرانی» اولین بار برای بازی در فیلم «روز واقعه» انتخاب شد، اما بعد‌ها «لادن مستوفی» جای او را گرفت. شروع کارنامه بازیگری وی با بازی در فیلم «سلطان» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» در سال ۱۳۷۵ بود.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
«هدیه تهرانی» در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. «هدیه تهرانی» برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «چهارشنبه سوری»، «قرمز»، «کاغذ بی خط»، «شوکران»
نیکی کریمی
«نیکی کریمی» متولد ۱۳۵۰ تهران، دارای مدرک دیپلم است. وی فعالیت سینمایی از سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم «وسوسه» به کارگردانی «جمشید حیدری» آغاز کرد. فیلم کوتاه «داشتن و نداشتن» نخستین تجربه کارگردانی اوست.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
او با دومین تجربه حرفه‌ای اش در فیلم سینمایی «عروس» سال ۱۳۶۹ با «ابوالفضل پورعرب» به عنوان اولین ستارگان سینمای پس از انقلاب به اوج شهرت رسید. «نیکی کریمی» بهترین بازیگر زن برای فیلم‌های «دیوانه‌ای از قفس پرید»،«واکنش پنجم»در جشنواره فیلم فجر می‌باشد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «دوزن»، «سارا»
ساره بیات
«ساره بیات» در ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. «بیات» از سال ۸۰ وارد تئاتر شد و به مدت دو سال در این حرفه کار کرد. او بعد از گرفتن مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه به مجموعه «یک مشت پر عقاب» دعوت شد.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «جدایی نادر از سیمین»، «ناهید»
پانته‌آ پناهی‌ها
«پانته‌آ پناهی‌ها» متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام منشی صحنه از سال ۱۳۸۰ با فیلم «شام آخر» آغاز کرد.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
او اولین کار حرفه‌ای اش در بازیگری فیلم «گس» به کارگردانی کیارش اسدی زاده بود.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «من دیه گو مارادونا هستم»، «نفس»
سحر دولتشاهی
«سحر دولتشاهی» متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و کارشناسی مترجمی زبان فرانسه دارد. او بازیگری را از تئاتر در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد، «سحر دولتشاهی» برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم سینمایی «چهارشنبه سوری» در سال ۱۳۸۴ به کارگردانی «اصغر فرهادی» توانست سینما را تجربه کند.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
«سحر دولتشاهی» توانست برای بازی در فیلم «عصر یخبندان» در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر و برای بازی در فیلم‌های «عرق سرد» و «چهارراه استانبول» در سی و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «عرق سرد»، «عصر یخبندان»
لیلا حاتمی
«لیلا حاتمی» در ۹ مهر ۱۳۵۱ در تهران به‌دنیا آمد. پدرش «علی حاتمی» کارگردان بزرگ سینمای ایران بود و مادرش «زری خوشکام» بازیگر سینمای قبل و بعد از انقلاب است.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
«لیلا حاتمی» کار خود در سینما را با حضور در فیلم‌های پدرش آغاز کرد. اولین حضور او در دوازده سالگی و بازی در فیلم «کمال‌الملک» است. «حاتمی» تا کنون دو بار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «رگ خواب» و «بی پولی» شده‌است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «لیلا»، «رگ خواب»، «آب و آتش»، «بی پولی»
طناز طباطبایی
«طناز طباطبایی» متولد ۱۳۶۲ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۳ با فیلم «دیشب بابا تو دیدم آیدا» آغاز کرد.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
او با سریال «میوه ممنوعه» در سال ۸۵ به شهرت رسید او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر برای ایفای نقش در فیلم «شنای پروانه» دریافت کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «مرهم»، «رخ دیوانه»، «شنای پروانه»
بهاره کیان افشار
«بهاره کیان افشار» متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می‌باشد که کنار بازیگری، کار دکوراسیون و تبلیغات می‌کند و ترانه سرایی هم کرده است.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
او بازیگری را با گروه تئاتر «آزیتا حاجیان» در ماه‌های اول سال ۸۳ شروع کرد و با معرفی به «محمدرضا شریفی نیا» در سال ۱۳۸۵ برای اولین بار جلوی دوربین سریال «کلاه پهلوی» ظاهر شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «پسر کشی»
دیبا زاهدی
«دیبا زاهدی» متولد ۷ آذر ۱۳۶۸ در تهران است. او در دانشگاه معماری خوانده است و در کلاس‌های بازیگری «حمید سمندریان»، «مهتاب نصیرپور» و «محمد رحمانیان» شرکت کرد.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
«دیبا زاهدی» برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ با بازی در فیلم «پنج ستاره» سینما را تجربه کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «پنج ستاره»
الناز شاکردوست
«الناز شاکردوست» در ۶ تیر ۱۳۶۳ در تهران به‌دنیا آمد. «الناز شاکردوست» در سن نوزده سالگی با اولین فیلم سینمایی خود «گل یخ» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد» پا به عرصه سینما گذاشت. او برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره فجر دریافت کرد.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «خفگی» ، «شبی که ماه کامل شد»
مهناز افشار
«مهناز افشار» در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. «مهناز افشار» بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با بازی در مجموعه «گمشده» ساخته «مسعود نوابی» در تلویزیون آغاز کرد.
پسرکُش‌ترین بازیگران خانم ایرانی؛ طناز و بقیه
در همان سال با فیلم سینمایی «دوستان» همزمان به سینما هم ورود پیدا کرد. او برای ایفای نقش در فیلم «سعادت‌آباد»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «سعادت آباد»، «نهنگ عنبر»، «برف روی کاج ‌ها»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوکیلی مهناز افشار رو از کجا آوردین؟

      پاسخ ها

      • یگانه

        از روی بغض این نظر رو میدی؟ کمتر عقده ای باش

      • تبریزی

        حسودیت گل کرده

      • بدون نام

        فقط بهاره کیان افشار به به

      • بدون نام

        به نظر منم زشت ترینشون، مهناز افشار هست.
        زیباترین هم طناز

      • هلن

        ن حسادت چیه
        ولی من تا حالا ندیدم هیچ مردی و حتی زنی از زیبایی اون و اصلا از محبوبیتش حرف بزنه
        طناز الناز سحر ترانه
        اینا عالین

      • جواد

        لعنتی اینقدر خوشکلن میخوام خودمو واسشون بکشم تورو خدا منو بگیرید نرم خودمو بکشم

      • بدون نام

        مهناز افشار چون شبیه گوگوشه معروف شده ولی بازم به پای گوگوش نمی‌رسه گوگوش واقعا جوونی هاش خیلی خیلی خوشگله

      • بدون نام

        زنها به جای هویت گرفتن از بدنشون باید تخصص پیدا کنند در رشته های مختلف و با قدرت در صحنه باشند وگرنه در مردسالاری خیلی سریع با دختربچه های خنگ و ابله جایگزین میشن

      • بدون نام

        گوگوش بخاطر خوشگلیش معروف نشد بخاطر استعدادش روی صحنه و همکاریش با بهترین آهنگسازان اون دوره معروف شد

      • بدون نام

        قطعا جوادها و جعفرها زیبایی رو در پورن استارها و دافیهای پلاستیکی می بینند و زن خودشونم بعد یه مدت دور می اندازند چون مدل بهترش رو دیدند.مفهوم زیبایی بسته به فرهنگ انسانها متفاوته

      • بدون نام

        انصافا جذابیت فقط هدیه تهرانی، چقدر شیک و باکلاسه شخصیتش

      • بدون نام

        آخرین نسل جذاب زنان ایرانی دهه پنجاهیها و اوایل شصتیهان .بعدش دیگه همه عملی و مصنوعی شدند متاسفانه

      • بدون نام

        چهار نفر جا انداختید.بهاره رهنما.شقایق فراهانی.سارا خوئینی ها و مهمترینشون نیوشا ضیغمی

      • مسیح

        اره واقعا ب نطر منم زیبایی خاصی نداره

      • بدون نام

        مهناز افشار کاریکاتور گوگوشه نه شبیهش.با اون صورت درشت

      • ساکت

        باید می نوشت پیرزن ها

      • مات

        بهاره کیان افشار در حد انا نعمتی میشه?یا پانتا پناهی ها پسر کشه در حد میترا حجار یا نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی و لعیا زنگنه و یکتا ناصر و بهاره رهنما و بهنشو بختیاری و بقیه کسایی که جاشون تو این لیست خالیه ?بگو فقط خواستم اینارو يادآوري کنم نه اسم پسرکشی براشون بزارم

      • بدون نام

        اینا همگی طرفدارهای خودشونو دارند همه قرار نیست با معیارهای شما جذاب باشند همانطور که اون همه مرد کج و کوله رو به عنوان جذاب ترین لیست می کنند و من یکی که حالم بهم می خوره از دیدنشون...

      • بدون نام

        اخه پانته اپناهی ها ، پسر کش کی بودی تو

      • نادر

        خدایا توبه به داد اسلام برسید رفت اسلام

      • بدون نام

        بازیگر زن خوب با بالا رفتن سن در کارش بهتر و قوی تر میشه چون بخاطر قیافه اش وارد سینما نشده ولی امثال مهناز افشار خیلی پیش از این باید شر رو کم می کردند

      • امین

        یاد سریال حضرت یوسف میبافتم که پشت چهره آرایشکرده ظاهری زلیخا یک شیطان بود. الانم همینطوریه، هم اینا باید اون دنیا جواب بدن و هم شما با این عنوان بی حیایی تون

      • بدون نام

        باید عبارت پیرمردکش رو استفاده کنید چون تعداد پیرمردهایی که دنبال زن جوان پیتیکو پیتکیو می کنند بسیار زیاده و الان ناراحتند چرا عکس زنهای زیر سن رو اینجا نگذاشتید.خانم بزرگسال رو که نمیشه ازش سواستفاده کرد

      • بدون نام

        سحر دولتشاهی خییییلی جذاااابه

    • بدون نام

      دیگ یه مشت پیردختر کجاش پسر کشی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

      • بدون نام

        حالا مگه بقیه دخترای ایرانی چی هستن؟ دختره
        خوشگل خوشتیپ پسرکش فقط خانمای با وقار و زیبای اروپایی اخه دختر ایرانی چی داره

      • بدون نام

        انصافا

      • بدون نام

        دختر دختر اروپایی ، بدون آرایش و پروتز زیبا و سفید

      • بدون نام

        پسر،فقط پسر خارجی ...در حدین که پسرای اینجا هربار از حسادت زیر مقاله ها تا پای مردن میرن

      • بهار

        برید دختر اروپایی بگیرید اگ بهتون دادن

      • جواد

        علی منو داغون کردی من برم‌ خودمو بکشم

      • بدون نام

        پیرمردهای هالیوودی رو که براشون می میرید زن ستیزها

      • ایلیاتیها خفه

        نه فقط مردهای پیر و عجوزه تا دم گور می تونن جذاب باشند به زنها رسید سی رو رد کنند پیر میشن

      • بدون نام

        اون زنهای ناقص عقلی که برای مردهای پیر و سن بالا خودشونو خفه می کنند تحویل بگیرند

      • بدون نام

        زن اروپایی خیلی وقته روی پای خودش ایستاده و مثل زن ایرانی هزار جور آرایش نمی کنه که این مردهای بدترکیب رو دچار توهم کنه

      • بدون نام

        مرد سیاه و کوتوله و زشت ایرانی نژاد اروپایی رو نابود نکنه لطفا .اندازه گلیم پاره اش پاشو دراز کنه

      • بدون نام

        شرط می بندم این کامنت یک زنه.از اینها که مردهای پیر و چروک رو جوگندمی و جافتاده و جذاب می بینه و دختر سی ساله رو پیرزن صدا میکنه.احتمالا یک جور مرض زنانه باشه چون هیچ منفعتی از تضعیف زنان و قدرت بخشیدن به مردها عایدش نمیشه.شاید هم عقده گشاییه

      • پیرپسرهای عقده ای

        مردهای طاس یا کم مو قد کوتاه ...سی ساله نشده پیشونیشون چروک شده ...در مورد یائسگی مردانه هم بخونید بعد ببینید پیر کیه

      • بدون نام

        مرزهای پسرکش بودن رو جابه جا کردید با اوردن اسم پانته آپناهی ها

      • من

        خدایش هیچ یک ازشماها حتی جرئت نزدیک شدن به این خانمهارو ندارید ببین اصلا اونها شماهارو داخل ادم حساب میکنن؟

      • بدون نام

        ۱۲.۳۳
        فکر کنم فقط اخبار تماشا میکنی

    • بدون نام

      بدحجاب ترین وپرکِرِمترین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • J..T

        شما حجاب رُ در چی میبینی؟؟

      • بدون نام

        جنابعالی زیبایی رو در حجاب میبینید؟؟

      • تبریزی

        وااای کشتی منو حاج آقا

      • بدون نام

        خب بدحجاب باشن لابد دلشون نمیخواد حجاب کنن اشکالش چیه

      • بدون نام

        حجاب خیلی مفهوم زیبایی داره خواهشا با افکار بسته و اُمُلانه گند نزنید بهش ... این ها به نحو زیبا و به اندازه ای که صلاح دید خودشون بوده حجاب دارند کجاش بده؟ بد حجاب اینه که ندونی از چه تیپی کجا استفاده کنی مثلا تیپی که توی پارتی میزنی با همون بلند شی بری اداره یا برعکس جایی که باید راحت لباس بپوشی تیپ رسمی و معذب میزنی این بدحجابیه نه این که اینا توی مراسمایی که تازه مردم قشنگ تر از اینا هم لباس می‌پوشن یه مانتو و روسری ساده پوشیدن رفتن در مورد آرایش هم به همین منواله

      • بدون نام

        دقیقا گل گفتی

    • بدون نام

      فقط مهناز ونیکی وشیلاخدادا

      پاسخ ها

      • امین

        مهناز از کی پسر کش شده با اون صورت

      • بدون نام

        چقدر حقیره پسری که برای دختر بمیره

      • بدون نام

        قشنگ سلیقه راننده کامیونی خخخخخخ

      • بدون نام

        چقدر حقیره دختری که برای پسر بمیره..

      • بدون نام

        فقط نیکول کیدمن

    • piki

      تو اینستاگرام هزارتا بهتر از اینا هست

      پاسخ ها

      • امین

        منظورت همون پلنگای خودشیفته

      • بدون نام

        دید جنسی داشته باشی عاشق یه عکس میشی و البته خیلی سریع هم دلتو میزنه میندازیش دور

      • بدون نام

        اونا که تقسیمشون می کنید به شاسی بلند و شاسی کوتاه؟ چه بدبختند

      • بدون نام

        از اینا..هه

    • بدون نام

      گلشیفته

      پاسخ ها

      • هلن

        اره اونم پسرکشه

    • بدون نام

      تروخدا اینا کدومشون پسرکشند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه اینها طرفداران مرد زیادی دارند حالا اگه شما حوزه علاقه ات صنعت پورنه مساله دیگه اس

      • بدون نام

        حوزه علاقه رو خوب اومده..هاها

    • بدون نام

      يكيشون نيست كه عقده حقارت نداشته باشه و نخواهد خودش را نمايش دهد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم عقده حسادت داری

      • هلن

        از عقده ای ترین ها هم خود شمایی
        مگه میشه هنر بعضی از اینارو ندید گرفت؟؟
        زیبایی خیلی هاشونم تو سادگی شونه مثل ترانه علیدوستی

    • بدون نام

      ترانه علیدوستی نفس خدای جذابیت فدای اون صورت گِرد بامزه مهربونت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداییش بی نظیره

      • بدون نام

        فک کنم اینو خود ترانه علیدوستی کامنت گذاشته واسه خودش

    • بدون نام

      عجب پسرکُشیه این پانته آ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا
        کور کچل آبله رو!! طرف پیره زن ه. شاید قاتل باشه ولی پسکش؟!!خخخ

      • بدون نام

        کاربر ۸:۵۲
        ....!!!!!!!!!! چشم هارا باید شست

      • ر

        احتمالا میخواسته پانته ا بهرام رو بزاره اشتباهی شده

      • بدون نام

        پانته آ بهرام بازیگر خوبیه نمی دونم چرا تو این لیست گذاشتنش که بهش بی احترامی کنند

    • بدون نام

      خداييش اينا كجاشون پسركشه

    • بدون نام

      پسرا دیگه با این اوضاع از خودشونم بیزارن چه برسه...

    • بدون نام

      ساره زشت کجاش پسر کشه عین افسرد ه هاست.

    • بدون نام

      فقط خانم ترانه علیدوستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه دخترای خوشگلی که ماندند وپیر دختر شدند هنوز هم دنبال شوهر اگر کمتر خود نمایی میکردند وبا عرف جامعه پیش میرفتند غرور کاذب را کنار می گذاشتند آلان خیلی خوشبختر ازاین بودند حالا مجبور برند دنبال گربه بازی و سگ بازی آخه لامذهبا ما مسلمانیم به ما چه که تو خارج چه غلطی میکنند خودتون باشید فقط خود تون نه بدل

      • بدون نام

        تو چرا ناراحتی اونا گربه و سگ رو ترجیح میدن،تو ناراحت نباش

    • وحید

      ساره بیات پسرکشه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      فقط الناز عاشق لات بودنشم

    • بدون نام

      هر موقع قیافه ساره بیات رو نگا میکنم تمام بدهکاری هامو بدبختی هام یادم میاد با اون قیافه سرد بی روح .انگار روح در
      کالبد این بشر نیست گمونم زیادی مغرورم باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخ سر صبحی خندیدم

      • بدون نام

        انگاز کم خونی شدید داره موقع عکس انداختن دارن بهش خون وصل میکنن انقدر لاجونه

    • بدون نام

      هدیه تهرانی چقدر شبیه کیانو ریوزه

    • بدون نام

      ۰۸۰۸جان
      توضیح واضحات امری مضحک است.

    • اوس تقی بازنشسته

      پسرایرانی باغیرت متعصب بامعرفت هیچوقت به این تصاویرزشت ومسخره ای که تبلیغ میکنی خبری هیچ بهایی نمیده فقط به اینهاارزش هنری میده پسرایرانی به دختری بهامیده که رعایت عفت وحجب وحیا وعلی الخصوص تقوی رابنمایدوگرنه اینها برای پسرای ایرانی ارزش دیگری ندارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسه بابا شعار نده
        خودت بهتر از همه میدونی که داری چرت میگی

      • بدون نام

        پسر های ایرانی توی حجب و حیا رو دست ندارن،اصلا وقتی میگن حجب و حیا و عفت اولین کلمه ای که به ذهن شخص میرسه پسر ایرانیه ، خدا حفظتون کنه

      • تبریزی

        خب سخنرانیت تموم شد؟ حالا از منبر بیا پایین

    • بدون نام

      پانته آ پناهی ها؟؟؟هانیه توسلی که این همه طرفدار داره یا لیلا اوتادی وپریناز ایزدیار و رعنا آزادی ور و شیلا خداداد و ماهور الوند و نازنین بیاتی رو هم می تونستید بگید

    • بدون نام

      هدیه تهرانی پسرکشه خخخخخ
      والا تو 18 سالگی هم پسرکش نبوده الان که سنی ازش گذشته
      همچنین بقیه هاشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هدیه تهرانی طیفی از طرفداران مرد در رده های سنی مختلف داره. اون همه مرد سن بالا که براشون خودتونو خفه می کنید چیه؟ دوره این زن ستیزیها سپری شده

    • احمد شوقی

      ریحانه پارسا رو فراموش کردین

      پاسخ ها

      • فامیل دور

        البته از دید احمد ذوقی نه شوقی...

      • بدون نام

        اون باید بره تو لیست تاریخ مصرف گذشته ها

    • بدون نام

      پسرکش اون دختره تو کاناداس که عکساش جدیدا پخش شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه خودتون می دونید چی هستید
        ما بگیم میشه مردستیزی خخخخخ

    • آرش

      اینا دیگه الان پیرمرد کشن ، همه نزدیک چهل تا پنجاه سال و بیشتر، ولی از آنجایی که ایرانی جماعت به جایی برسه دیگه ول کن نیست هنوز نقش عروس و دختر های جوان رو بازی می کنند ، بابا بزارید جوان ها بیان

      پاسخ ها

      • مریم

        خخخخخخخخخ
        کاملا درست گفتی

      • بدون نام

        مثلن ریحانه پارسا؟؟؟

      • بدون نام

        حامد بهداد و امین حیایی و بهرام رادان پیرمردند خب و نقش مقابل اینها رو بازی می کنند.بعدم قرار نیست زن بازیگر حذف بشه چون مردها دختربچه می پسندند قراره زنها با قدرت بمونند و نقشهای جدی بازی کنند.به کوری چشم زن ستیزها

      • بدون نام

        کدومشون نقش دختر نوجوان یا بیست ساله بازی می کنند؟ همه شون نقش زنهای سی ساله و چهل ساله رو دارند و البته در زندگی شهری زنان زیادی در همین سنین ازدواج می کنند

      • بدون نام

        بی فرهنگی امثال شما در اینه که فکر میکنید آدمها فقط تا 20 و 30 سالگی جذاب هستند. در حالیکه این تفکر خیلی قدیمیه و با دنیای امروز ناسازگاره

      • بدون نام

        برو بابا

    • علیرضا

      فقط دیبازاهدی و الناز پسرکشند
      افسانه پاکرو شهرزاد کمالزاده سحردولتشاهی
      ایناهم هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم

    • بی اعصاب

      اگ اینا پسر کشن.... دخی مخیای محله ما شیرکشن...

      قیافه هاشونو...جز نیکی و طناز

    • بدون نام

      هووووووع

    • بدون نام

      عمو جمع کنید پسر کش!!!!!!

    • بدون نام

      هدیه تهرانی کاریزماتیک ترین بازیگر. جذاب با کلاس و حرفه ای. هیچوقت تکراری نمیشه. سحر دولت شاهی عالیه. لیلا حاتمی خدایی بهش نمیاد ۴۸ سالش باشه. از نظر کامنت گذارای اینجا جذابیت فقط صورته.دماغ عملی و لب شتری. چقد کوته نگر. پس شخصیت و وقار چی؟ البته در مورد الناز و مهناز نظری ندارم.

    • بدون نام

      مهناز افشار فقط به خاطر شباهتش به گوگوش فیلم بهش میدادن

    • cactus

      پانته ا پناهی پسر کشه ؟ بزارید من خودمو بکشم همین الان

    • بدون نام

      میترا حجار از قلم افتاده!!!

    • بدون نام

      بهاره افشاری نبود تو لیستا

    • جواد

      اخه اینا پیرزنن ادم واسه اینا خودشو نمیکشه بازم چهار تا جوون انتخاب میکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیرزن به زن بالای هفتاد سال میگن البته در فرهنگ مدرن.در دهات داستان متفاوته

      • بدون نام

        13:02
        خخخخخخخخ دمت گرم

    • بدون نام

      فقط طناز طباطبایی و مهتاب کرامتی عزیزم.

    • قاسم

      پسر کش فقط خانم روشنک عجمیان خیلی نازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فک کنم میخاستی بگی روشنک گرامی .یا افسانه پاکرو معصومیت خاصی دارن.بعنوان یه زن عاشق قیافشونم

    • حجت کاشمری

      توجه کردین؟؟تمامشون متولد تهران بودن....قابل توجه بچه های شهرستانی...تو این سینما شما تاابد خاک صحنه رو خواهید خورد...بچه تهرانیام پولشو....یکم کمتر خودتونو واسه مطرح شدن اذیت کنید...هرچی هست مال اوناست...

    • عجب

      لیندا کیانی, آزاده صمدی , نازنین بیاتی , لیلا اوتادی ،اینا پسر کش ترین هان که اصلا تو لیست نبودن!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

    • بدون نام

      بهضی هاشون بازیگران خوب و قابل توجهی هستند ولی پسر کش نه، به پسرها توهین کردی برترینها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        اساسا مرد هیز توهین به بشریته و وجود نداشته باشه عالی میشه

    • ناشناس

      فقط طناز

    • سالوادور دالی

      به عنوان یه پسر فقط جوونی های هدیه تهرانی خیلی زیبا بود به نظرم . لیلا حاتمی هم جذابه . دیگه این بور ها و چشم رنگی ها بدرد نمیخورن

    • احمد

      هیچ کدوم از اینا به پای شیلا خداداد نمیرسن

    • بدون نام

      از لحاظ صورت،نیکی والناز ولیلااوتادی وافسانه پاکرو وسحر قریشی و ریحانه پارسا ومریم مومن،از لحاظ منش واخلاق مهتاب کرامتی وهدیه تهرانی وترانه علیدوسی ولیلا حاتمی

    • بدون نام

      اولا اینکه خاک بر سر اون پسری که برای دختر بمیره اونم یه سری پیر دختر مثل اینا
      ثانیا مهناز افشار و پانته آ پناهی ها و لیلا حاتمی و ساره بیات و سحر دولتشاهی و نیکی کریمی و مهتاب کرامتی و ترانه و هدیه تهرانی که فسیل شدن و سن ننه بزرگه جودی ابوت رو دارن
      ثالثا با اینکه هیچ کدوم از این بازیگرا ارزش حتی فک کردنم ندارن اسم خیلیا جا افتاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فسیل مغز اونیه که به زن چهل ساله میگه فسیل.. ننه بزرگِ چهل ساله هم اونجاها پیدا میشه که دختر ده ساله شوهر میدن

      • بدون نام

        گل گفتی

    • بدون نام

      هانیه توسلی و غلامی
      لیلا بلوکات و اوتادی و برخورداری
      بهنوش طباطبایی و بختیاری
      نازنین بیاتی و فراهانی
      افسانه پاکرو
      مریم خدارحمی
      شیلا خداداد
      الهام حمیدی
      سحر قریشی
      مریم مومن
      مینا وحید
      یکتا ناصر
      الناز حبیبی
      ماهچهره خلیلی
      کتایون ریاحی
      سارا رسول زاده
      پریناز ایزدیار
      ماهور الوند
      میترا حجار
      ملیکا و مهراوه شریفی نیا
      هستی مهدوی
      المیرا دهقانی
      آوا دارویت
      زیبا بروفه
      حدیث فولادوند
      لاله و لادن اسکندری
      و خیلیای دیگه
      ولی هیچ کدمشون ارزش فک کردنم ندارن چه برسه به

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • قاسم

        فقط خانم روشنک عجمیان

    • sahar

      پانته آ پناهی خیلی پسر کشه

    • بینام

      زیبا ترین نژاد مردم خاور میانه هستند شما که از اروپا حرف می زنی تا حالا اروپایی از نزدیک دیدین همشون چاق و پر صورت کک و مک تازه آرایش هم می کنن با این وجود مثل روح می مونند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ديگه خالى نبند! من ديدم تا يه سنى خيلى خوشگلند بخصوص زناشون اما يهويى بيريخت ميشن

      • بدون نام

        مردم خاورمیانه همینهان که اینجا کامنت گذاشتند زن ستیز بدوی بیرحم بددهن.زیباییشون هم از اون آرایشهای غلیظشون مشخصه!!!!

    • مسیح

      پس بهنوش طباطبایی چی ؟چرا اسم اونو نزاشتین؟
      اینا اکثرا مطرح ترین هستین ن پسر کش
      من موندم کجای پانته ا زیباست؟ اون ک شبیه پیر زن های زشت

    • Negar

      آقا چرا اینقدر بحث می کنید ...
      هر کسی یه سلیقه ای داره ....
      خدا هم هر فرد یه جوری آفریده ، اینقدر که نباید بحث کرد
      همه بنده ها خدا زیبا هستند ، ای بابا
      باطن طرف مقابل خیلی مهم ، زیبایی را که همه دارند

    • عابای

      پسر کش من رابعه اسکویی بود حیف که قسمت من نشد

    • بدون نام

      پانته آ پناهی ها.....

    • محبوب

      غیر از پانته آ پناهی ها بقیه شون خوبن

    • جهرم

      من میگم یکایک از هم بهترند

    • گمشده

      خجالت هم خوب چیزیه

    • کوئیک R

      هرچی پیرزن بود آورده بودین باباهای ما هم دیگه به اینا نگاه نمی کنن چه برسه پسرهای ایرانی

    • بدون نام

      پانته آپناهی ها پسرکشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پانته آ پناهى كجاش پسركش ه؟ شيلا و ميترا كوشن؟ بين بازيگراى جوون هم كلى خوشگل تر از اينا داريم

    • بدون نام

      @اونايى كه ميگن دختر ايرانى بده
      خب ننه ت مگه كجايى بوده؟ خودتم بيريخت ميشى ديگه! ولى غصه نخوريد دختر اروپايى كه گيرتون نمياد شايد فليپينى و بنگلادشى براتون وارد كردند

    • بدون نام

      این آدمهایی که سنشون رو ده سال کوچیک می کنن
      خانم پناهی ها از چشم و نگاهت معلومه حداقل ۵۰ سالو داری. ما رو دیگه سیاه نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه نه که منتظر تو نشسته بود!!! اون اصلا به امثال تو فکر نمی کنه وگرنه با آرایش و بوتوکس همه داف میشن!!!

    • جواد ناطقی

      پیر نشین لعنتیا.البته به غیر از خانم پانته آ پناهی

    • او

      چه تیتر زشت و سطح پایینی و چه لیست بی مسمایی با تیتر

    • بدون نام

      طناز فقط خود طنازجون همین

    • بدون نام

      فقط طناز

    • دختر ترک

      پسر کش های ایرانی هه

    • بدون نام

      پاتنه کجاش پسر کشه ابن پیرمرد کشه .
      خجالت نکشیدین وجدانن اینا با سلنا و جنیفر و انجلیا میخواین مقایسه کنین .
      هیفا نانسی الیسا

    • بدون نام

      فقط دیبا زاهوی

    • بدون نام

      پانى پناه پسرا رو با خوشگلى نميكشه يه پا گانگستره

    • peymn

      پس پریناز ایزدیار و بهنوش طباطبایی کجان؟
      به نظرم این بهترین وجذابترینند.

    • سید

      خجالت بکشید اکثر اینها دارای شوهر هستند دوست پسر یعنی چه

    • علی از اهواز

      جای شهره قمر هم توی این لیست خالیه

    • خشایار

      اینا بیشتر حشره کش هستن

    • سروش قمی

      اخ اخ امان امان آه و فغان از هدیه تهرانی طناز جون و سحردولتشاهی و لیلا حاتمی

    • بدون نام

      الهام چرخنده کو

    • بدون نام

      پس کو پریناز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول نداده

    • پویا

      اگه قرار به پسر کشی پس چرا اسم لیندا کیانی نیست؟ پسر ها نگن خوشگل نیست که...

    • بدون نام

      تحفه های سینما

    • بدون نام

      اونجا که میگی "صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش."
      خوشمان آمد

    • بدون نام

      چه حیف که زیبایی‌های آفریدگارراجبروجهل پنهان کرد..

    • بدون نام

      به عنوان مطلب خوشمزه پذیرفتیم

    • بدون نام

      کتایون ریاحی

    • ĞĪŔŁ

      هیچکدوم قیافه ی خاصی ندارن فقط دو سه تاشون متوسطن...بنظرم تو زن های ایرانی ماهور الوند و نازنین بیاتی خوشگلن

    • لیلا

      اینا پسر کش نیستن پیر مرد کشن بیشترشون بالای پنجاه سال دارن

    • .

      ساره بیات پسر کشِ!!!
      از این جمع فقط و فقط طناز

    • بدون نام

      پس پریناز ایزد یار کوش؟؟

    • قاسم

      پسر کش فقط خانم روشنک عجمیان خیلی نازه

    • بدون نام

      گلشیفته فراهانی رو یادت رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج