۱۰۵۶۱۹۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آمادگی سپاه برای کمک به کارکنان بهشت زهرا

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه همچنان در کنار کارکنان زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) قرار دارد و برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی اعلام آمادگی می‌کند.

سپاه نیوز: دریادار پاسدارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در بازدید از قسمت‌های مختلف سازمان بهشت زهرا (س) و اقدامات مدیریتی این سازمان در بحران کرونا، اظهار داشت: کارکنان خدوم سازمان بهشت زهرا (س) با ایثار و از خودگذشتگی توانسته‌اند بر اینکه تمامی آرامستان‌های کشور باید از سازمان بهشت زهرا (س) برای بهبود عملکردشان در خدمات رسانی به مردم تبعیت و تاسی کنند.

وی افزود: عملکرد این سازمان الگو و چراغ راه خوبی برای تمامی آرامستان‌های کشور است.

آمادگی سپاه برای کمک به کارکنان بهشت زهرا

سردار فدوی با مقدس خواندن خدماتی که کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) به مردم ارائه می‌کنند، تصریح کرد: خدمات این سازمان «واجب کفایی» است که موجب جلب رضایت مردم در حکومت اسلامی شده است و بدون شک رضایت خداوند را نیز در پی داشته و ثوابی بی اندازه دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه در کنار کارکنان زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) است، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی ابراز کرد: ما از ابتدای این بحران برادرانه و مومنانه در کنار شما هستیم و به امید خداوند از این به بعد هم سپاه در کنار شما حضور دارد تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.

در این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با ارائه گزارشی از ۲۶۰ روز تلاش شبانه روزی و جهاد گونه کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در شرایط کرونا گزارشی ارائه کرد و گفت: در این ایام سخت و دشوار سپاه با برادری بیشترین همراهی و همکاری را با سازمان بهشت زهرا (س) داشته و همواره همراهی و پشتیبانی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج