۱۰۵۶۳۴۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بائو: استقلال برای قهرمانی چیزی کم ندارد

پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم برای قهرمانی شدن در لیگ بیستم هیچ کمبودی نداشته و مربیان و بازیکنان این تیم توانایی آن را دارند تا روز‌های خوبی را برای آبی‌پوشان تهرانی رقم بزنند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم برای قهرمانی شدن در لیگ بیستم هیچ کمبودی نداشته و مربیان و بازیکنان این تیم توانایی آن را دارند تا روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان تهرانی رقم بزنند.

«میثم بائو» بازیکن سال‌‎های نه چندان دور استقلال از شرایط این روزهای آبی‌پوشان و حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال حرف زد.

او اعتقاد دارد آبی‌‎پوشان این شانس را خواهند داشت پس از سال‌ها در لیگ بیستم عنوان قهرمانی را به دست آورند؛ تیمی که در دیدار افتتاحیه خود در لیگ بیستم، شنبه هفته جاری مقتدرانه مس رفسنجان را در آزادی شکست داد.

نظرت درباره کادر فنی جدید استقلال چیست؟

من به این کادر جدید اعتقاد و اعتماد ویژه‌ای دارم.

دلیل این اعتماد چیست؟

محمود فکری بازیکن و کاپیتان سابق استقلال بوده است، او سال‌ها در استقلال حضور داشته و یکی از بازیکنان متعصب و وفادار تاریخ آبی‌پوشان محسوب می‌شود. کادر فنی خوبی را به نیمکت استقلال اضافه کرده است؛ کادر فنی‌ای که هر کدامشان روزهای تلخ و شیرین استقلال را چشیده‌اند و آمده‌آند تا به این تیم کمک کنند.

در امر مربیگری نظرت درباره او چیست؟

او در سال‌های اخیر در تیم‌های زیادی مربیگری کرده و تجربیات ارزشمندی را به دست آورده است. او فصل گذشته نساجی مازندران را در لیگ برتر حفظ کرد.

اما نساجی مازندران با استقلال تفاوت‌های زیادی دارد؟

این درست که استقلال با نساجی مازندران تفاوت‌های زیادی دارد اما در نظر داشته باشید وی در ۱۰هفته پایانی لیگ برتر هدایت نساجی را بر عهده داشت و هیچ باختی در کارنامه‌اش ثبت نشد. اینکه بتوانید با تیم همچون نساجی این نتایج را در لیک برتر کسب کنید به طور حتم لیاقت نشستن بر روی نیمکت استقلال را نیز دارید.

او می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند؟

من فقط یک چیز می‌گویم. امیدوارم و پیش بینی می‌کنم استقلال با فکری معادلات را بر هم زده و پس از سال‌ها به ناکامی آبی‌پوشان در لیگ برتر خاتمه دهد.

رقیبان سرسختی را استقلال پیش‌ رو خواهد داشت؟

در اینکه استقلال برای قهرمانی رقیبان سرسختی را پیش ر خواهد داشت هیچ شکی نیست اما در نظر داشته باشید این تیم بازیکنان توانمندی را در اختیار دارد و یک کادر فنی استقلالی بالای سر تیم است و به طور حتم همه این عوامل دست به دست هم خواهد داد تا به موفقیت‌های بزرگی برسند. استقلال برای قهرمانی شدن در لیگ بیستم هیچ چیزی کم ندارد و مربیان و بازیکنان این تیم توانایی آن را دارند روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان تهرانی رقم بزنند.

استراماچونی سرمربی محبوب هواداران استقلال است و این احتمال وجود دارد با عدم نتیجه‌گیری آبی‌پوشان نام او برای فکری حاشیه‌هایی به وجود آورد؟

استراماچونی مربی خوبی بود و در مدتی که سکان هدایت آبی‌ها را بر عهده داشت نتایج خوبی را رقم زد و نزد هواداران آبی‌پوشان محبوب شد اما او از استقلال رفته است و هواداران باید بدانند راهی برای بازگشت وی وجود ندارد. آنها باید از کادر فنی استقلال حمایت کنند تا ‌موفقیت‌های بزرگ شکل بگیرد. من مطمئن هستم که فکری دست کم یک چیز را به استقلال بازخواهد گرداند.

چه چیزی؟

او در زمان بازیگری خود از بازیکنان متعصب استقلال بود و به طور حتم این تعصب را به آبی‌ها باز خواهد گرداند. بازیکن استقلال باید بداند پیراهن چه تیم با ارزشی را بر تن کرده‌اند و باید در زمین مسابقه جانشان را بگذارند.

در چند سال اخیر بازیکن سالاری در استقلال وجود داشت؟

به طور حتم با حضور فکری دیگر این مسائل در استقلال وجود نخواهد داشت و بازیکن سالاری از بین خواهد رفت. محمود فکری همیشه گفته و تاکید کرده هیچ فردی بزرگ‌تر از استقلال نیست.

شرایط امروز استقلال را چطور می‌بینی؟

استقلال شرایط خوبی دارد و بر خلاف سال‌های گذشته توانسته ثبات تیمی خود را حفظ کند. اینکه بازیکنان کمی از این تیم جدا شده‌ و شاکله اصلی این تیم باقی مانده است اتفاق خوبی است. شیخ دیاباته و هرویه میلیچ‌ دو بازیکن تاثیرگذار آبی‌پوشان به ایران آمدند تا این تیم تقویت شود.

علی کریمی مهره تاثیرگذار خط هافبک استقلال جدا شد؟

اگر او می‌ماند خوب بود اما باید قبول کرد، جدایی بخشی از فوتبال است و این بازیکن تصمیم گرفت تا فوتبالش را ‌ خارج از ایران ادامه دهد. به طور حتم فکری بازیکنان دیگری دارد تا جای خالی این بازیکن خوب را پر کنند.

تعطیلی لیگ برتر به سود استقلال بود؟

بله. با توجه به اینکه کادر فنی استقلال دیر تشکیل شد و آبی‌پوشان با تاخیر استارت زدند این تعطیلی فرصت خوبی را در اختیار کادر فنی استقلال قرار داد تا برنامه‌های تاکتیکی‌شان را با آبی‌پوشان ادامه دهند.

محمد نادری هم استقلالی شد؟

او فوتبالیستی با توانایی‌های فنی بالاست و می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند. نادری در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت و اگر این توانایی را در استقلال ادامه بدهد هم به سود خودش خواهد بود و هم به نفع استقلال.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط اندکی تفکر

      مطمئن باش نمیذارن،همینطور که که تو این سالهای سیاه نذاشتن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال به اندازه دوتیم لیگ برتری بازیکن شاخص داره وتنهاچیزی که نداره شخصیت قهرمانیه و بس.

      • جواد جوادی

        با یه گل بهار نمیشه

    • واقعیت!

      اونا برای قهرمانی بازیکنی به سبک میثم بائو احتیاج دارن!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج