جاباما
۱۰۵۷۲۲۳
۴۷ نظر
۵۸۹۵
۴۷ نظر
۵۸۹۵
پ

چهره تکیده کیت وینسلت؛ پیر نشو لعنتی!

به تازگی عکسی از کیت وینسلت، بازیگر معروفی که در فیلم تایتانیک نقش رز را ایفا می‌کرد در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است که خبر از ظاهر شدن چین‌ و چروک بر روی پوست صورتش را می‌دهد.

برترین‌ها: کیت وینسلت را حتما به خاطر دارید، بازیگر معروفی که در فیلم تایتانیک نقش رز را ایفا می‌کرد. کیت با بازی در این فیلم به هنرپیشه‌ای با شهرت جهانی تبدیل شد.

چهره تکیده کیت وینسلت؛ پیر نشو لعنتی!

به تازگی عکسی از کیت وینسلت، در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است که خبر از ظاهر شدن چین‌ و چروک بر روی پوست صورتش را می‌دهد. مسئله‌ی جالب و جنجال برانگیز این است که کیت وینسلت در گفت‌وگویی گفته هیچ علاقه‌ای به عمل زیبایی ندارد و دوست دارد چهره‌اش روند طبیعی و نچرال خودش را طی کند.

عده‌ای بر این باور هستند که علیرغم سن و سالی که دارد این صورت خیلی چروک و پیر می‌باشد و آن را به دلیل مصرف الکل دانسته‌اند و البته عده‌ای خبر از این دادند که این چهره‌ی پر از چین و چروک برای یک گریم فیلم است. چه این چین و چروک‌ها واقعی باشند چه برای گریم فیلم، جذابیت این موضوع بهانه‌ای شد تا در این مطلب به راه‌کارهایی برای سفت شدن و رفع چین‌ و چروک پوست صورت بپردازیم، با ما همراه باشید.

چهره تکیده کیت وینسلت؛ پیر نشو لعنتی!

افزایش سن، پوست شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست در برابر آسیب‌ها می‌شود. عوامل محیطی، کم‌آبی و سموم، منجر به ایجاد چین و چروک می‌شوند. چین و چروک بخش جدایی‌ناپذیر و طبیعی فرایند پیری است؛ بنابراین هیچ دلیلی برای ترس از آن وجود ندارد.

اساس اینکه بخواهید به صورت طبیعی زیبا باشید این است که خودتان را دوست بدارید، عزت نفس داشته باشید و به قضاوت‌های دیگران بی‌توجه باشید. این کار شاید روزهای اول سخت بنظر برسد، مخصوصا اگر تا قبل از این عادت داشتید مدام از لوازم آرایشی استفاده کنید اما خودتان و دیگران به زودی به ظاهر جدیدتان عادت می‌کنید.

امروزه در جهان به این روش زیبایی، نچرال بیوتی [natural beauty] گفته می‌شود. روشی که سعی میکند زیبایی طبیعی چهره را بدون استفاده زیاد از لوازم آرایش، بهتر نمایان کند. برای اینکار بهتر است از طبیعت کمک بگیریم و با استفاده از گیاهان و مواد طبیعی چهره‌ای طبیعی و زیبا داشته باشیم. در ادامه مطلب چند پیشنهاد طبیعی برای داشتن پوست بدون بدون چروک برای شما آمده است، با ما همراه باشید:

درمان‌های خانگی برای رفع چین و چروک صورت

ماسک ضد چروک بلغور جو، شیر و گلاب

مقداری از بلغور جو را با شیر، ماست، گلاب یا حتی آب مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند. این خمیر را به آرامی اطراف و روی خطوط خنده بمالید و مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. پس از گذشت این مدت صورت‌تان را با آب ولرم بشویید.

سفیده‌ی تخم‌مرغ

یک الی دو عدد سفیده‌ی تخم‌مرغ را به‌هم بزنید تا کف کند؛ آن را به صورت و گردن‌تان بمالید. بگذارید حدود ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید؛ گزینه‌ی دیگر اضافه کردن ۱ قاشق غذاخوری ماست ساده به ۱ عدد سفیده‌ی تخم‌مرغ و به‌هم زدن آنهاست. این مخلوط را به صورت و گردن‌تان بمالید و پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بشویید. هریک از این درمان‌ها را ۲ بار در هفته به‌کار ببرید تا پوست سفت و درخشانی داشته باشید.

چهره تکیده کیت وینسلت؛ پیر نشو لعنتی!

ماسک روغن زیتون و دانه کدو

دانه کدو تنبل را در روغن زیتون بریزید و له کنید. بعد این مخلوط را روی خط خنده بمالید. کار ساده‌تری که می‌توانید انجام دهید این است که فقط روغن زیتون را روی لب‌ها و اطراف دهان استفاده کنید و شب تا صبح بگذارید روی پوست و لب‌های‌تان باقی بماند تا چین و چروک‌های عمیق اطراف دهان را بپوشاند.

ماسک آلوئه‌ورا

ژل یک برگ آلوئه‌ورا را بیرون بیاورید و آن را به صورت و گردن‌تان بمالید. اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب ولرم آبکشی کنید. این درمان را چند بار در هفته تکرار کنید؛ گزینه‌ی دیگر مخلوط کردن یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا و یک قاشق چای‌خوری عسل است. این مخلوط را روی صورت و گردن‌تان بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند. آن را با آب گرم بشویید و سپس مقداری آب سرد روی پوست‌تان بپاشید. این کار را هفته‌ای یک‌بار انجام بدهید.

ماسک خیار

نصف یک خیار را له کنید و آن را از صافی عبور بدهید تا عصاره‌اش گرفته شود. این آب را به صورت‌تان بمالید و بگذارید خشک شود. سپس با آب سرد بشویید. این درمان را روزی یک بار انجام بدهید. یک قاشق غذاخوری خیار رنده‌شده و یک قاشق غذاخوری ماست ساده را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی صورت‌تان بمالید و اجازه بدهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. سپس با آب ولرم بشویید. این کار را چند بار در هفته تکرار کنید.

می‌توانید با ۲ قاشق غذاخوری آب خیار تازه، ۱ عدد سفیده‌ی تخم‌مرغ و ۳ تا ۵ قطره روغن ویتامین E ماسک صورت درست کنید. این ماسک را روی صورت و گردن‌تان بمالید و پس از ۱۵ دقیقه با آب سرد بشویید. از این ماسک یک‌بار در هفته استفاده کنید.

کیسه چای مرطوب

کیسه چای مرطوب را در یخچال قرار دهید و پس از خنک شدن در قسمت زیر چشم که چین و چروک دارد، قرار دهید. تکرار آن چین و چروک را کم خواهد کرد.

عسل و سیب زمینی

نصف قاشق مرباخوری عسل و برشی از سیب زمینی را به حالت پوره دربیاورید و زیر چشم بمالید و پس از ۲۰ دقیقه با آب بشویید. چین و چروک‌های ریز از بین می‌رود. خط‌های تیره نیز در صورت استفاده منظم طی چند هفته کم می‌شود.

چهره تکیده کیت وینسلت؛ پیر نشو لعنتی!

آب لیمو

مالیدن آب لیمو با پنبه روی چین و چروک‌های زیر چشم نیز بسیار مفید است. این کار را روزی ۲ بار انجام دهید ترجیحاً یک نوبت صبح پس از بیدار شدن از خواب و یک نوبت قبل از خواب.

گلاب

گلاب علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث جوان سازی پوست زیر چشم هم می‌شود. حداقل روزی یک بار مقداری گلاب روی پوست بمالید.

یخ

مالیدن یخ، راه دیگری برای کاهش دادن چین و چروک زیر چشم است. هنگام مالیدن یخ روی چین و چروک آن را بچرخانید.

روغن بادام

در مصر قدیم، برای از بین بردن چین و چروک کنار دهان و چشم، از روغن بادام شیرین و روغن طبیعی و صمغ کندر استفاده می‌کردند. این روغن را به آرامی، روزی ۲ بار اطراف چشم و دهان ماساژ دهید تا پوست نرم شود.

روغن نارگیل

استفاده از روغن نارگیل، نتیجه سریع تری می‌دهد که طی کمتر از یک هفته آشکار می‌شود. این روغن علاوه بر این که چین و چروک زیر چشم را از بین می‌برد، باعث نرمی پوست هم می‌شود.

چهره تکیده کیت وینسلت؛ پیر نشو لعنتی!

روغن زیتون

رطوبت دور چشم زودتر از باقی قسمت‌های پوست از دست می‌رود. روغن زیتون طبیعی و خالص را با آب‌لیمو یا گلیسیرین مخلوط کنید یا آن را به صورت خام استفاده کنید. برای استفاده از خواص روغن زیتون دست خود را کمی چرب کنید و به آهستگی روی پوست دور چشم و زیر چشم بمالید.

درمان چین و چروک های صورت به سبک بوعلی‌سینا

اگر به یک مهمانی دعوت شده اید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن چین و چروک‌های سطحی پوست تان را برطرف کنید، پیشنهاد می‌کنیم به توصیه عطارباشی عمل کنید و از ماسک گلیسرین و مغز خیار برای برطرف کردن چین‌ها بهره بگیرید. استفاده از این ماسک به مدت ۷ روز علاوه بر تقویت سلول‌های پوستی و آبرسانی مناسب به برطرف شدن خشکی پوست و چین و چروک‌های ایجاد شده در سطح پوست کمک می‌کند.

این شیوه ساده ترین، کاربردی‌ترین و یکی از اورژانسی‌ترین شیوه‌های درمان چروک پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست است. برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به مدت ۲۰ دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. استفاده از این ماسک یک هفته پیش از مهمانی و مراسم عروسی به شما کمک می‌کند تا پوستی با نشاط و بدون چروک داشته باشید.

شما هم اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • H.Yari

      تبلیغات زیبایی..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کسی چه؟ همه زنها علاقه ای ندارند چروکهاشونو پنهان کنند و همیشه شبیه 20 ساله ها باشند. چروک صورت هم آدمو پیر نمی کنه به جای این کارها ورزش کنید و سالم زندگی کنید.زنها تابلوی نقاشی نیستند

      • بدون نام

        زنها وظیفه ندارند چروک نداشته باشند یا معیارهای زیبایی هر عصر رو رعایت کنند.دست از سر زنان بردارید ...

    • بدون نام

      خانمها, شما طبیعی و بدون هیچ دستکاری زیبا هستید. فقط یک نرم کننده و ضدآفتاب و کلی قشنگی درون برای درخشیدن شما کافیه

      پاسخ ها

      • فامیل دور

        کو گوش شنوا... بخصوص از نوع ایرانیش...

      • بدون نام

        همه ی این حرف ها شعاره،خوبه چشم داریم و واقعیت رو تو جامعه میبینیم ، گول نخورین باطن آدم ها با حرف هایی که میزنن فرق داره تنها دلیل گفتن این حرف ها کلاس داشنش و روشنفکر نشون دادنشه؛واقعیت جامعه اینه :زیبا بودن و بی نقص بودن خیلی مهمه،حتی کوچیکترین عیبتون هم بولد میشه
        (نمونه درست در جامعه نظر 19:46)

      • بدون نام

        وقتي از اين ژست هاي چندش آور روشن فكري بگذريم و مردم اونچيزي كه واقعا هستن رو بيرون بريزن، تنها چيزي كه براي مردان اهميت خواهد داشت زيبايي زن و تنها چيزي كه براي زنان اهميت خواهد داشت ثروت مرد است. بدون دو عامل ثروت (مرد) و زيبايي (زن) بقيه حرفها فقط ژست و تظاهر هست. شجاع باشيم و حقيقت رو بپذيريم.

      • بدون نام

        خدایی من نه ژست میگیرم نه چیزی ولی من به شخصه از زن زیبا و زن زشت و مرد بی پول و مرد ثروتمند چندشم میشه،من انسان متوسط از لحاظ مالی و چهره رو دوست دارم ،افراد مثل من هم زیادن پس نظرات سطحی طیف خودت رو به همه نچسبون کاربر 01:08

      • بدون نام

        به ۰۱:۰۸ واقعیت اینه که ذهن شما و اطرافیانتون مشکل داره و داری سعی با چسبوندن این مشکل به همه یه چیز عادی نشونش بدی و به همه خانوم ها بگی چهره خوب مهمه و به همه اقایون بگی پول مهمه! نمیگم ثروت جزو ملاک هام نیست ولی جزو تنها و اولین ملاکم نیست قرار نیست طرف غول چراغ جادو باشه و همه چیز رو به پام برسه بیشتر مردم میانه رو دوست دارن

    • بدون نام

      اولش هم خیلی زیبا نبود. نژاد و زنتیک خیلی تعیین کننده است، با انواع کرم و روشهای مختلف نمیتونن پوستشون رو جوان نگه دارند چون مدلشون همینه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط شما زنها و دختران که به زور آرایش و پروتز و...زنده هستید

      • هلن

        نگو اینو!چهره اش خیلی قشنگ و دلنشینه کههههه

      • بدون نام

        زنهای اروپایی مثل زنهای ایرانی با بدن کسب هویت نمی کنند که همه چیزشون چروک نشدن صورت باشه

      • بدون نام

        زنهای ایرانی از مردسالاترین زنان جهان هستند که سفت و سخت معیارهای زن ستیزانه رو چسبیدند و ترویج میدن

    • بدون نام

      گربم فیلم اصلا خال نداره

      پاسخ ها

      • هلن

        اره

      • بدون نام

        بعضی خالها از یه سنی به اونور در میان

    • بدون نام

      همین صحبت ها. همین حرفا توی جامعه باعث میشه که هزاران زن بخصوص ایرانی ها دست به کار عمل های زیبایی و بوتاکس و لیفت و عمل بزنن.. خب چهره ی یه خانم چهل و خورده ای ساله است دوتا چروک زیر چشماش و دور لبش عادیه.. و زیباییش توی سادگی و طبیعی بودن چهره اش هست..نکنید این کار ها رو لطفا. .کل جامعه پر شده از خانمهای عملی و نازیبا و دستکاری شده.. و متاسفانه این بر میگرده به دید مردان سرزمینم و اعتماد به نفسی که خانم ها ندارن..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ که از دل ما گفتی

      • هلن

        موافقم
        اعتماد به نفس ضعیف خانمها و نگاه مردا که فقط زیبایی و ملاک قرار دادن باعث شده جامعه امون یه چهره پلاستیکی و تکراری داشته باشه

      • بدون نام

        به عنوان یه خانم با صحبتای شما موافقم

      • بدون نام

        دقیقا.اینقدر در ایران قیافه های مصنوعی و غیرواقعی زیاد شده که آدم طبیعی به نظرشون عجیبه

      • بدون نام

        زنی که اعتماد به نفس داره منتظر نظر مردها نمیشه روی پای خودش می ایسته و نمی دونی اون لحظه چه زیباست

      • بدون نام

        واقعا بیایم به این درک برسیم قیافه هرکس به خودش ربط داره و به طبع هر بلاییم سر قیافش میاره به خودش ربط داره
        در مسائل خصوصی دیگران دخالت نکنیم ...

    • بدون نام

      خب به نظر شما الان این زیباست یابازیگران ما الهام حمیدی یا نیوشا ضیغمی یا بهنوش بختیاری و بهنوش طباطبایی.. با هزاران عمل و بوتاکس که از حالت طبیعی خارج شدن دیگه.

    • اورنگ

      خال نداره گریم هست

    • بدون نام

      بابا دیگه سنی ازشون گذشته. از اولم زیبا نبود.

      پاسخ ها

      • من

        لطفا یه نگاه تو اینه به خودت بندازحالا این اولته چندسال بعد؟خخخخخ

      • بدون نام

        خیلی زیبا بود و هست.بستگی داره در فرهنگمون زیبایی به چی بگن

      • بدون نام

        دلیل نمیشه بقیه ما خودمونو زشت بدونیم. کیت . وینسنت قیافه اش معمولیه زشت نیس ولی معمولیه ا. صورتش ظرافت
        نداره. هیچجوره نمیشه بهش گفت زیبا.

    • بدون نام

      مساله اینجاست که بازیگرهای خارجی هروری باشن کلی طرفدار دارن ولی همون بازیگر اگر ایرانی بود از همه جاشایراد میگرفتن این مردم حسود

    • بدون نام

      اصلا به این حرفا گوش نکنید با افزایش سن معلومه که چهرتون تغییر پیدا میکنه چه زن چه مرد چه هنرمند چه غیرهنرمند الکی خودتونو زیر تیغ لیفت و بوتاکس و جراحی نبرید

    • فامیل دور

      افتادگی پوست و چروک در صورت و اندامها روند طبیعی یه انسانه.. اما بعضیا ژنتیک یا نژادشون جوریه که به شدت نشون میدن یا از یه زودتر از سن طبیعیش این اتفاق براشون رخ میده...
      به نظرم برای این افراد اشکالی نداره بوتاکس یا کشیدن پوست انجام بدن هرچند که من طرفدار طبیعیش هستم..
      چیزی که جای نگرانه اینه که دخترا 30-35 با دیدن یه خط رو صورت میره سراغ این کارا که اون هیچ رقمه نمی پسندم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه تلاششون اينه كه مورد پسند شما باشند:)))

    • بدون نام

      بیش از ۲۰سال از زمان اکران تایتانیک میگذره
      میفهمی؟ ۲۰سال

    • بهنام

      بازیگر خانم ایرانی در حال حاضر فقط پروانه معصومی عزیز و قابل احترام بقیه کشک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اتفاقا ایشون هم خیلی وقته به خاطر مجیزگویی هاش احترامشو بین مردم از دست داده

      • بدون نام

        اين بهناما چقدر رو اعصابند

    • بدون نام

      این فکر کنم عکس از ی فیلمه ولی در کل چهرش دست نخورده و طبیعه

    • بدون نام

      كيت حتما اينجا رو ميخونه و از اين ماسك استفاده خواهد كرد

    • بدون نام

      چروکهاش طبیعی نیست. خیلی مصنوعیه. گریمه

    • بدون نام

      باپوست خیار از سال 1996 توقع دارید تغییر نکرده باشه

    • بدون نام

      از حسن یاد بگیرید همیشه ریش رنگی و خودش روغنی

    • سهیل

      این خانم فدریکا موگرینی رئیس پیشین اتحادیه اروپا نیست؟

    • بدون نام

      یادش بخیر چه مهندسایی سر تایتانیک کشتیم!!!

    • بدون نام

      یادش بخیر چه مهندسایی سر تایتانیک کشتیم!!!

    • بدون نام

      عجب چیزی بود خدایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج