۱۰۵۷۹۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دردسر عجیب برای کی‌روش

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا با دعوت از یکی از بازیکنان پرحاشیه به تیم ملی برای دو بازی بعدی کلمبیا در مرحله مقدماتی جام جهانی و اظهارنظر درباره او در کنفرانس خبری، حسابی حاشیه‌ساز شده است.

روزنامه ایران ورزشی: کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا با دعوت از یکی از بازیکنان پرحاشیه به تیم ملی برای دو بازی بعدی کلمبیا در مرحله مقدماتی جام جهانی و اظهارنظر درباره او در کنفرانس خبری، حسابی حاشیه‌ساز شده است.

ماجرا از این قرار است سباستین ویلا، بازیکن پرحاشیه کلمبیا، مشکلات زیادی با همسر خود دارد. تا جایی که در ماه آوریل تصاویر از همسر سباستین ویلا به صورت آنلاین منتشر شده و صورت او در این تصاویر خونین بود که این عکس واکنش‌های فراوانی را برانگیخت. به همین دلیل ویلا به خشونت جسمی و روحی علیه دانیلا کورتس متهم شد. هنوز این پرونده در جریان بوده و حکمی برای آن صادر نشده، به همین دلیل حتی حضور او در ترکیب بوکاجونیورز نیز انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

اما صحبت‌های کی‌روش در نشست اخیر در مورد این بازیکن خبرساز شده است. در پایان نشست مطبوعاتی و هنگام بحث و صحبت با یکی از حاضران در نشست، کارلوس کی‌روش بدون توجه به اینکه میکروفن همچنان باز بوده و صدای او بلند پخش می‌شده، جملاتی به زبان آورده که برای سرمربی تیم ملی کلمبیا حاشیه‌ساز شده است.کارلوس کی‌روش در این نشست گفت: «من نهاد یا مؤسسه‌ای تصمیم گیرنده در رابطه با این موارد نیستم و اگر قرار باشد تمام مردانی نیز که از زنان خود کتک می خورند این مسأله را عنوان کنند، دنیا به جای پیچیده‌ای تبدیل خواهد شد. در رسانه‌ها نباید به جای دادگاه و نهادهای قانونی قضاوت کرد.»

این جمله واکنش بسیاری را برانگیخت و حتی فدراسیون فوتبال کلمبیا مجبور شد نشست خبری کارلوس کی‌روش را از سایت خود حذف کند. هرچند کی‌روش بار دیگر در توییتر تأکید کرده که منظورش این است که رسانه محلی برای قضاوت در این رابطه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج