جاباما
۱۰۶۰۹۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاعی: هرجا آقا یحیی بخواهد بازی می‌کنم

هافبک پرسپولیس درخصوص تغییر پست خود در بازی با نفت آبادان معتقد است هدف او کمک به به این تیم است و برای جلب اعتماد کادرفنی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

ورزش سه: هافبک پرسپولیس درخصوص تغییر پست خود در بازی با نفت آبادان معتقد است هدف او کمک به به این تیم است و برای جلب اعتماد کادرفنی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

روز گذشته پرسپولیس توانست در یک عصر بارانی در تهران و در ورزشگاه آزادی بعد تساوی هفته نخست مقابل سایپا اولین برد خودش را در لیگ بیستم مقابل صنعت نفت آبادان به دست بیاورد تا با چهار امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد. مسابقه ای که ماحصل آن اخراج یحیی گل محمدی بود که قرمزهای پایتخت در بازی هفته سوم مقابل نفت مسجدسلیمان سرمربی خودشان را در اختیار نخواهند داشت.

علی شجاعی، هافبک پرسپولیس درخصوص این بازی در گفت و گو با ورزش سه با اشاره به مهم بودن کسب سه امتیاز این بازی اظهار داشت: بعد تساوی در هفته نخست که می توانستیم مقابل سایپا برنده باشیم، کسب برد در این بازی بسیار مهم بود. بازی سختی بود و جدا از تقابل با یک تیم پرمهره و با کیفیت مثل نفت آبادان کار سختی هم با توجه به بارش باران شدید در ورزشگاه آزادی داشتیم.

وی ادامه داد: آنالیز خوبی روی نفت آبادان انجام داده بودیم اما بارش باران و سخت شدن انجام کارهای تمرین شده برنامه های ما را با دشواری مواجه کرده بود اما خدا را شکر با توجه به همت بچه ها و تلاشی که در زمین داشتند به گل رسیدیم و سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم.

شجاعی در مورد اینکه در این بازی به جای وینگر چپ، یحیی گل محمدی از او به عنوان مهاجم استفاده کرد و اینکه آیا قرار است در این پست به پرسپولیس کمک کند، گفت: با صلاحدید آقایحیی در این بازی به عنوان مهاجم به میدان رفتم. هرچند پست اصلی من متفاوت است اما با خواست کادرفنی قرار شد در دقایقی که به میدان می روم در این منطقه ایفای نقش کنم.

شجاعی: هرجا آقا یحیی بخواهد بازی می‌کنم

وی ادامه داد: در پرسپولیس پست هر بازیکن معنا ندارد و همه به شکل شناور با توجه به برنامه های کادرفنی کارشان را دنبال می کنند. هدف همه ما کمک به پرسپولیس است و مطمئن باشید اگر آقایحیی و کادرفنی صلاح بدانند و برای کمک به پرسپولیس حاضرم در هر نقطه از زمین بازی کنم.

شجاعی در مورد اینکه با این شرایط آیا در فینال هم قرار است از او به عنوان مهاجم استفاده شود و آیا این تغییر پست کارایی او را پایین تر نخواهد آورد، گفت: با توجه به شرایط سختی که تیم در نقل و انتقالات دچار آن شد، کادرفنی به دنبال این است که از توانایی بازیکنان خود استفاده حداکثری داشته باشد تا تیم را برای بازی مهم فینال آماده کند. من درخصوص اینکه قرار است در چه پستی بازی کنم و چطور قرار است از من بازی گرفته شود، نظری نمی توانم داشته باشم اما قطعا همان طور که گفتم به هر شکل و هرکجا که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم آماده هستم حتی اگر قرار باشد در پست غیرتخصصی بازی کنم. البته قبلا من بازی دراین پست را تجربه کردم و امیدوارم اگر قرار باشد به این شکل به پرسپولیس کمک کنم به بهترین شکل جواب اعتماد آقایحیی و کادرفنی را بدهم.

هافبک پرسپولیس درخصوص ادامه رقابت های لیگ با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده بابت اوج گرفتن ویروس کرونا، گفت: به نظر من تصمیم درستی بود چون با تعطیلی رقابت های لیگ ما باید تمرینات خودمان را ادامه می دادیم و برای حفظ آمادگی بازی های دوستانه برگزار کنیم. پس به همین خاطر به نظرم اگر بازی ها با انجام درست پروتکل ها ادامه پیدا کند تصمیم خوبی است و تیم ها در سطح خوب آمادگی می مانند به خصوص برای پرسپولیس که کمتر از یک ماه دیگر فینال آسیا را پیش رو دارد.و

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج