جاباما
۱۰۶۱۰۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهدی‌زاده: همه برای آقامحرم تلاش می‌کنیم

مدافع میانی سپاهان می‌گوید این تیم در هر پست حداقل دو بازیکن خیلی خوب در اختیار دارد که رقابت میان آن‌ها به بهبود کیفیت تیم کمک خواهد کرد.

ورزش سه: مدافع میانی سپاهان می‌گوید این تیم در هر پست حداقل دو بازیکن خیلی خوب در اختیار دارد که رقابت میان آنها به بهبود کیفیت تیم کمک خواهد کرد.

پس از شکستی که هفته اول سپاهان مقابل گل‌گهرسیرجان تجربه کرد، در هفته دوم مسابقات که طلایی پوشان از شاگردان رسول خطیبی میزبانی می‌کردند، محرم نویدکیا تغییرات زیادی در چینش نفراتش ایجاد کرد و یکی از این تغییرات، نیمکت نشینی پورقاز و رسیدن محمدرضا مهدی‌زاده به ترکیب اصلی بود، تا در کنار محمد نژادمهدی زوج جدید خط دفاعی سپاهان باشد و در اولین حضور کنار هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه پیام نیازمند شدند.

مهدی‌زاده مدافع میانی سپاهان در رابطه با این بازی حرف هایش را با "ورزش سه" اینطور آغاز کرد و گفت:« می دانستیم بازی سختی داریم. تیمی هستند که تازه امسال به لیگ برتر آمده اند ولی مربی و بازیکنان خوبی در ترکیب این تیم حضور داشتند. آنها به دنبال این بودند که حداقل امتیاز را بگیرند. در این گونه بازی ها باید از فرصت های خودمان استفاده کنیم و خدا را شکر پس از باختی که در هفته اول داشتیم، باید می بردیم و این اتفاق افتاد.»

مدافع میانی سپاهان در رابطه با حضورش در ترکیب اصلی بازی نیز صحبت کرد و افزود:« خب این نظر سرمربی است. با توجه به تاکتیک‌هایی که دارد، می تواند تصمیم بگیرد که چه بازیکنانی در زمین حضور داشته باشند. تیم ما در هر پست به نظرم دوسه بازیکن خیلی خوب دارد و هر کسی بازی کند، می تواند به تیم کمک کند. هفته قبل یک سری نفرات دیگر بودند و در بازی با آلومینیوم نفرات دیگری به ترکیب رسیدند. خدا را شکر اینقدر بازیکن خوب داریم که هر کسی بازی کند، به نحو احسن کار خواهد کرد و به موفقیت تیم کمک می کند که مهم تر از هر چیز دیگری است.»

او در مورد شرایط خودش توضیح داد:« خدا را شکر که در ترکیب بودم. پارسال قبل از آخرین بازی فصل، از ناحیه دوقلوی پا آسیب جدی دیدم و دو سه ماهی مشغول مداوا بودم. حتی در بازی های اسیایی هم نتوانستم بازی کنم ولی خدا را شکر مقابل آلومینیوم بازی کردم و بد نبود. هر وقت بازی کنم، تمام تلاشم را می کنم که مثمرثمر باشم.»

از مهدی زاده در رابطه با حضور محرم در راس کادر فنی سپاهان پرسیدم و او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:« محرم خودش شخصیتی وفادار به سپاهان است و همه در فوتبال ایران او را می شناسند. شخصیتی دوست داشتنی دارد و سابقه خیلی خوبی در تیم دارد. همه در اصفهان او را دوست دارند. خب کار کردن با اینگونه مربیان جوان خیلی لذت بخش است و همه سعی داریم اولین تجربه سرمربیگری محرم با نتایج خوب همراه باشد. همه دوستش داریم و تلاش می کنیم که تیم نتیجه بگیرد.»

بازیکن سابق تراکتورسازی در شکل تیمی سپاهان و ثبت اولین کلین شیت پیام نیازمند بیان کرد:« در تیم ما همه برای دفاع کمک می کنند و در بخش حمله همین است. من خودم به شخصه هر بازی برای پیام آرزوی موفقیت می کنم. کمکش می کنیم که کلین شیت هایش دوام داشته باشد و همه از آن لذت ببریم.»

بخش بعدی صحبت های مهدی زاده در رابطه با حضور چهار مدافع میانی مدعی در اردوی طلایی پوشان بود و او در این مورد گفت:« تیم ما در هر پست چند بازیکن خوب دارد و هر کسی بازی کند، سعی دارد جای بازیکنان دیگر را پر کند. امسال هم در پست دفاع وسط چهار بازیکن خیلی خوب داریم. این موضوع از یک طرف رقابت را در تمرینات بیشتر می کند و از طرف دیگر به تیم کمک خواهد کرد؛ چون همه برای جایگاهشان خواهند جنگید.»

مهدی زاده درباره اینکه آیا گل سپاهان آفساید بوده یا خیر هم اینطور جواب داد:« در جریان بازی که متوجه نشدم. بعضی ویدئوها نشان می‌دهد که آفساید نیست و برخی هم آفساید نشان می دهند؛ خیلی مشخص نیست. اگر باشد هم میلی متری است. بازی تمام شده و به نظرم هرچقدر هم در این مورد صحبت کنیم، دیگر فایده ای ندارد. ضمن اینکه ما موقعیت های زیادی داشتیم و اگر این موقعیت‌مان هم گل نمی شد، توانایی باز کردن دروازه آلومینیوم را داشتیم.»

او در پایان بیان کرد:« از هواداران تشکر می کنیم که برایمان سنگ تمام گذاشتند. از هتل تا ورزشگاه جو بی نظیری داشتیم. خدا را شاکریم که بردیم و جواب محبت هایشان را دادیم. دعای من این است که این پیروزی ها تداوم داشته باشد تا سر آخر به اهدافمان برسیم، تا دل مردم را در این اوضاع سخت بیماری و اقتصادی کمی شاد کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج