۱۰۶۲۰۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زنده‌روح: قلعه‌نویی بلندپرواز و بسیار باتجربه است

تیم گل‌گهر سیرجان از دو بازی ابتدایی‌اش شش امتیاز به دست آورد و حالا در صدر جدول قرار دارد. تیمی که فصل قبل و در اولین حضورش در لیگ برتر فانوس به دست بود، اما به نظر می‌رسد حالا در لیگ بیستم شرایط متفاوتی خواهد داشت.

روزنامه ایران ورزشی: تیم گل‌گهر سیرجان از دو بازی ابتدایی‌اش شش امتیاز به دست آورد و حالا در صدر جدول قرار دارد. تیمی که فصل قبل و در اولین حضورش در لیگ برتر فانوس به دست بود اما به نظر می‌رسد حالا در لیگ بیستم شرایط متفاوتی خواهد داشت. احمد زنده‌روح که در نیم فصل لیگ گذشته به این تیم اضافه شد و یکی از بهترین‌های گل‌گهر هم بود همان روند را هم در فصل جدید ادامه داده است. او مدعی است نباید فریب این صدرنشینی را خورد و مغرور شد. زنده‌روح بر این باور است که باید قدم به قدم پیش رفت تا از هدف اصلی دور نماند. او از شرایط فعلی‌اش رضایت دارد.

گل‌گهر فصل را بسیار خوب آغاز کرده و به نظر می‌رسد در شرایط خوبی قرار دارید.

خدا را شکر شرایطمان خوب است اما هنوز ۱۰، ۲۰ درصد تا رسیدن به فرم ایده‌آل و مدنظر کادرفنی فاصله داریم. البته هفته‌های اول طبیعی است که تیم‌ها به طور کامل هماهنگ نباشند اما مطمئنم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

در دومین بازی هم به پیروزی دست پیدا کردید. مس رفسنجان را در دربی کرمان چطور دیدید؟

بازی سختی بود و می‌دانستیم به خاطر چمن مصنوعی و هم تیم حریف، بازی سختی داریم اما ما در طول هفته تمرینات سنجیده انجام دادیم و تمام برنامه‌هایمان را تنظیم کرده بودیم تا از این دیدار سخت با دست پر بیرون بیاییم که خدا را شکر با وجود اینکه در نیمه اول خیلی خوب نبودیم، توانستیم بازی را کنترل کنیم اما در نیمه دوم برنامه‌هایی که داشتیم را توانستیم به بهترین شکل انجام بدهیم. در واقع در نیمه دوم با شرایط زمین خیلی بهتر و بیشتر آشنا شدیم و از فرصت‌هایمان استفاده کردیم تا یکی از حساس‌ترین بازی‌هایمان در کل فصل را ببریم و شرایطمان را در جدول بهتر بهبود بخشیم.

یعنی کیفیت زمین خوب نبود؟

ببینید هر چقدر هم خوب باشد باز هم مصنوعی است و صددرصد بازی در آن با چمن طبیعی خیلی فرق دارد.

در این بازی پاس گل هم دادی؟

ما در تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم، روی ضربات ایستگاهی تمرین داشتیم و خدا را شکر می‌کنم توانستم برای تیمم مفید باشم و امیدوارم باز هم بتوانم به گل‌گهر در بازی‌های آینده کمک کنم.

به نظرت این صدرنشینی ادامه پیدا می‌کند؟

اتفاق خیلی خوبی برای گل‌گهر است. چه یک هفته، چه چندین هفته در صدر جدول باشیم، برای تیم ما خیلی خوب است. این را خوب می‌دانیم که نباید این صدرنشینی در اول فصل ما را گول بزند. ما باید در بازی‌های دیگر با قدرت انجام وظیفه کنیم تا این صدرنشینی که لیاقتش را داشته‌ایم حفظ و ثابت کنیم تیم خوب، باشخصیت و قابل احترامی هستیم. ما هدف‌گذاری خاص خودمان را داریم و بازی به بازی جلو می‌رویم و به نتایج قبلی تیم‌های دیگر کاری نداریم. بازی خودمان را انجام می‌دهیم و خیلی امیدواریم همین روند خوب خودمان را ادامه بدهیم تا بتوانیم به آن جایگاهی که شایسته تیم گل‌گهر است برسیم.

گل‌گهر دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. برای این فصل چه هدفی را در نظر گرفتید؟

فصل قبل به دلایل زیاد و از جمله طولانی شدن لیگ در هفته‌های پایانی تا حدودی استرس ماندن داشتیم اما لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد. در این فصل تغییر نگرش مدیریت، تغییر کادرفنی و اضافه شدن تعدادی بازیکن خوب و... باعث شده اهداف بزرگتری را در نظر داشته باشیم. البته برای رسیدن به آن باید گام به گام پیش برویم.

در هفته سوم هم با فولاد بازی دارید که تیم پرمهره‌ای است.

فولاد کادرفنی باتجربه و بادانش و بازیکنان باکیفیتی دارد. بازی خیلی سختی خواهد بود. همانطور که گفتم، ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم در این چند روزی که وقت داریم، هم از لحاظ ریکاوری و هم از لحاظ برنامه‌ریزی برای بازی با فولاد بهترین کارها را انجام دهیم و در این بازی خانگی که خیلی برایمان مهم است، امتیاز کامل را کسب کنیم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. ما در شهر خودمان بازی کرده و به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.

کار کردن با امیر قلعه‌نویی چطور است؟

آقای قلعه‌نویی را همه می‌شناسند و نیازی به تعریف و تمجید من ندارند. ایشان بسیار بلندپرواز و باتجربه هستند. امیدوارم بتوانیم تفکرات تاکتیکی‌شان را در زمین پیاده کنیم.

فوتبال بدون تماشاگر چطور است؟

لذت زیادی ندارد. فوتبال بدون آنها یک رکن اصلی‌اش را کم دارد و امیدوارم با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا باز هم شاهد حضور این عزیزان در استادیوم‌ها باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج