۱۰۶۲۳۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صعود بایرن و برد رئال و شکست لیورپول

شاگردان زین‌الدین زیدان با برتری مجدد مقابل اینتر، یک گام به صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شدند‌.

خبرگزاری تسنیم: هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری شش دیدار به پایان رسید. در مهمترین بازی، اینتر در گروه B میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل شاگردان زیدان شکست خورد. ادن اِزار در دقیقه ۷ از روی نقطه پنالتی و رودریگو در دقیقه ۵۹ برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند.

با این پیروزی، پُرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات با کسب هفت امتیاز و حفظ جایگاه دوم جدول گروه B، به صعود نزدیک‌تر شد. اینتر هم با دو امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و احتمال صعودش به مراتب کمتر از قبل شد. مونشن‌گلادباخ با هشت امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفته و شاختار دونتسک با چهار امتیاز، در رتبه سوم جدول است.

در سایر دیدارها و در گروه A، بایرن مونیخ با نتیجه ۳ بر یک از سد سالزبورگ اتریش گذشت. روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۴۳، ماکسیمیلیان ووبر (مدافع سالزبورگ) در دقیقه ۵۲ و لروی سانه در دقیقه ۶۸، گل‌های شاگردان هانسی فلیک را به ثمر رساندند و مرگیم بریشا در دقیقه ۷۳، تنها گل تیم اتریشی را وارد دروازه میزبان کرد. بایرن از دقیقه ۶۶ مسابقه به دلیل اخراج مارک روکا، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

باواریایی‌ها با کسب پانزدهمین پیروزی متوالی خود در این مسابقات (با احتساب ۱۱ بُرد در دوره گذشته)، با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه باقی ماندند و صعود خود به جمع ۱۶ تیم پایانی را به‌عنوان سرگروه قطعی کردند. اتلتیکو مادرید هم با تساوی بدون گل مقابل لوکوموتیو مسکو متوقف شد و با پنج امتیاز، در رده دوم گروه A ایستاده است. لوکوموتیو با سه امتیاز در جایگاه سوم و سالزبورگ با یک امتیاز، در انتهای جدول گروه A جای دارند.

در گروه C، پورتو با نتیجه ۲ بر صفر در خانه مارسی پیروز شد و با ۹ امتیاز، در جایگاه دوم جدول گروه باقی ماند. مهدی طارمی از دقیقه ۷۹ مسابقه وارد زمین شد. از این گروه منچسترسیتی با ۱۲ امتیاز، صعود خود را به دور بعدی قطعی کرده و صعود پورتو هم با کسب یک امتیاز دیگر مسجل خواهد شد. المپیاکوس با سه امتیاز در رده سوم و مارسی بدون امتیاز، در جایگاه چهارم جدول گروه C قرار دارند.

در گروه D تیم لیورپول در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر برابر آتالانتا شکست خورد و آژاکس با نتیجه ۳ بر یک از سد میتیلند گذشت. در این گروه لیورپول با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده و تیم‌های آژاکس و آتالانتا با امتیاز مشابه هفت، در رده‌های دوم و سوم این گروه جای گرفته‌اند.

پیش از برگزاری همه این بازی‌ها، اعضای تیم‌ها یک دقیقه به خاطر درگذشت دیه‌گو آرماندو مارادونا سکوت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج