۱۰۶۲۵۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

استقبال یک نماینده از بازگشت قره‌باغ به آذربایجان

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی گفت: از اراضی قره باغ و بازگشت آن به جمهوری آذربایجان اظهار خوشحالی نموده و امیدوارم بخش‌های باقی مانده نیز هر چه زود تر آزاد گردد.

خانه ملت: نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی گفت: از اراضی قره باغ و بازگشت آن به جمهوری آذربایجان اظهار خوشحالی نموده و امیدوارم بخش‌های باقی مانده نیز هر چه زود تر آزاد گردد.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی گفت: نسبت به مشکلات و سختی ها و خرابی های کشور جریان مدعی اصلاحات شریک جرم است و نباید خود را کنار کشیده و تطهیر کند زیرا که این دولت را آنها بر سر مردم مسلط ساختند و در دولت یازدهم و دوازدهم در اداره کشور شریک بودند. ملت شریف هم باید هوشیار باشند که جریان ارتجاعی غربگرا می خواهند با دوگانه سازی های کاذب مجدد شیوه های غلط و نسخه های باطل و تجربه شده سازش و عدول از آرمان های انقلاب را تداوم دهند. راه و چاره برون رفت از این وضعیت نابسامان بازگشت به ارزش‌های انقلابی و سیره امامین انقلاب و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال و بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی گفت: از اراضی قره باغ و بازگشت آن به جمهوری آذربایجان اظهار خوشحالی نموده و امیدوارم بخش‌های باقی مانده نیز هر چه زود تر آزاد گردد. توجه به رهنمودهای چهارگانه رهبر فرزانه و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله در این حوزه لازم و ضروری است. آزادی کلیه اراضی اشغالی، عدم تغییر مرزهای بین المللی و حفظ حقوق ارامنه ساکن مناطق آزاد شده و طرد و اخراج تروریست‌های وارداتی و تکفیری از منطقه از جمله تاکیدات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج