۱۰۶۲۵۵۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار به خریداران طلا در فضای مجازی

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم توصیه کرد: حتی المقدور از خرید طلا و جواهر در فضای مجازی خودداری کرده و به صورت فیزیکی به خرید این اقلام گران قیمت اقدام نمایند.

خبرگزاری تسنیم: بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم توصیه کرد: حتی المقدور از خرید طلا و جواهر در فضای مجازی خودداری کرده و به صورت فیزیکی به خرید این اقلام گران قیمت اقدام نمایند.

سید محمود فضل آذر شربیانی با بیان اینکه امروزه فضای مجازی و پیج های فروش طلا و جواهر بشدت افزایش یافته است، اظهارداشت: توصیه ما به خریداران این است که تا می توانند از معاملات آنلاین طلا اجتناب نموده و اگر مجبور به خرید در این فضا شدند حتما در شناسایی و اصالت فروشنده اهتمام لازم داشته باشند.

وی افزود: یکی از فاکتورهای شناسایی فروشنده طلا و اصالت آن در فضای مجازی ثبت مشخصات صنفی آن در صفحه اصلی سایت و یا پیج فروشنده است، دارا بودن جواز کسب معتبر از اتحادیه طلا و جواهر آن شهر که زیرمجموعه وزرات صمت می باشد، همچنین مشخص بودن نشانی و درج تلفن واحد صنفی از دیگر موارد لازم برای فروشنده مصنوعات طلا در فضای مجازی می باشد.

مسئول پیگیری و هماهنگی فضای مجازی اتحادیه طلا و جواهر تهران یادآور شد: ما اکیداً توصیه کرده ایم که حتی المقدور مردم به صورت حضوری مصنوعات طلا و جواهر را خریداری کنند و از خریدهای مجازی که اطمینانی نسبت به آن ندارند اجتناب کرده و تنها در موقع اضطرار اقدام به خرید در فضای مجازی کنند.

شربیانی تصریح کرد: به کرار مشاهده شده که در فضای مجازی و صفحات نامعتبر آن با استفاده از غفلت و سهل انگاری مشتریان اقدام به کلاهبرداری نموده اند و در این میان اتحادیه طلا و جواهر امکان رسیدگی به این پرونده ها را نخواهد داشت.

وی داشتن فاکتور رسمی با مهر و مشخصات فروشنده و نشانی وی را از نکات مهم معاملات در این فضا عنوان کرد و افزود: خریداران می توانند جهت احراز هویت فروشندگان طلا و جواهر در فضای مجازی برای دارا بودن جواز کسب از اتحادیه طلا و جواهر استعلام نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیداحمد شريفي

      سلام منظور از بسته حمایتی وبسته معیشتی چیست چه فرقی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج