جاباما
۱۰۶۲۷۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

همدانی: استقلال در آینده قدرتمندتر خواهد شد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در روزی که بازی زیبایی را نتوانست به نمایش بگذارد برنده از زمین خارج شد. مهم این بود که سه امتیاز کامل نصیب آبی‌پوشان شود چرا که فرصت برای خوب بازی کردن وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در روزی که بازی زیبایی را نتوانست به نمایش بگذارد برنده از زمین خارج شد. مهم این بود که سه امتیاز کامل نصیب آبی‌پوشان شود چرا که فرصت برای خوب بازی کردن وجود دارد.

«ستار همدانی» اظهار داشت: استقلال در روزی که بازی زیبایی را نتوانست به نمایش بگذارد برنده از زمین خارج شد. مهم این بود که سه امتیاز کامل نصیب آبی‌پوشان شود چرا که فرصت برای خوب بازی کردن وجود دارد.

وی افزود: ماشین‌سازی در این مسابقه به بازی بسته روی آورده بود و سعی می‌کرد فضاهای کنار زمین را از استقلال بگیرد که در این راه تا حد زیادی مقصر بود.

پیشکسوت اسقلال خاطرنشان کرد: میلیچ‌ در بازی که باید از کوچک ترین فرصت‌ها نهایت استفاده را می کرد با هوش و خلاقیت خود از روی ضربه ایستگاهی دروازه ماشین‌سازی را گشود تا برتری را برای آبی‌پوشان به ارمغان آورد.

همدانی تصریح کرد: به طور حتم در هفته‌های آینده شیخ دیاباته به اوج آمادگی خواهد رسید و برای استقلال گل‌های زیادی در لیگ برتر به ثمر می‌رساند.

وی تاکید کرد: خط حمله استقلال همچون فصل گذشته توانایی‌های زیاد دارد و می‌توانند برای هر حریفی خطرناک باشند. صمد مرفاوی خودش مهاجم بزرگی بوده و می‌تواند به آمادگی فورواردهای آبی‌پوشان کمک زیادی کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من به آینده استقلال خوشبین هستم و حتم دارم این تیم در این فصل مدعی قهرمانی خواهد بود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران روز چهارشنبه موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر ماشین‌سازی تبریز را شکست دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج