۱۰۶۳۴۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ادای احترام سیمئونه به مارادونا

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید پیش از بازی امروز تیمش برابر والنسیا اقدام جالبی برای ادای احترام به دیه گو آرماندو مارادونا فقید انجام داد.

ورزش سه: دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید پیش از بازی امروز تیمش برابر والنسیا اقدام جالبی برای ادای احترام به دیه گو آرماندو مارادونا فقید انجام داد.

اتلتیکو مادرید امروز در یک بازی سخت و دشوار موفق شد والنسیا را در مستایا با نتیجه ۱-۰ شکست دهد تا همچنان به نتایج خوب خود در لالیگا طی هفته‌های اخیر ادامه داده باشد.

بازی امروز بین دو تیم والنسیا و اتلتیکو مادرید به احترام دیه گو آرماندو مارادونا که چند روز پیش در سن ۶۰ سالگی به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داده بود، با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

بعد از این یک دقیقه سکوت دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید اقدام جالبی انجام داد و با دست زدن برای هم تیمی و دوستش سکوت مستایا را شکست؛ این در حالی بود که از اسکوربرد ورزشگاه خانگی والنسیا ویدئویی از جام جهانی ۱۹۸۶ که مارادونا در آن به تنهایی آرژانتین را به مقام قهرمانی رسانده بود، پخش می شد."

ادای احترام سیمئونه به مارادونا

سیمئونه چهارشنبه و بعد از تساوی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لوکوموتیو مسکو نیز درباره مارادونا گفته بود: " زمانهایی را که می توانستم به او نزدیک باشم را به خاطر می آورم. او همیشه با من فوق العاده رفتار می کرد و وقتی من خیلی جوان بودم به بازی های سویا نگاه می کرد. او به من نشان داد تیم ملی چه تیمی است و بازی در آرژانتین چه حسی دارد. او بهترین بود و هست."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج