۱۰۶۳۶۳۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پورحمیدی: کلین‌شیت برای سوسول‌هاست!

دروازه‌بان تازه وارد آلومینیوم مدعی است تمرکز خود را روی موفقیت با تیم اراکی گذاشته و به حواشی توجه نخواهد کرد.

ورزش سه: دروازه‌بان تازه وارد آلومینیوم مدعی است تمرکز خود را روی موفقیت با تیم اراکی گذاشته و به حواشی توجه نخواهد کرد.

حسین پورحمیدی بعد از یک فصل حضور در استقلال با دریافت رضایتنامه اکنون پیراهن آلومینیوم را بر تن کرده و در اولین نمایش خود توانست برابر مس رفسنجان به یک کلین شیت دست یابد. او اما مدعی است به کلین شیت و رکورد توجهی ندارد و تمام تمرکز خود را روی موفقیت با آلومینیوم گذاشته است.

پورحمیدی درباره شرایط خود بعد از بازی با مس رفسنجان می‌گوید: خیلی خوشحالم که با اعتماد کادرفنی و خصوصا آقای خطیبی اولین بازی‌ام را برای آلومینیوم انجام دادم. شانس خوبی برای برد داشتیم اما در نهایت به تساوی رضایت دادیم. مطمئنا در دیدارهای آتی قادر خواهیم بود به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و به آینده تیم با توجه به پتانسیلی که دارد کاملا امیدوارم.

وی درباره کلین شیت در اولین بازی با پیراهن این تیم گفت: باور کنید هیچ وقت به این موضوع فکر نمی‌کنم. شاید کلین شیت برای گلر از نظر فردی مهم باشد اما من رویای بزرگ‌تری با این تیم دارم. با آقای خطیبی حرف زدم و از جاه طلبی ایشان برای موفقیت با آلومینیوم لذت بردم. توجه به آمار فردی و کلین شیت برای سوسول‌هاست! من از اینکه تیمم نتیجه بگیرد لذت می‌برم. تمام تمرکزم روی این است که بهترین عملکرد را برای موفقیت تیم داشته باشم و بتوانیم خیلی زود به جایگاه مناسبی در جدول دست پیدا کنیم و این بزرگ‌ترین هدف همگی ماست. اینجا کسی به آمار فردی توجه نمی‌کند.

وی درباره هدف خود در فصل جدید در آلومینیوم گفت: همانطور که گفتم به دنبال این هستم تا در کنار تیم به نتایجی خوب دست پیدا کنیم. هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی راه پیدا کند و من هم قطعا این هدف را دارم. باید خودم را ابتدا در آلومینیوم ثابت کنم. مسیر سختی روبروی من قرار دارد و کاملا به آن آگاه هستم ولی هدفم رسیدن به تیم ملی است و از اعتماد و حمایت آقای خطیبی هم خیلی ممنون هستم. امیدوارم بتوانم عملکردی داشته باشم که در مسیر موفقیت تیم گام بردارم. ما تیم خوبی هستیم و پتانسیل دستیابی به موفقیت را داریم. قطعا با توجه به اینکه اولین فصل و هفته‌های حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم کار کمی سخت‌تر است اما قطعا در ادامه آینده روشنی پیش روی تیم ما قرار دارد.

پورحمیدی درباره بازی این هفته تیمش مقابل فولاد نیز گفت: بازی سختی خواهد بود. حریف طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی دست یافته و در قامت مدعی ظاهر شده اما ما هم به دنبال حفظ روند خوب بعد از کسب امتیاز در هفته گذشته هستیم. بازی سختی در خانه حریف پیش رو داریم اما مطمئنا با تدابیر کادرفنی و با تمرکز کامل در تمام جریان بازی قادر خواهیم بود به نتیجه برسیم. این بازی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و امیدوارم به هدفی که دنبال می‌کنیم برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مکتب توهم کیسه ها روی ایشون هم تاًثیر خودشو گذاشته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج