۱۰۶۳۸۹۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس _ شهرخودرو؛ آمادگی یحیی برای فینال

برای یک روز هم که شده پرسپولیس می‌تواند صدرنشینی در لیگ بیستم را تجربه کند؛ آن‌ها فقط کافیست شهرخودرو را در آزادی شکست بدهند و امیدوار باشند ماشین‌سازی نخستین شکست فصل را به تیم شگفتی ساز گل‌گهر تحمیل کند.

روزنامه جام جم: برای یک روز هم که شده پرسپولیس می‌تواند صدرنشینی در لیگ بیستم را تجربه کند؛ آنها فقط کافیست شهرخودرو را در آزادی شکست بدهند و امیدوار باشند ماشین‌سازی نخستین شکست فصل را به تیم شگفتی ساز گل‌گهر تحمیل کند. در این صورت قهرمان چهار فصل متوالی لیگ، تا بعدازظهر فردا که دیگر باز‌ی‌های هفته چهارم برگزار شود، می‌تواند از آن بالا به سایر تیم‌ها نگاه کند.

البته برای یحیی گل‌محمدی، آنچه بیشتر از صدرنشینی در هفته چهارم اهمیت دارد، این است که بازیکنانش این بازی سخت را بدون تلفات و آسیب‌دیدگی پشت سر بگذارند. ۱۹ روز دیگر باید در قطر فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند و در شرایطی که احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر از حضور در فینال محروم هستند، بدترین خبر این خواهد بود که یحیی قبل از چنین بازی بزرگی باز هم بازیکن از دست بدهد.

گل‌محمدی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از ترکیبی استفاده کرد که شباهت زیادی به ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا داشت و احتمالا او در دیدار با شهر خودرو نیز این اقدام را بار دیگر انجام خواهد داد؛ البته این کار ریسک بزرگی در جریان لیگ بیستم برای سرخ‌پوشان به شمار می‌رود، چرا که مانع از پیروزی مقابل نفت شد و آنها یک امتیاز از مسجدسلیمان سوغات آوردند و حالا باید در مقابل حریف مشهدی، این ریسک را انجام دهند.

گل‌محمدی: در فکر فینال آسیا هستیم

خود یحیی می‌داند بازی امروز یک بازی دشوار خواهد بود: «شهرخودرو از نظر فوتبالی یکی از تیم‌هایی است که سرعت و دوندگی خوبی دارد. فکر می‌کنم یک روز خیلی دشوار را در پیش داریم. ما شرایط خاصی داریم. ۲۰ روز دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. باید سعی کنیم هماهنگی‌های لازم بین بازیکنانی که قرار است در آن بازی به میدان بروند، ایجاد شود. روزهای حساس و نفسگیری را هواداران ما پشت سر می‌گذارند. هم بحث نتایج لیگ و هم فینال آسیا هر دو برایمان مهم است ولی باید اولویت‌بندی کنیم تا تیم با هماهنگی و آمادگی کامل به فینال برود. بازیکنانی از جمع ما به هر دلیلی جدا شده‌اند یا به خاطر محرومیت یا نامهربانی‌های زیادی که در این دو ماه دیدیم نمی‌توانند در فینال حضور داشته باشند. پس باید بیشتر از کسانی استفاده کنیم که در فینال می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. این سیاست ما است و ان‌شاءا... نتیجه لازم را در لیگ و آسیا بگیریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر،عبادهمتی،بازی،کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج