۱۰۶۴۳۵۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

درخشان: روند پرسپولیس باید تا فینال حفظ شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم باید روند خوبش را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند تا با روحیه و هماهنگی خوبی در این دیدار به میدان برود.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم باید روند خوبش را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند تا با روحیه و هماهنگی خوبی در این دیدار به میدان برود.

«حمید درخشان» روز سه‌شنبه با اشاره به برتری ۳ بر صفر سرخپوشان برابر شهر خودرو در هفته چهارم لیگ برتر افزود: دیدار خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم؛ موضوع بسیار مهم این بود که سرخپوشان توانستند سه گل در این بازی به ثمر برسانم و این نقطه عطف مسابقه بود.

وی اظهار داشت: در نیمه نخست، شهرخودرو قصد داشت تا بازی بسته را در پیش بگیرد و چشم به ضد حملات ببندد چرا که آنها تنها برای کسب یک امتیاز به تهران آمده بودند اما پرسپولیس به خوبی توانست از ضربات ایستگاهی استفاده کند و به گل برسد. همان گل کافی بود تا شهرخودرو، کمی باز شود و پرسپولیس هم به خوبی از این فرصت استفاده کرد و گل‌های بعدی را هم به ثمر رساند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد خوب خط هافبک سرخپوشان در این دیدار تصریح کرد: یکی از نکات مهم این دیدار، عملکرد و هماهنگی خوب هافبک‌ها بود، چرا که آنها هم در دفاع به خط دفاعی کمک می‌کردند و هم در بازی‌سازی توانستند عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند و بارها مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهند.

درخشان در مورد موقعیت‌های هدر رفته توسط سرخپوشان در این دیدار نیز یادآور شد: در یک دیدار فوتبال نمی‌شود توقع داشت که همه موقعیت‌ها تبدیل به گل شود اما این زنگ خطری برای تیم در فینال آسیا بود. حریف پرسپولیس در فینال آسیا شهرخودرو نیست که بخواهد اینگونه بازی کنند و هر موقعیتی را از دست بدهیم و چشم به حملات بعدی ببندیم بلکه در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید از تک موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم و قهرمان شویم.

درخشان در ادامه در مورد تمدید قرارداد با «یحیی گل‌محمدی» گفت: این اتفاق خوبی بود که صورت گرفت و به باشگاه و یحیی تبریک می‌گویم. چرا که این کار اعتماد و رابطه خوب مدیران باشگاه و مربی تیم را نشان می‌دهد. یحیی گل محمدی هم نتایج خوبی گرفته و می‌تواند دوباره روند و نتایج خوبی را تکرار کند.

وی سپس در مورد شرایط تیم در آستانه فینال آسیا خاطر نشان کرد: این موضوع غیرقابل انکار است که خط حمله تیم به ترمیم نیاز دارد و کادر فنی باید تمام تمرکزش را روی رفع نواقص خط حمله بگذارد تا برای فینال مشکلی از این نظر نداشته باشیم. هم خط هافبک منظم نشان داده و هم خط دفاع مستحکم؛ پس باید بازیکنان خط حمله هم تمام توانشان را بگذارند تا با تمرکز بالا برای فینال آماده شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در دیدار با شهرخودرو به برتری سه بر صفر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      این چقد مصاحبه میکنه

    • علی

      یکی هم سپهرحیدری زیادبحث میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج