۱۰۶۴۶۰۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

شکست اسنوکر باز ایران در رقابت‌های انگلیس

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس از نفر چهارم رنکینگ زنده دنیا شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

خبرگزاری ایسنا: حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس از نفر چهارم رنکینگ زنده دنیا شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

مرحله سوم و یک شانزدهم پایانی رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس برگزار شد و در مهمترین دیدار حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف مارک سلبی حریف قدرتمند انگلیسی رفت. حسین وفایی بانتیجه شش بر دو از نفر چهارم رنکینگ زنده دنیا شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت. این شکست درحالی رقم خورد که ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۳۷ رنکینگ زنده بهترین اسنوکر بازان دنیا قرار دارد.

سهیل واحدی دیگر ملی پوش ایران در اولین دور از این رقابت‌ها از لیو هاوتیان چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

با این نتایج پرونده این مسابقات برای نمایندگان ایران بسته شد.

چهل و چهارمین مرحله از مسابقات قهرمانی اسنوکر انگلستان از ۲۳ نوامبر (۳آذر) آغاز شده و تا ۶ دسامبر (۱۶ آذر) در مارشال آره‌نا در میلتون کینز پیگیری خواهد شد. مسابقات قهرمانی انگلستان برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۷ برگزار شده و دومین تورنمنت بزرگ رتبه‌بندی، بعد از مسابقات جهانی به شمار می‌آید. این رقابت‌های مهم هر روز به صورت زنده از شبکه‌های انگلستان و یورو اسپورت پخش می‌شود.

این مسابقات به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد. قهرمان این رقابت‌ها ۲۰۰ هزار پوند به خانه می‌برد. هم‌چنین نفرات دوم و سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۸۰ و ۴۰ هزار پوند برنده خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج