جاباما
۱۰۶۴۶۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بنا و محمدی چه برنامه‌ای برای انتخابی المپیک دارند؟

پس از لغو رقابت های قهرمانی جهان مشخص نیست چه نفراتی به رویداد کسب سهمیه المپیک اعزام می شوند و چه برنامه ای برای محک جدی این نفرات وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: پس از لغو رقابت های قهرمانی جهان مشخص نیست چه نفراتی به رویداد کسب سهمیه المپیک اعزام می شوند و چه برنامه ای برای محک جدی این نفرات وجود دارد.

با برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان، چهره ملی پوشان کشتی ایران برای حضور در این رقابت ها مشخص شد اما سردرگمی اتحادیه جهانی کشتی و در نهایت لغو این رقابت ها، این سوال را مطرح کرده که آیا نفرات برتر قرار است به رقابت های پیش رو از جمله قهرمانی آسیا و مهمتر از آن کسب سهمیه المپیک اعزام شوند یا اینکه با لغو رقابت های قهرمانی جهان، امتیاز نفرات نخست انتخابی تیم ملی نیز از بین رفته است؟

هر چند با توجه به شیوع گسترده کرونا در جهان که باعث لغو بسیاری از رقابت های بین المللی شده و سرنوشت برگزاری رقابت های پیش رو نیز مشخص نیست، اما با توجه به کشف واکسن کرونا از سوی برخی شرکت های معتبر دارویی جهان، می توان به عادی شدن شرایط طی ماه های آینده و برگزاری رقابت های بین المللی امیدوار بود.

بر اساس برنامه اتحادیه جهانی کشتی رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و کشتی ایران که ۶ سهمیه از رقابت های جهانی قزاقستان بدست آورده باید برای ۶ سهمیه دیگر به میدان برود، رقابتی حساس و سرنوشت ساز برای کشتی و ورزش ایران که غفلت از آن می تواند عواقب بدی را برای ورزش اول ایران به دنبال داشته باشد.

با لغو رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۰ در صربستان، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد رقابت های جام جهانی انفرادی را با هدف گرم شدن تنور رقابت های کشتی جایگزین این مسابقات کرده است، تصمیمی که خیلی اعتمادی به آن نیست و احتمال لغو این رقابت ها نیز وجود دارد، با این اوصاف فدراسیون کشتی اعلام کرد تنها ۲ نفر در کشتی آزاد و ۲ فرنگی کار را عازم این رقابت ها می کند، اما با فرض برگزاری این رقابت ها، آیا بهتر نبود سرمربیان تیم های ملی از این میدان برای محک کشتی گیران مدنظرشان در اوزانی که قصد کسب سهمیه المپیک دارند، استفاده کنند؟

برنامه کادر فنی برای انتخاب و اعزام کشتی گیران به رقابت های کسب سهمیه المپیک چیست؟ قرار است مجددا شاهد برگزاری انتخابی باشیم یا نتایج انتخابی تیم ملی برای رقابت های قهرمانی جهان ملاک تعیین ملی پوشان در میدان کسب سهمیه المپیک و یا قهرمانی آسیا خواهد بود؟

در روزهایی که سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی چندان در دسترس رسانه ها نیستند و برنامه های خود را به صورت شفاف اعلام نمی کنند، بهتر است برای کسب نیمی از سهمیه های باقی مانده که کار چندان آسانی نیست، فکری برای نحوه انتخاب ملی پوشان و نحوه آماده سازی آن ها داشته باشیم و از معدود مسابقات پیش رو برای محک آنها قبل از رویداد گزینشی المپیک استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج