۱۰۶۴۷۵۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مبلغ: گِرای تندور‌ها به خارج، وحشتناک است

مرتضی مبلغ گفت‌: اینکه شخصی به خودش اجازه تماس غیرمتعارف با خارج را بدهد و به همین راحتی حاضر باشد مسایل سیاسی کشور تحت‌تاثیر عمل او قرار بگیرد، یک رفتار بسیار وحشتناک است.

اعتمادآنلاین: مرتضی مبلغ گفت‌: اینکه شخصی به خودش اجازه تماس غیرمتعارف با خارج را بدهد و به همین راحتی حاضر باشد مسایل سیاسی کشور تحت‌تاثیر عمل او قرار بگیرد، یک رفتار بسیار وحشتناک است.

«عده‌ای از داخل به خارجی‌ها گِرا می‌دهند که اگر ما در ایران روی کار بیاییم، می‌توانیم با شما توافق کنیم.» این اظهارنظر از طرف وزیر امور خارجه در چند روز اخیر در محافل سیاسی موجب واکنش‌های زیادی شده است. این نوع رفتار نشانگر چیزی جز این نیست که برخی از گروه‌های سیاسی برای توفیق در انتخابات، حاضر هستند هر کاری انجام دهند. به‌طوری که به راحتی مصالح عمومی را نادیده بگیرند که مسلما چنین تحرکی بسیار مذموم است.

مرتضی مبلغ،‌ عضو حزب اتحاد ملت در این‌باره اظهار داشت: نکته‌هایی که آقای ظریف از تحرکات گروهی در تماس با آمریکا گفتند، نشان می‌دهد کشور با شرایطی خطرناک روبرو است. به هر حال شناختی که از ایشان وجود دارد، موید این قضیه است که تحت هیچ شرایطی حرف نادرست و غیرواقعی نمی‌زند. تاکید می‌کنم، این روند برای کشور خطرهای زیادی می‌تواند در پی داشته باشد. اینکه شخصی به خودش اجازه تماس غیرمتعارف با خارج را بدهد و به همین راحتی حاضر باشد مسایل سیاسی کشور تحت‌تاثیر عمل او قرار بگیرد، یک رفتار بسیار وحشتناک است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: در زمان حضرت امام(ره) یکی از آقایانی که در وزارت خارجه مسئولیتی هم داشت، با یکی از کشورها تماسی برقرار کرده بود و در مساله انتخاباتی کاری شبیه همین آقایان انجام داده بود. به محض اینکه خبر به امام رسید، بلافاصله دستور عزل را صادر کردند تا دیگران به خودشان اجازه وارد شدن به این بازی خطرناک را ندهند.

او همچنین تصریح کرد:‌ اما عجیب است که الان خطاکاران هیچ برخوردی را متوجه خود نمی‌بینند، آن هم در شرایطی که بسیاری از افراد با خطاهای بسیار ساده‌ و کم‌هزینه‌تر توبیخ و بازداشت می‌شوند که این روند با هیچ متر و معیاری توجیه شدنی نیست.

وی توضیح داد: بسیاری از مشکلات و بحران‌ها به همین برخوردهای تبعیض‌آمیزی بر می‌گردد که متاسفانه در کشور ما به کرات مشاهده می‌شود. لازم است با این نوع تماس‌ها مقابله‌ای جدی صورت بگیرد تا عده‌ای تندرو نتوانند به راحتی منافع ملی را با مخاطره مواجه کنند.

مرتضی مبلغ در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر همه باهم به این تشخیص برسند که در هر شرایطی هیچ چیزی را نباید نسبت به مصالح نظام و کشور در اولویت بدانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاشو عبدو

      ترامپ یک چیزی میدانست که میگفت اولین تماس از ایران خواهم داشت، ترامپ رفت ولی سربازانش ، اصولگراها در ایران و در مجلس نشسته و راه او را دنبال میکنند و هیچ کسی هم نیست که جلوی این بی سیاستی و نادانی را بگیرد

    • بدون نام

      همه تون یک کرباسین ۸ سال اصولگراهها هستند که به امریکا گراه میدند وجشم میگند ؟از اول انقلاب گروه شماچشم گفت چه کردید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج