۱۰۶۵۰۳۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آموزش مناطق نارنجی غیرحضوری است

وزیر آموزش و پرورش گفت: در مناطق نارنجی فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری خواهد بود اما مدارس باحضور مدیر و حداقل کادر اجرایی فعال و بر فرآیند آموزش های حضوری نظارت خواهند کرد.

ایرنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: در مناطق نارنجی فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری خواهد بود اما مدارس باحضور مدیر و حداقل کادر اجرایی فعال و بر فرآیند آموزش های حضوری نظارت خواهند کرد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آینده جامعه در مدارس امروز ساخته می شود و دانش آموزان امروز مدیران بخش های مختلف فردای جامعه هستند و عرصه فرهنگی و اقتصادی جامعه را می سازند، بنابراین هرچقدر دانش آموزان سالم تر و توانمندتری داشته باشیم، می توانیم جامعه سالم تری داشته باشیم.

وی پدیده اعتیاد را یکی از خطرات تهدید کننده دانش آموزان برشمرد و افزود: هر چند آمار اعتیاد در مدارس نسبتا پایین است اما خطر بسیار بزرگی است. بنابراین طرح یاریگران زندگی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در آموزش و پرورش با هدف افزایش آگاهی و توانمندی والدین، طراحی و در حال اجرا است و درحال حاضر به دلیل ملاحظات بهداشتی در شرایط کرونایی این طرح در بستر شبکه شاد ارائه می شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بخش مهم طرح یاریگران زندگی دانش آموزان هستند که در آن گروه هم‌سالان از یکدیگر مراقبت می کنند و آگاهی هایی را دریافت می کنند تا بتوانند به دوستانشان کمک کنند.

حاجی میرزایی گروه هم‌سالان را در مصونیت دانش آموزان در برابر آسیب ها، مهم و کمک کننده به تحقق اهداف دانست و اضافه کرد: محتوایی در این زمینه تولید شده و در کانال های شبکه شاد بارگذاری شده است و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، در طرح یاریگران زندگی به آموزش خانواده ها، دانش آموزان و همسالان توجه شده است، بنابراین آمار مدارس مجری این طرح از ۲۰به ۳۰هزار افزایش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج