جاباما
۱۰۶۵۱۱۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

۴ نکته از بازی استقلال در برابر پیکان

پارک اتوبوس پیکان مقابل استقلال

محمد دریس دروازه‌بان پیکان مالکیت بیشتر توپ‌های ارسالی را در اختیار گرفت تا بنابراین با توجه به سبک بازی که استقلال برای رسیدن به گل در نظر گرفته بود بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان پیکان معرفی شود.

خبرورزشی: استقلال در هفته چهارم میهمان تیم پیکان بود اما بعد از ۹۰ دقیقه تلاش آنها راهی به دروازه حریف پیدا نکردند تا بازی با نتیجه بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد. مطلب زیر نکات مربوط به این بازی است...

دفاع فردی و تیمی عالی پیکان

از همان شروع مسابقه مشخص شد که تیم پیکان برنامه اصلیش را در بستن فضای منطقه یک سوم دفاعی و همچنین نیمه زمین خودش قرار داده و شاگردان تارتار با فشرده کردن فاصله خطوط خود در طول زمین قصد دارند تا تیم میهمان را در مخمصه قرار دهند، اما آنچه در این زمینه بیشتر از هر نکته ای جلب توجه می‌کرد دفاع فردی و هم چنین دفاع تیمی عالی پیکانی‌ها بود که بدون اشتباه به کارش ادامه می‌داد. در این دیدار تک تک بازیکنان پیکان ابتدا در دفاع فردی با قرار گرفتن در جای مورد نظر بدون اشتباه وظایف فردی خود را انجام می‌دادند و وقتی هم که قرار بود به صورت تیمی این دفاع فشرده را انجام دهند بدون اشکال این کار را می کردند تا به معنای واقعی کلمه در این بازی دفاع فردی و تیمی پیکان بدون نقص و عالی کار کرده باشد. و به‌اصطلاح فوتبالی‌ها اتوبوس پیکان بدون نقص جلوی دروازه شان پارک شده باشد.

زوج سازی و کارهای ترکیبی استقلال در هر دو جناح

اما در سوی مقابل برنامه اصلی محمود فکری و همکارانش در این بازی استفاده از زوج سازی بازیکنان با یکدیگر و انجام کار ترکیبی از از جناحین بود و بدین ترتیب در سمت راست وریا غفوری به عنوان مدافع راست باید با احمد موسوی زوج سازی می‌کرد و با کارهای ترکیبی این دو توپ های ارسالی برای مهاجمان آماده می‌شد و در جناح چپ هم این وظیفه به محمد نادری به عنوان مدافع چپ و هروویه میلیچ عنوان وینگر چپ سپرده شده بود؛ برنامه تاکتیکی که چندین بار هم استقلال را به‌طور نصفه و نیمه در موقعیت گلزنی قرار داد.

نحوه متفاوت استقلال و پیکان در استفاده از کرنرها

در نیمه نخست استقلال به طور متوالی صاحب چند ضربه کرنر شد که البته به غیر از یک مورد نتوانست چندان از این فرصت برای ایجاد خطر مقابل دروازه پیکان بهره ببرد، اما در سوی مقابل پیکان در همان اولین کرنر که بعد از چند کرنر استقلال به دست آورد توانست جدی‌ترین موقعیت گلزنی خود را به وجود بیاورد و تا آستانه رسیدن به گل پیش برود تا هر دو تیم در استفاده از ضربات کرنر دو روی متفاوت را از خود نشان بدهند.

وقتی سبک بازی استقلال بهترین بازیکن زمین را معرفی کرد

با توجه به استراتژی که تیم پیکان برای این بازی در نظر گرفته بود و البته سبک بازی که استقلال برای رسیدن به گل انتخاب کرده بود، ارسال های نسبتا زیادی بر روی دروازه پیکان انجام شد که در این میان محمد دریس دروازه‌بان بلندقامت پیکان با توجه به خروج هایی که از دروازه داشت مالکیت بیشتر توپ‌های ارسالی را در اختیار گرفت تا بنابراین با توجه به سبک بازی که استقلال برای رسیدن به گل در نظر گرفته بود بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان پیکان معرفی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان عبدی

      تیمهای تحت هدایت تارتار ضد فوتبال هستن و فرقی نداره واسشون میهمان باشن یا میزبان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج