جاباما
۱۰۶۵۴۸۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

همدانی: عده‌ای بی‌رحمانه به استقلال می‌تازند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که برخی افراد شیطنت کرده و هجمه‌هایی علیه استقلال و فکری ایجاد کرده‌اند که منصفانه نیست.

تسنیم نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که برخی افراد شیطنت کرده و هجمه‌هایی علیه استقلال و فکری ایجاد کرده‌اند که منصفانه نیست.

ستار همدانی درباره انتقادها از استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان، اظهار داشت: این روزها یکسری بی‌رحمانه به استقلال می‌تازند. استقلالی‌ها واقعا حواس‌شان باشد که برخی‌ها در حال طراحی هجمه‌هایی هستند، چون می‌دانند استقلال با محمود فکری جان می‌گیرد. مطمئن هستم فکری با کاریزمایی که دارد و بازیکنانی که در اختیارش هست، می‌تواند آینده خوبی برای استقلال بسازد.

وی افزود: فکری کاپیتان استقلال بوده، سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده و باید بیشتر به او فرصت بدهند نه اینکه تخریبش کنند. فکری توانایی موفقیت در استقلال را دارد. منهای بازی با فولاد خوزستان که می‌توانستند بازنده نباشند، در دیدارهای دیگر بد نبودند، آن هم در شرایطی که ۲۰ روز قبل از شروع لیگ و با حواشی زیادی که به وجود آمد، تیم را تحویل گرفتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها علیه استقلال ادامه داد: فکری می‌تواند استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برساند اما یک شبه نمی‌توان تیم را ساخت. مگر می‌شود یک شبه یک تیم خوب آماده کرد؟ متاسفانه عده‌ای شیطنت می‌کنند و بهترین راه این است که تیم اتحاد و تمرکز داشته باشد و بازیکنان ممنوع‌المصاحبه شوند. هواداران هم به فکری کمک کنند. هنوز اتفاقی نیفتاده است و استقلال دو بازی خانگی‌اش را برد، مقابل فولاد در اهواز می‌توانست بازنده نباشد و برابر پیکان هم زمین کیفیت نداشت.

«بازی با پیکان در نیمه دوم یک طرفه بود.» همدانی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازیکنانی مثل شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی مصدوم هستند و به اینها مسعود ریگی هم اضافه شد. نمی‌گویم دست کادر فنی بسته بود اما بازیکنی مثل بابک مرادی که امسال مطمئن هستم پدیده لیگ می‌شود، نمی‌تواند در زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس بازی کند، چون او بازیکنی تکنیکی است و توانایی بازی در این زمین را ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: گرفتن ۷ امتیاز از ۴ دیداری که ۲ بازی آن بیرون از خانه بوده، بد نیست، آن هم با توجه به مشکلات فصل گذشته، ذهنیت‌های سال‌های اخیر و دیگر مسائل. بهترین استراتژی برای استقلال این است که امتیازات را کسب کند و کم‌کم به فکر بازی زیبا هم باشد. نمی‌شود هم امتیاز گرفت و هم بازی زیبا انجام داد و سه، چهار گل به حریفان زد. این کار در حال حاضر مقدور نیست و باید به تیم زمان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      کارمای کارهاتون هست پس کمتر هوچیگری کنید کمتر تو کار دیگران بزنید کمی هم منطق داشته باشید تا شاید دچار حاشیه بشید هرچی خست از بد ذاتی خودتونه

      پاسخ ها

      • مح.

        هوچیگری روبابامسعودتون بااون پسرش براتون به ارث گذاشت بالاخره این دوران هم چندماهه دیگه تموم میشه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج