۱۰۶۵۸۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نفت با دو غایب مقابل استقلال

تیم فوتبال صنعت نفت برای دیدار با استقلال تهران دو بازیکن غایب دارد.

خبرگزاری مهر: اشتباهات مکرر و محرز داوران در امر قضاوت پیکارهای لیگ برتر باعث شده تا متولیان فدراسیون کشتی با چالش جدید و بزرگی بنام کمیته داوران مواجه شوند.

همزمان با آغاز پیکارهای دور برگشت لیگ کشتی فرنگی، بحث اشتباهات داوران و اعتراض تیم‌های مختلف به نحوه قضاوت به اوج خود رسید و حالا موج این اعتراضات به رغم پایان دور برگشت به بیشترین حد خود رسیده است.

این وضعیت باعث شد تا فدراسیون کشتی کشورمان که مدتهاست با دغدغه‌ها و محدودیت‌های مالی دست به گریبان است، حالا به نقطه‌ای رسیده که باید با مشکل بزرگی بنام اداره پرحاشیه و جنجالی کمیته داوران هم مواجه شود!

اهالی کشتی معتقدند این اتفاقات از زمانی به اوج خود رسید که چندی پیش ناصر فروتن از ریاست کمیته داوران کنار گذاشته شد و محمد مصلایی پور به عنوان سرپرست، سکان هدایت این کمیته مهم و تأثیرگذار را در دست گرفت. کمیته‌ای که مدتهاست پس از این تغییر و تحولات، حال و روز خوشی ندارد و حالا در فراز و نشیب پیکارهای لیگ به اوج ناکارآمدی و مشکلات ساختاری و مدیریتی خود رسیده است.

از ابتدای آغاز دور برگشت پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی، تقریباً روزی نبود که کادر فنی برخی تیم‌ها از قضاوت پر اشتباه داوران انتقاد نکنند. اعضای کادر فنی برخی از تیم‌های حاضر در لیگ متفق القول معتقدند بسیاری از کشتی گیرانشان به دلیل اشتباهات داوری متحمل شکست شده‌اند و با کمال تعجب هیچکس هم پاسخگوی این روند مخرب نیست.

گویا بالا گرفتن حجم اعتراض و انتقاد به عملکرد کمیته داوران به جایی رسیده که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز مجبور به واکنش شده و امروز با تذکر جدی به سرپرست این کمیته، خواستار رسیدگی به شکایت تیم‌ها و سر و سامان دادن به این وضعیت آشفته شده است.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی هم اعلام کرد تیم سه نفره ای از داوران باتجربه، عهده دار بررسی یکی از همین کشتی‌های جنجالی و پراشتباه شده‌اند تا این اتفاقات با رعایت انصاف و عدالت به سرانجام برسد.

به هر حال این اتفاقات در حالی گریبانگیر فدراسیون کشتی و لیگ برتر شده که بزودی باید شاهد آغاز رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و جدال حساس و نفسگیر مدعیان این مسابقات هم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج