جاباما
۱۰۶۶۰۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدیرعامل آبفا خوزستان:

اهواز باران می‌آید، تن و بدن‌مان می‌لرزد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: شبکه فاضلاب اهواز داغان است و به درد هیچ چیزی نمی‌خورد و با ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار در نظر گرفته شده برای این شبکه نیز، تنها حدود ۵۰ درصد بهبود حاصل می‌شود.

ایسنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: شبکه فاضلاب اهواز داغان است و به درد هیچ چیزی نمی‌خورد و با ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار در نظر گرفته شده برای این شبکه نیز، تنها حدود ۵۰ درصد بهبود حاصل می‌شود.

صادق حقیقی‌پور در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۱۵ آذرماه) با حضور شهردار و نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی وضعیت آبگرفتگی اهواز پس از بارندگی برگزار شد، با اشاره به بالازدگی فاضلاب پس از بارندگی و مشکلات شبکه فاضلاب اهواز اظهار کرد: شبکه فاضلاب، جای آب باران نیست؛ نمی‌شود بار تریلر ۱۸ چرخ را روی دوش نیسانی که دو چرخ آن پنچر هستند، گذاشت و بعد بگوییم چرا چپ یا راست می‌رود.

اهواز باران می‌آید، تن و بدن‌مان می‌لرزد

وی افزود: هدایت آب‌های با حجم بالا، کار پمپ لجن‌کش یا خط لوله نیست بلکه باید از طریق کانال‌های آب انجام شود. نمی‌شود منتظر بمانیم که آب منهول پایین برود و بعد درب منهول را باز کنیم تا آب عبور کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هر سال مردم شاهد این مشکلات هستند؛ مگر تنها اهواز، کلانشهر است؟ آب باران با حجم بالا را با لوله انتقال نمی‌دهند.

حقیقی‌پور تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان مورد نیاز برای اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی را از بین شرکت‌های مستقر در خوزستان، دستگاه‌ها و از طریق راه‌های دیگر تامین کنیم و کار انجام شود.

وی بیان کرد: با بارش‌های با شدت بالا مواجه شده‌ایم و هر سال، معابر پر از آب می‌شوند؛ زمانی که بارندگی رخ می‌دهد تن و بدن‌مان می‌لرزد. شبکه فاضلاب اهواز داغان است و به درد هیچ چیزی نمی‌خورد و با ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار در نظر گرفته شده برای این شبکه نیز، تنها حدود ۵۰ درصد بهبود حاصل می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه موسی شاعری شهردار اهواز نیز در خصوص تخلیه آب باران از طریق شبکه دفع آب‌های سطحی در پاسخ به مدیرعامل آبفا گفت: ۷۳ درصد سطح شهر، خانه‌ها و اماکن هستند و آب باران از روی پشت‌بام وارد شبکه فاضلاب می‌شود.

وی افزود: مگر می‌شود به همه شهر بگوییم خانه‌هایتان را خراب کنید و لوله‌های آب و فاضلاب را دربیاورید و جدا کنید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج