۱۰۶۶۳۲۴
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

توضیح فکری درباره اختلاف مرفاوی و عمران‌زاده

سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار فردای تیمش گفت که داوران در بازی های گذشته با استقلال نامهربان بوده اند.

ورزش سه: سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار فردای تیمش گفت که داوران در بازی های گذشته با استقلال نامهربان بوده اند.

محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر صنعت نفت آبادان گفت: با وجود بارندگی‌های شدید که در تهران داشتیم، توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند و آماده بازی هستند. با توجه به اینکه همه تیم ‌ها مقابل استقلال انگیزه دو چندان دارند امیدوارم بچه‌ ها با تمام توانشان بازی کنند و سه امتیاز را بگیرند.

وی در مورد مصدومان استقلال در دیدار با صنعت نفت توضیح داد: ما ۵ بازیکن مصدوم داریم. سیاوش یزدانی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و وریا غفوری بازیکنان غایب ما هستند. البته غفوری آسیب دیده نیست ولی کیستی در پای او است که پزشکان گفته اند باید چند آمپول بزند و بعد از چند روز استراحت به تیم ما اضافه شود. البته بازیکنان جایگزین داریم که فردا می توانند به ما کمک کنند.

فکری در مورد علت آسیب دیدگی های بازیکنان استقلال گفت: آرش رضاوند و مسعود ریگی در بازی قبلی آسیب دیدند. من دوست داشتم فضایی را به وجود بیاوریم که کمتر انتقاد کنیم و سعی کنیم فضای خوبی برای داوران ایجاد کنیم تا با آرامش سوت بزنند.

او ادامه داد: ولی متاسفانه فضای داوری با تیم ما نامهربان است یا کمتر به ما توجه می کنند. دو بازیکن ما با خشونت تیم حریف از بازی خارج شدند ولی دریغ از کوچکترین کارتی که بخواهد به بازیکنان حریف داده شود. به هر حال یکی از وظایف داوری، محافظت از سلامتی بازیکنان است. اگر بخواهد خشونتی رخ بدهد، با تذکر یا دادن کارت زرد و قرمز از آن خشونت جلوگیری شود.

فکری ادامه داد: یا اشتباهاتی که در آفساید گیری یا پنالتی هایی که به نفع ما گرفته نمی شود یا به ضرر ما گرفته می شود که این مساول باعث شد تا بازیکنان آسیب دیده ما بیشتر شود. دیاباته از یک طرف به دلیل آماده نبودنش، در یک تمرین خیلی سبک که به نوعی برای بازیکنان تفریح است، آسیب دید که شاید به دلیل بارندگی های این مدت و سنگینی زمین یا آماده نبودن خود شیخ بوده است.

وی ادامه داد: سیاوش یزدانی در تمرینات تیم آسیب دید که به زودی برخواهد گشت. فرشید اسماعیلی از قبل یک دردی روی غضروف پایش داشته است که این درد افزایش یافت و لازم شده است بیشتر استراحت کند که ان شالله با فیزیوتراپی این آسیب دیدگی رفع خواهد شد.

او گفت: ما برای بدنسازی و فشار بیش از حد بر روی بازیکنان فرصت کافی نداشتیم. ما در تمریناتمان اصلا فشاری نداشتیم که بازیکنان آسیب ببینند. از یک طرف کمبود فرصت بد بوده و از سوی دیگر این بحث آسیب دیدگی شاید به کادرفنی ربطی نداشته باشد. ممکن است که این مصدومیت به بحث روحی روانی و فشارهایی که بر روی آنها بوده، برگردد. آنها استراحت کافی از فصل گذشته نداشتند که همه این مسائل ممکن است بر روی آسیب دیدگی بازیکنان تأثیر گذار باشد.

سرمربی استقلال در مورد تعداد سانترهای زیاد این تیم در بازی با پیکان گفت: یکی از راه های رسیدن به گل در بازی های بسته، استفاده از ضربات ایستگاهی، شوت زنی و کارهای ترکیبی از عمق و جناحین است. ما سعی کردیم این کارها را انجام دهیم اما در بحث کرنر و ضربات ایستگاهی که به دست می آوردیم، دقت لازم را نداشتیم. حریفان زیادی در برابر ما با به صورت بسته بازی می کنند. ما باید روی این مسائل کار کنیم.

فکری درباره فیلم‌هایی که نشان از عدم هماهنگی کادر فنی در تیم دارد، خاطرنشان کرد: اینکه به استقلال هجمه وارد می ‌شود، یعنی مخالفان این تیم فهمیده اند که استقلال دارد راه خودش را درست می ‌رود. ولی خود استقلالی ها دیرتر متوجه این موضوع می شوند. از تمام ابزارها برای به هم زدن آرامش استقلال استفاده می کنند.
او ادامه داد: ۱۶ تیم در لیگ برتر است و فکر نمی کنم دوربین هایی وجود داشته باشد که فقط از نیمکت استقلال فیلم بگیرد که اگر صحنه منفی را دیدند آن را منتشر کنند. ما در بازی برابر ماشین ‌سازی و هم در بازی برابر پیکان شاهد چنین فیلم‌ هایی بودیم.

فکری گفت: من خودم به عمران ‌زاده گفته بودم که مرادمند را دقایق آخر به جلو بفرستد اما آقای مرفاوی هم خبر نداشت و مخالفت کرد. بحث سر این است که این دوربین ‌ها چرا از نیمکت ‌های دیگر تیم ها فیلم نمی ‌گیرد؟ سازمان لیگ باید به این مسئله توجه کند کسانی که به استادیوم می ‌آیند، نباید تنش در فضای فوتبال ایجاد کنند.

او گفت: اینکه ما کسانی را مامور کنیم که از نیمکت‌های استقلال فیلم می ‌گیرد فکر نمی‌کنم کار درستی باشد. امیدوارم که دوستان سازمان لیگ، حساسیت بیشتری داشته باشند. تیم ما رو به جلو حرکت می کند و امتیازات خوبی کسب کرده است. با گذر زمان تیم‌ مان دارد آمادگی لازم را به دست می‌ آورد. مجموعه خودمان باید بدانند که تیم ما راهش را درست می رود اما به بدخواهان نباید اجازه دخالت را دهیم و نباید بازیچه دست دشمنان شویم.

سرمربی استقلال درباره لغو بازی‌های پرسپولیس اظهار کرد: من نظر خاصی در این رابطه ندارم. آقای مهدی گفتند که بازی ‌های عقب افتاده انجام می ‌شود و بعد بازی دربی برگزار می ‌شود. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد و آیا صحبت هایی که کردند واقعیت دارد یا داستان های دیگری پیش می آید. حتما برای این کار تمام جوانب در نظر گرفته شده است. امیدوارم در زمان اجرای بازی داربی، شرایط برابری وجود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      ده دقیقه ده نفره بازی کردین چی؟؟؟کادر فنی استقلال شلوغه اینو قبول کنید

    • بدون نام

      اون ده نفره به شلوغ بودن کادر فنی ربط نداشت، هول کردن بی ظرفیتن مربی لیگ یکی گنده ش کردن... هوله حواسش نیس به تیم

    • بختیارکیا

      خدایی کدوم تیم جلو شما بسته بازی میکنه چرا الکی جو میدی

    • حردانی

      تو کاری به سرورت نمیتونی داشته باشی برو از اون کلامی که توی بازی فولاد زدی خجالت بکش خیلی خیلی خیلی,,,,,,,,,

    • ی هوادار

      رفیق بازی و پارتی بازی باعث مشکلات زیادی برای تیم استقلال شده . درسته که داوریها مشکل داره ولی ایکاش مربیان ایرانی شهامت و جرات داشتن و ضعفها و مشکلاتشونورا قبول میکردن بجای اینکه زمین و زمان را مقصر بدونن

    • ی هوادار

      اقای فکری کاش دستیارانت را براساس دانش و توانایی و نیازهای تیم انتخاب میکردی نه بر اساس رفاقت و پارتی بازی . برهانی و عمران زاده که کلا تجربه مربیگری ندارن و مرفاوی و مظلومی هم امتحان پس دادن

    • ی هوادار

      مقصر فکری نیست مقصر اصلی اونایی هستن که فکری را بعنوان سرمربی انتخاب کردن و اشتباه فکری انتخاب دستیاران بدون تجربه و رزومه است همین آقایون بخاطر پوشش اشتباهاتشون ذهن هواداران را بسمت وزیر و وکیل میبرن

    • پپپپپ

      ارسال نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج