۱۰۶۶۴۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تیغ تیز انتقادات در کمین استقلال

استقلال خود را به نوعی یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل می‌دانند و برای رسیدن به این هدف قطعاً باید نسبت به کسب پیروزی در این بازی بسیار جدی فکر کنند.

خبرورزشی: تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در حالی امروز به مصاف یکدیگر می‌روند که بعد از گذشت ۴ هفته به غیر از ستون تعداد گل‌های خورده و تفاضل گل، هر دوی آنها در تمامی آیتم‌ها از جمله ثبت پیروزی، قبول شکست و ترک زمین با نتیجه تساوی عملکرد یکسانی داشته‌اند.

هر دوی این تیم ها در چهار دیدار قبلی خود چهار بار هم موفق به گلزنی شده‌اند تا در این زمینه هم عملکرد مشابهی داشته باشند، نکاتی که از نظر آماری نشان می‌دهد که یک بازی متعادل را در پیش‌روی خواهیم داشت.

انگیزهای متفاوت اما قوی هر دو تیم

اما تمام نکته به این آمارهای گفته شده در بالا خلاصه نمی‌شود و باید انگیزه‌های این دو تیم را نیز برای پیروزی در نظر گرفت. در حال حاضر این انگیزه برای استقلال دو چندان است چرا که آنها به غیر از میزبان بودن خود را به نوعی یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل می‌دانند و برای رسیدن به این هدف قطعاً باید نسبت به کسب پیروزی در این بازی بسیار جدی فکر کنند و البته تساوی هفته قبل آنها مقابل پیکان که بدون گل زده بود باعث شد تا دوباره تیم فکری از سوی برخی هواداران و کارشناسان با انتقادهایی روبه‌رو شود نقدهایی که ادعا داشتند تیم او برای زدن گل برنامه خاصی ندارد و در مقابل حریفانی که دفاعی بازی می‌کند او و همکارانش به بن بست تاکتیکی می‌خورند، بنابراین کادر فنی استقلال برای اینکه دوباره از این فشارها خلاص شوند و بتوانند روند مثبتی را در پیش بگیرند انگیزه فراوانی برای گلزنی دارند و پیروزی دارند.

ولی در سوی مقابل صنعت نفت آبادان که حالا شانه به شانه استقلال در پایان هفته چهارم در جدول رده‌بندی قرار دارد نمی‌خواهد این جایگاه خوبش در رده پنجم را به این آسانی از دست بدهد و برای نیل به این هدف کار فنی صنعت نفت قطعاً یک بازی بابرنامه را در دستور کار خود قرار می دهد تا به هدف اصلی خود که توقف استقلال است دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج