۱۰۷۲۷۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۲۱۴ اوباش‌گرِ پایتخت نقره‌داغ شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۱۴ تن از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۱۴ تن از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی در اجرای طرح "اقتدار" که با حضور جانشین فرمانده ناجا برگزار شد، گفت: در اجرای این مرحله از طرح اقتدار ۱۹۱ پرونده به اجرا درآمد که در جریان آن ۲۱۴ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه ۸۷ نفر از دستگیرشدگان جزو اراذل و اوباش سطح دار بودند، تصریح کرد: ۶۶ نفر نیز جزو مزاحمان نوامیس و ۲۶ نفر نیز به دلیل حمل و قاچاق سلاح دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه این طرح در ۸۷ محله از پایتخت و در سطح اماکن، پارک ها و بوستان ها و... به مرحله اجرا درآمد، گفت: در مجموع از این افراد ۳۱۶۹ فشنگ، ۴۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

رحیمی به متخلفان در حوزه اماکن و صنوف نیز هشدار داد و افزود: بارها گفته ایم و باز هم تکرار می کنیم که اگر اماکن و واحدهای صنفی اعم از سفره خانه ها، باشگاه ها و ... به محلی برای حضور اراذل و اوباش تبدیل شود به جد با آنان برخورد می کنیم. کما اینکه در اجرای این طرح نیز ۴۶۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته و از این تعداد ۳۳ واحد پلمب شدند.

رحیمی در مورد فعالیت اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز تصریح کرد: مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش محدود به فضای حقیقی نیست و در فضای مجازی نیز اجرا می شود. هیچ کس حق ندارد چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد.

رحیمی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه و قاطعانه و بدون اغماض با اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

رحیمی همچنین در حاشیه این طرح نیز با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا باز هم اقدام به گرداندن اراذل و اوباش در سطح منطقه خواهند کرد گفت: تمام آنچه که پلیس انجام داده با دستور و مجوز مقام قضایی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج