۱۰۷۴۳۳۱
۱۴ نظر
۵۰۵۲
۱۴ نظر
۵۰۵۲
پ

«تلگرام» از سال ۲۰۲۱ پولی می‌شود

پاول دوروف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام می‌گوید این اپلیکیشن از سال ۲۰۲۱ وارد فاز کسب درآمد خواهد شد. این کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات انجام می‌شود.

گجت‌نیوز: پاول دوروف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام می‌گوید این اپلیکیشن از سال ۲۰۲۱ وارد فاز کسب درآمد خواهد شد. این کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات انجام می‌شود.

«تلگرام» از سال ۲۰۲۱ پولی می‌شود

پیام رسان تلگرام از زمانی که راه اندازی شد تاکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گرفت. تلگرام اعلام کرد که به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال رسیده است. از این رو، پاول دوروف بنیان‌گذار این پیام رسان می‌گوید که برای ارائه خدمات در این مقیاس گسترده، برنامه‌هایی برای کسب درآمد دارد. پس باید منتظر به نمایش درآمدن تبلیغات در این پیام‌رسان باشیم.

درآمدزایی پیام‌رسان تلگرام چگونه خواهد بود؟

خوشبختانه قرار نیست تبلیغات در صفحات چت شما به نمایش درآیند. در عوض، این تبلیغات از سال ۲۰۲۱ فقط در کانال‌های تلگرامی نمایش داده می‌شوند. کانال‌ها، خوراک‌های خبری اصلی اپلیکیشن تلگرام هستند؛ بنابراین اگر از تلگرام به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده می‌کنید، این تبلیغات تجربه کاربری شما را مختل نخواهند کرد.

پاول دوروف در یک پست جدید این‌چنین گفته است:

تمام ویژگی‌هایی که هم اکنون رایگان هستند، رایگان هم خواهند ماند. ولی ما دیگر برخی از قابلیت‌های جدید را در اختیار گروه‌های تجاری و کاربران حرفه‌ای قرار خواهیم داد. برخی از این قابلیت‌ها نیازمند منابع مالی بیشتری است که هزینه آن توسط کاربران پریمیوم پرداخت می‌شود. کاربران عادی هم برای همیشه می‌توانند رایگان از تلگرام لذت ببرند.

«تلگرام» از سال ۲۰۲۱ پولی می‌شود

دوروف بر این باور است که اجرای برنامه‌های تبلیغاتی هیچ تأثیری روی تجربه کاربری نخواهد داشت و بسیاری از کاربران اصلاً متوجه آن‌ها نخواهند شد. او همچنین اضافه کرده است که تلگرام قصد دارد برخی ویژگی‌های جدید مانند استیکر‌های پریمیوم را نیز ارائه کند که هنرمندان می‌توانند طراحی کرده و آن‌ها را به کاربران تلگرامی بفروشند تا آن‌ها نیز به درآمدزایی برسند.

تلگرام به تازگی به‌روزرسانی بزرگی را روی پلتفرم‌های موبایل منتشر کرده که پشتیبانی از چت صوتی گروهی را ارائه می‌کند. برخلاف تماس‌های صوتی، چت‌های صوتی مثل یک کانال صوتی باز هستند که کاربران می‌توانند در آن با درخواست به صحبت کردن بپردازند یا فقط به صحبت‌های دیگر کاربران گوش کنند. همزمان با اجرای چت صوتی گروهی در پس زمینه، شما می‌توانید از پیام رسان تلگرام به صورت عادی استفاده کنید. روی نسخه اندرویدی، وقتی یک چت صوتی فعال شود، یک ویجت شناور روی صفحه نمایان می‌شود که می‌توانید آن را به پایین بکشید و ببندید. این قابلیت همچنین به زودی روی نسخه‌های دسکتاپی ویندوز و مک او اس نیز موجود خواهد شد.

«تلگرام» از سال ۲۰۲۱ پولی می‌شود

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید تلگرام می‌توان به بارگذاری سریع‌تر استیکر‌هایی که پیشتر بارگذاری کرده‌اید، امکان انتقال فایل‌های تلگرام از حافظه داخلی به یک کارت حافظه SD، انیمیشن‌های جدید اپلیکیشن در نسخه اندروید، توانایی ارسال پیام با Siri روی iOS، امکان ویرایش تصاویر پس از ارسال آن‌ها در اندروید و اموجی‌های متحرک بیشتر اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه برنامه ها بعد از یه مدت تبلیغاتی میشن

      پاسخ ها

      • دولت محترم و عزیز ایران

        تلگرام شبکه غیر اخلاقی است و دولت و مجلس عزیزمان ان را مسدود کرد با تشکر از مجلس

    • بدون نام

      واتساپ خیلی بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اس ام اس خیلی بهتره

      • بدون نام

        چاپار خانه. خیلی بهتره...
        یا شایدم کبوتر...

      • رضا

        اتفاقا آپشن های تلگرام خیلی خیلی بیشتره. واتساپ فقط خوبیش اینه که فیلتر نشد. اگر تلگرام فیلتر نمیشد محبوب ترین پیام رسان تاریخ در ایران میشد

      • بدون نام

        اصلا قابل مقایسه نیست هیچ اپلیکیشنی تلگرام نمیشه بهترینه

      • بدون نام

        بله و سروش و ایتا از اون هم بهتر

      • بدون نام

        با فریاد پیغام رسوندن خیلی بهتره.

      • بدون نام

        تلگرام بهتره منتها چون مالکش روسه نه آمریکایی مثل واتساپ گل نکرد

      • بدون نام

        با دود پیام بدیم ، خیلی بهتره

    • مریم

      تلگرام واقعا عالیه
      فقط مثل یوتیوب هر دقیقه یه تبلیغ بالا نیاد بهتره

    • بدون نام

      اگر تلگرام کاری کنه که ما بتونیم بدون فیلتر شکن وارد بشیم من حاضرم سالانه پول برای دریافت یه تلگرام خوب و راحت بدم و اصلا مشکلی باهاش ندارم
      نه اینکه الان استفاده نکنم ولی به هر حال فیلتر شکن یه اذیت دائمی و واقعا رو مخ هست و همیشه دعای خیرم به دنبال اونها که فیلتر کردن یعنی عملا هیچ دست آوردی براشون نداشته بجز همین دعای خیر مردم که بدرقه راهشونه

    • ایرانی

      به تاریخ خواهد پیوست.......؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج