جاباما
۱۰۷۴۴۹۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کومان: ‌می‌توانیم جای خالیِ مسی را پر کنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد او کسی نیست که بتواند روی نظر ستاره آرژانتینی تیمش برای ماندن یا نماندن در نوکمپ تأثیر بگذارد.

خبرگزاری تسنیم: سایت رادیو ورزش یونان با انتشار فیلم گل‌های به ثمر رسیده توسط کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم آاِک آتن نوشت: «این مهاجم ایرانی با زدن هفت گل در ۱۲ بازی بهترین گلزن تیم آاِک در نیم‌فصل اول سوپرلیگ یونان بود. انصاری‌فرد مطمئن‌ترین راه‌حل آاِک برای گلزنی محسوب می‌شد».

تیم آاِک آتن با در اختیار داشتن کریم انصاری‌فرد در رتبه چهارم جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان قرار دارد.خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری اولین بازی تیمش پس از تعطیلات کریسمس که آخرین بازی این تیم در سال ۲۰۲۰ نیز هست و در آن شاگردانش به مصاف تیم ایبار می‌روند، به خبرنگاران گفت: ایبار تیمی جنگنده است که سبک بازی‌اش تحت فشار گذاشتن حریف است. از نظر فنی ما باید نسبت به بازی قبلی بهتر باشیم، چون در غیر اینصورت به مشکل خواهیم خورد.

کومان درباره غیبت لیونل مسی در تمرینات قبل از بازی اظهار داشت: لئو از ناحیه ساق پا کمی درد داشت و به همین دلیل هم نتوانسته تمرین کند و در شرایطی نیست که بتواند بازی کند. از این رو به او اجازه دادیم دو روز بیشتر استراحت کند.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره مصاحبه اخیر کاپیتان تیمش با شبکه سکزتا و موضاعاتی که ستاره آرژانتینی به آنها اشاره داشت هم گفت: به نظر من این مصاحبه عالی بود، چون لئو در آن نظرات و عقایدش را بیان کرد. من مصاحبه را به صورت مستقیم ندیدم و چیزهایی که او درباره آینده‌اش گفته است هم سبب نمی‌شود که خیالم درباره آینده‌اش آسوده‌تر شود. من کسی نیستم که روی تصمیمات مسی تأثیر می‌گذارد. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که در بازی‌های‌مان به بهترین شکل ممکن از او بازی بگیریم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

کومان ادامه داد: بابت چیزهایی که لئو گفت از او تشکر می‌کنم. باید بدانیم که بارسلونا در فصل گذار قرار دارد و تیم ما دارد خودش را با تغییرات زیادی که داشته است، تطبیق می‌دهد. با این حال کاملاً مشخص است که مسی یک عضو بسیار کلیدی از تیم ماست. با این حال تصمیمی که مسی درباره آینده‌اش بگیرد فقط به یک مربی یا یک کشور بستگی نخواهد داشت. او برای گرفتن این تصمیم باید با خانواده‌اش مشورت کند. نمی‌دانم که آیا یک مربی می‌تواند روی سرنوشت او تأثیرگذار باشد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما جای خالی سوارز رو پر کن فعلا تا بعد راجعبت تصمیم میگیریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج