۱۰۷۴۵۷۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طرح جدید دولت انگلیس برای مقابله با چاقی

دولت انگلیس اعلام کرد این کشور برای مبارزه با معضل فراگیر چاقی، از سال ۲۰۲۲، تبلیغ هرگونه خوراک پرچربی، پرشکر و پرنمک را ممنوع می‌کند و نیز کارهایی نظیر دوباره پُر کردن لیوان نوشابه به‌شکل مجانی در رستوران‌ها مجاز نخواهد بود.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ دولت انگلیس اعلام کرد این کشور برای مبارزه با معضل فراگیر چاقی، از سال ۲۰۲۲، تبلیغ هرگونه خوراک پرچربی، پرشکر و پرنمک را ممنوع می‌کند و نیز کارهایی نظیر دوباره پُر کردن لیوان نوشابه به‌شکل مجانی در رستوران‌ها مجاز نخواهد بود.

فروشگاه‌های انگلیس از آوریل سال ۲۰۲۲ اجازه نخواهند داشت نزدیک در ورودی، پای صندوق یا در نبش راهروی قفسهٔ کالاها، یعنی جاهایی که بیشتر در معرض دید است، چنین خوراکی‌های ناسالمی را تبلیغ کنند. همچنین ارائهٔ تبلیغاتی نظیر «یکی بخر دوتا ببر» برای این‌گونه خوراکی‌ها به‌کلی ممنوع خواهد بود.

جو چرچیل، وزیر بهداشت عمومی انگلیس اعلام کرد: «ما تبلیغات را ممنوع و برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم که انتخاب خوراک سالم قطعاً آسانتر شود. ایجاد فضایی که همه را یاری تا به‌‌شکل منظم‌تری غذای سالم بخورند برای بهبود سلامت ملت حیاتی است.»

طرح جدید دولت انگلیس برای مقابله با چاقی

چاقی مفرط یکی از بزرگترین مشکلات سلامت همگانی مردم انگلیس است و تقریبا دوسوم بزرگسالان و یک‌سوم کودکان مدارس ابتدایی این کشور به آن دچارند.

دولت انگلیس از ابتدای تابستان گذشته به‌شکل ضمنی خواستار آن شده بود که هرگونه تبلیغات غذاهای ناسالم به‌شکل آنلاین، و نیز در ساعات پربینندهٔ تلویزیونی ممنوع شود.

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس پس از ابتلا به کووید و بستری شدن در بیمارستان، اعلام کرده بود که خودش باید وزن کم کند. وی تأکید کرد که نتیجهٔ پژوهش‌های پزشکی ثابت کرده چاقی، خطر بیماری کووید-۱۹ و نیز مرگ به‌علت ابتلا به آن را افزایش می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج