۱۰۷۴۶۴۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

خارپاشنه چند هزار یورویی چرک کرده بود!

مرد نقره‌ای پرتاب دیسک ایران در المپیک لندن، بعد از جراحی پرحاشیه خار پاشنه در آلمان، بالاخره رسانه‌ها را از شرایط فعلی‌اش مطلع کرد.

روزنامه خراسان: مرد نقره‌ای پرتاب دیسک ایران در المپیک لندن، بعد از جراحی پرحاشیه‌ خار پاشنه در آلمان، بالاخره رسانه‌ها را از شرایط فعلی‌اش مطلع کرد. احسان حدادی تاکید داشت حتما این جراحی کوچک را در آلمان و زیر‌نظر پزشک معتمدش انجام دهد، چون مدعی بود هیچ پزشک ایرانی بابت انجام دقیق این عمل به او تضمین نداده است. او درحالی در آلمان زیر‌تیغ رفت که پزشک آلمانی هم به او تضمین نداده بود.

حالا اما با گذشت مدتی از این اتفاق و برگشت حدادی به ایران، او از چرک کردن محل جراحی‌اش خبر می‌دهد و می‌گوید: «پس از عمل جراحی، پاهایم چرک کرده بود، اما الان خداراشکر خیلی بهتر شده.» با تمام این اوصاف اما او از نتیجه جراحی راضی است و دوران تکمیلی درمانش را سپری می‌کند: «فعلا که تمرینات و کار‌های فیزیوتراپی‌ام را در تهران پیگیری می‌کنم و خوشبختانه شرایط پایم خیلی بهتر شده. من هم مثل خیلی‌ از ورزشکاران، کار‌های مربوط به فیزیوتراپی و درمانی خودم را در فیزیوتراپی بهنام دنبال می‌کنم.»

البته مرد اول پرتاب دیسک آسیا، مثل همیشه رسانه‌ها را از تندی کلامش در امان نمی‌‌گذارد و با تاکید بر موفقیت‌آمیز بودن عملش در آلمان می‌گوید: «خوشبختانه جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت‌سر گذاشتم، هرچند‌ باید خیلی زودتر این عمل انجام می‌شد، زیرا به نفع من بود و باعث می‌شد خیلی زودتر تمریناتم را استارت بزنم. برخی‌ها بی‌دلیل به جریان عمل خارپاشنه من پرداختند، زیرا از روز اول هم قرار بود این اتفاق رخ دهد. بالاخره اشخاصی که در جایی مشغول به کار هستند و فعالیت حرفه‌ای انجام می‌دهند، یکسری انتقاداتی از ورزشکاران انجام می‌دهند. البته خداراشکر احسان حدادی آنقدر ورزشکار بزرگی است که هنوز هم‌ برخی دوستان درباره من دست به قلم می‌شوند. دوستان باید کمک کنند تا بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم و در‌کنار آن هم من نوکر تمام آن‌ها هستم.»

او که قبلا هم به خاطر مصاحبه گزینشی‌اش با برخی خبرنگاران در حاشیه مجمع دوومیدانی، باعث دلخوری جمع زیادی از خبرنگاران شده بود، حالا حرف‌های دیگری بابت رفتار آن روزش می‌زند و به ورزش سه می‌گوید: «دوستان عدم مصاحبه من در روز مجمع را به حساب بی‌احترامی‌ام نگذارند. هنگامی که یک ورزشکار دچار مصدومیت می‌شود، یک ارگانی آن‌هم به نام فدراسیون پزشکی‌ورزشی موظف است تا به شرایط ورزشکاران آسیب‌دیده رسیدگی کند. خود من از زمانی که کودک بودم، ماهی ۷ هزار تومان پول بیمه پرداخت ‌کرد‌م و اکنون هم مسئولان فدراسیون پزشکی تمام این مبالغی را که پرداخت کرده‌ا‌م ، برای خودم هزینه می‌کنند. تصمیم مسئولان فدراسیون پزشکی‌ورزشی این بود که خار پاشنه من در آلمان جراحی شود. طی توافقی که میان مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی‌ورزشی انجام شد، تصمیم گرفته شد تا در آلمان جراحی شوم.

داستان هر‌چه بود تمام شد رفت و من عمل خودم را در آلمان انجام دادم و اکنون هم در ایران هستم.» به قول خودش، حدادی در ایران است و طبق عادت قدیمی، بعد از سفرهای خارجی، اولین اردوی داخلی را با کیش استارت می‌زند: «از این هفته قرار شده همراه با ایگور مزگوف در کیش اردوی خودم را استارت بزنم و امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا مربی‌ام هم به ایران بیاید. ما تمام برنامه‌های خودمان را به فدراسیون ارائه داده‌ایم و هر تصمیمی که آن‌ها بگیرند، برای ما قابل احترام است.»

مسئولان ورزش کشور اما‌ تا به امروز باب دل حدادی تصمیم گرفته‌اند که او بهانه‌ای بابت نتیجه‌گیری در المپیک توکیو نداشته باشد. با این حال اما او همچنان حرف روشنی از هدف اصلی‌اش در المپیک‌۲۰۲۰ نمی‌‌زند و به کلی‌گویی بسنده می‌کند: «تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در المپیک ۲۰۲۱ توکیو بهترین نتیجه را بگیرم و باعث خوشحالی مردم کشورم بشوم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حدادی چه خبرداردکه یک سوم مردم ایران قدرت خریدگوشت ندارند.

      پاسخ ها

      • لنگ

        موافقم ۰

      • لنگ

        موافقم ۰

      • لنگ

        موافقم ۰

      • لنگ

        موافقم ۰

    • بدون نام

      آیا برای مدال ضمانت داده یا کشور رو سر کار گذاشته؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج