۱۰۷۴۹۷۷
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

آغاز تحقیقات قضایی در پرونده مرگ پسر جوان

ماموران پلیس به‌دنبال رازگشایی از مرگ پسری ۱۷ساله هستند که در استخر جان‌باخته است.

همشهری: شامگاه یکشنبه، هفتم دی‌ماه امسال ۳پسر نوجوان به استخری در منطقه تهرانسر رفتند و تلاش کردند برای شنا وارد آنجا شوند. آنها با اینکه می‌دانستند به‌دلیل شیوع کرونا استخر تعطیل است اما وارد آنجا شده و به متصدیان آنجا اصرار کردند تا یک ساعت شنا کنند.

آن زمان یکی از ناجیان و ۲کارگر خدماتی در استخر حضور داشتند که با ورود ۳پسر نوجوان مخالفت کردند اما آنها باز هم اصرار داشتند که هر طور شده وارد استخر شوند. تلاش ۳پسر نوجوان برای راضی کردن متصدیان استخر ادامه پیدا کرد تا اینکه آنها سرانجام راضی شدند و ۳پسر وارد استخر شدند اما قرار شد فقط یک ساعت آنجا باشند و در بخش عمیق هم شنا نکنند.

در شرایطی که این ۳نفر در حال شنا کردن بودند، ۲کارگر خدماتی استخر را نظافت می‌کردند و نجات غریق هم گاهی به آنجا سرکشی می‌کرد. دقایقی گذشته بود که ناگهان یکی از پسرها که وارد بخش عمیق شده بود دچار مشکل شد.

دوستانش تلاش کردند تا او را نجات دهند اما فایده‌ای نداشت و در این شرایط با داد و فریاد از نجات غریق کمک خواستند. او که آن زمان در محوطه استخر نبود در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به آنجا رساند و پسر نوجوان را از آب بیرون کشید اما پسر اوضاع خوبی نداشت. ناجی تلاش کرد او را احیا کند اما تلاشش بی‌فایده بود تا اینکه از اورژانس کمک خواست و پسر نوجوان به بیمارستان منتقل شد اما درنهایت او جانش را از دست داد.

به‌دنبال این حادثه ماجرا به مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران گزارش شد و او دستور انجام تحقیقات برای روشن شدن علت اصلی این حادثه مرگبار را صادر کرد. والدین متوفی مدعی بودند مرگ پسرشان عادی نبوده و از دوستان او و مسئول استخر شکایت کردند.

در جریان تحقیقات نجات غریق گفت: من به آنها گفته بودم که استخر تعطیل است اما خودشان اصرار کردند. وقتی هم که با اصرار وارد شدند قرار شد وارد بخش عمیق نشوند. ما اشتباه کردیم که آنها را به استخر راه دادیم.

در همین حال، دوستان پسر جانباخته نیز درباره حادثه گفتند: مشغول شنا بودیم که دوست‌مان یک مرتبه به سمت قسمت عمیق رفت. به او گفتیم برگرد اما قبول نکرد تا اینکه ناگهان شروع به‌دست و پا زدن کرد. ما به سختی او را به لبه استخر کشاندیم و از نجات غریق کمک خواستیم اما درنهایت بعد از انتقال دوست‌مان به بیمارستان او فوت شد.
در این شرایط بازپرس پرونده دستور داد تا برای روشن شدن ابعاد پنهان این حادثه فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های محل حادثه کنترل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الناز

      پسره نادان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج