۱۰۷۴۹۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مسی و بکام؛ پیوند احتمالی!

خبرنگار معروفی که اخیرا برای یک مصاحبه اختصاصی به منزل لئو مسی رفته بود، با یک شیطنت جالب دو کتاب درباره شرایط زندگی در «منچستر» و «پاریس» برای لئو هدیه برد.

روزنامه توسعه ایرانی: خبرنگار معروفی که اخیرا برای یک مصاحبه اختصاصی به منزل لئو مسی رفته بود، با یک شیطنت جالب دو کتاب درباره شرایط زندگی در «منچستر» و «پاریس» برای لئو هدیه برد. ستاره آرژانتینی بارسلونا اما هدیه را باز نکرده پس فرستاد و اعلام کرد که فعلا به این کتاب‌ها نیازی ندارد. برخلاف زمزمه‌هایی که در مورد جدایی احتمالی مسی در ژانویه به گوش می‌رسید، این بازیکن رسما اعلام کرد که حداقل تا پایان فصل باشگاه را ترک نمی‌کند.

حالا که بارتومئو دیگر رییس بارسا نیست، لئو هم اشتیاق کم‌تری برای جدایی از باشگاه از خودش نشان می‌دهد. او تاکید کرده که در انتظار معرفی رییس جدید بارسا و شنیدن پروژه جدید این رییس است تا تصمیمش را در این مورد بگیرد. نکته کلیدی اینجاست که در پایان این فصل، دیگر باشگاه نمی‌تواند مثل فصل گذشته برای مسی تصمیم بگیرد و مانع جدایی او شود. قرارداد این فوق‌ستاره در تابستان آینده به پایان می‌رسد و او مجاز خواهد بود تا با یک قرارداد آزاد، مقصد بعدی‌اش را انتخاب کند.

با این حال هواداران بارسا هنوز به ماندن لیونل در تیم‌شان امید دارند و معتقدند رییس جدید باشگاه، شرایط را برای مسی تغییر خواهد داد. مسی در مصاحبه تازه‌اش از دو چهره خاص نیز تمجید کرده است. اول از همه رونالد کومان با توصیف کاملا مثبتی از سوی مرد شماره ۱۰ تیمش روبه‌رو شده و بلافاصله هم به این توصیف واکنش نشان داده است. لئو در مورد همبازی‌اش آنتوان گریزمان نیز حرف‌های خوبی زده و ظاهرا در بلوگرانا همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسد.

با این حال او لابه‌لای صحبت‌هایش به یک موضوع جذاب دیگر هم اشاره کرده است. اینکه همیشه دوست داشته در «آمریکا» فوتبال بازی کند و مدتی برای زندگی به این کشور برود. این راهی است که ستاره‌هایی مثل زلاتان، جرارد، پیرلو و ... هم قبل از او رفته‌اند. به نظر می‌رسد باید ماجرای انتقال مسی به سیتی و پی‌اس‌جی را فراموش کنیم. او احتمالا برای مدتی در بارسا می‌ماند و سپس راهی ام.ال.اس می‌شود تا به خواسته‌اش برای بازی و زندگی در آمریکا هم برسد.

حتی شنیده می‌شود که باشگاه میامی از همین حالا مذاکره برای جذب این ستاره را به صورت پنهانی با خود او آغاز کرده است. مالک این باشگاه یعنی دیوید بکام، رابطه بسیار خوبی با لئو دارد و این اتفاق، می‌تواند کلید این انتقال باشد. حتی گفته می‌شود لوئیس سوارز هم به باشگاه اینترمیامی می‌پیوندد تا دوباره در کنار لئو مسی توپ بزند.

با این اوصاف باشگاه میامی با مثلث بکام، مسی و سوارز به یکی از خبرسازترین باشگاه‌های دنیا تبدیل خواهد شد. کریس رونالدو نیز قبلا اعلام کرده که دوست دارد زمانی در ام.ال.اس توپ بزند. بعید نیست او و مسی چند سال بعد از رقابت نزدیک در لالیگا و لیگ قهرمانان، رقابتی جدید را در یک فضای متفاوت شروع کنند. هواداران فوتبال در کشور آمریکا، بی‌صبرانه منتظر چنین اتفاق بزرگ و هیجان‌انگیزی هستند. اتفاقی که می‌تواند شهرت ام.ال.اس را چندین برابر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج