جاباما
۱۰۷۵۸۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

نباید استقلالی‌ها از من ناراحت شوند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: اینکه دیگران از صحبت‌های من درباره پرسپولیس برداشت دیگری می‌کنند، مهم نیست و نمی‌توانم دروغ بگویم.

خبرورزشی: پیروز قربانی درباره شرایط تیم فوتبال سایپا در آستانه دیدار با شهر خودروی مشهد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ما تیم جوانی هستیم و می‌خواهیم فوتبال زیبا با سبک خودمان را بازی کنیم. نمی‌گویم صد درصد خوب بوده‌ایم، اما تاکنون موفق کار کرده‌ایم. جدول آن چیزی نیست که شایستگی ما را نشان بدهد. با این حال نیاز به کار بیشتری داریم.

وی در مورد ناراحتی هواداران استقلال از صحبت‌هایش درباره فنی بودن تیم پرسپولیس گفت: من گفتم پرسپولیس یکی از فنی‌ترین تیم‌های لیگ است و هنوز هم این اعتقاد دارم. تیمی که چهار سال قهرمان لیگ شده و دو بار به فینال آسیا رفته است، تیم بدی نیست. اینکه برداشت یکسری از دوستان چه چیزی بوده است،کاری ندارم. اگر در فضای مجازی به من بد و بیراه می‌گویند، مهم نیست، چون اصلاً وقت ندارم کامنت بخوانم و وقتم را برای اظهارنظرهای سطحی هدر بدهم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و مربی فعلی سایپا خاطرنشان کرد: صحبت من درباره مسائل فنی بود. اگر تبعیضی وجود دارد، تیم‌ها باید آنقدر قوی باشند که در زمین تبعیض‌ها را جبران کنند. برای من مهم نیست هر کسی چه برداشتی می‌کند و چیزی که به ذهنم بیاید، می‌گویم. اینکه آدمی مثل من در جامعه کم است، مشکل من نیست، مشکل جامعه است!

نباید استقلالی‌ها از من ناراحت شوند

فضای مجازی برای کسانی است که می‌خواهند با ناسزا گفتن خودشان را خالی کنند. من جوگیر نشدم که آن صحبت‌ها را انجام دادم. اینکه کسی ناراحت شده است، مشکل من نیست. من X و Y نیستم که با دروغ دنبال به دست آوردن دل کسی باشم.

قربانی ادامه داد: من چندین سال در استقلال بازی کردم و هم چیزم را از این تیم دارم. هواداران استقلال برای من محترم هستند، اما نمی‌توانم خودم را گول بزنم و جلوی خودم را بگیرم. نباید این جمله که پرسپولیس یک تیم فنی است، باعث ناراحتی استقلالی‌ها شود. تبعیض‌ها همیشه هست، اما اصل را رها کرده‌ و به فرع چسبیده‌ایم، چیزی که باعث شده است فوتبال ما پیشرفت نکند.

وی درباره نتایج تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل اینکه شاید درگیر تیم سایپا هستم، نتوانسته‌ام بازی‌های استقلال را ببینم، اما وقتی نتیجه می‌گیرد، خوشحال می‌شوم. این تیم نتیجه گرفته و در صدر جدول است، اما چون بازی‌هایش را ندیده‌ام، نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا تو مکتب کیسه مثل تو پیدا نمیشه حقیقت بگه.راست میگن کیسه کشا تبعیض گذاشتن مسی رونالدو گواردیولا واس پرسپولیس آوردن تو این سال ها ک قهرمان شدن اونا نه

    • بدون نام

      در حالیکه همه میدونن ثیم لنگ چطوری 4 تا جام گرفته و رفته فینال و اونهمه کری و توهین کردن، تو خودتو به خنگی زدی یا واقعا خنگی! مسلما استقلالی نیستی!

    • عدالت

      دمت گرم حقیقت همینه زدن حرف درست حتی اگه به سودمون‌نباشه

      پاسخ ها

      • بادشتy.A.aA

        امثال قربانی رادوست داریم

    • بی نام

      اگه تو باشگاه استقلال سمتی داشتی باز هم از این حرفها میزدی

    • بدون نام

      خب پس‌ چجوری بازی پیروزی نگاه کردی و میدونی فنیه ولی منتها وقت نکردی نگاه بازی تیم محبوبت کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه متن رو دوباره بخونی متوجه میشی. او گفت تیمی که چهار با رمتوالی قهرمان لیگ شده و دوبار درعرض سه سال به فینال آسیا رسیده تیم فنی هستش. والان که مشغول مربیگری تیم سایپاست وقت نمیکنه به بازی تیم های دیگه تماشا کنه.ضمن اینکه وقت نداره اراجیف (کامنت های هواداران کیسه) رو بخونه.

    • بدون نام

      کارت خوب نبود داش پیروز دشمن شاد کن شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون حرف حق رو زده؟ قربانی از معدود پیشکسوتان فوتبال شناس هستش.

    • بدون نام

      خب معلومه چون واست پست مقام ندادند ناراحتی اگر واقعا از فنی بودن چیزی میدانی تیم خودت را درست کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج