جاباما
۱۰۷۵۹۱۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

وزن‌کشی ‌‌ستاره‌های ‌نوظهور‌ تلویزیون

۵ بازیگر جوانی که با سریال‌های سیما به شهرت رسیدند، در دومین سریال خود چه عملکردی داشته‌اند؟

خراسان: در سال‌های ۹۷ و ۹۸، سریال‌هایی مانند «بانوی عمارت»، «لحظه گرگ و میش» و «وارش» چهره‌ تازه‌ای را معرفی کردند یا باعث شدند بازیگرانی که پیشتر در عرصه بازی فعالیت کرده بودند، به شهرت برسند. مریم مومن، میلاد میرزایی، الهام طهموری، حسام محمودی و نیما نادری پنج بازیگری هستند که با این سریال‌ها شناخته شدند. این بازیگران به تازگی سریال جدیدی روی آنتن داشته‌اند و بار دیگر حضور در قاب تلویزیون را پس از چهره شدن، تجربه کرده‌اند.

وزن‌کشی ‌‌ستاره‌های ‌نوظهور‌ تلویزیون

الهام طهموری

الهام طهموری یک سال قبل با بازی در سریال «وارش» به کارگردانی احمد کاوری، نزد مخاطبان به شهرت رسید. او پیش از این سریال هم در مجموعه‌هایی مانند «نفس گرم»، «پرستاران» و «پدر» بازی کرده بود، اما در این سریال‌ها حضور کوتاهی داشت و با «وارش» زن رنج کشیده‌ای که پس از مرگ همسرش باید تنهایی بار زندگی را به دوش می‌کشید، شناخته شد. طهموری به تازگی با کاراکتر «لعیا» در «شرم» دیده شد. این شخصیت هم مانند «وارش» جزو نقش‌های اصلی سریال بود و طهموری در هر دو سریال بازی خوبی داشت. البته کاراکتر «وارش» به لحاظ استفاده از لهجه شمالی نقش چالش برانگیزتری بود.

حسام محمودی و نیما نادری

حسام محمودی سابقه بازی در سریال‌های مختلفی را دارد، اما این بازیگر بیشتر با سریال «لحظه گرگ و میش» اثر همایون اسعدیان به شهرت رسید. محمودی در سریال همایون اسعدیان، نقش یک جانباز را بازی کرده بود. او اکنون در سریال «باخانمان» با نقش کاملا متفاوتی به نام «مسعود» که استاد دانشگاه است و قصد دارد با دخترعموی خود ازدواج کند دیده می‌شود. این شخصیت رگه‌هایی از کمدی دارد و این هم یکی دیگر از تفاوت‌های مهم «لحظه گرگ و میش» و «باخانمان» است.

هرچند که حسام محمودی در سریال اسعدیان حضور کمرنگ و بی‌تاثیری نداشت، اما در «باخانمان» نقش اصلی را برعهده دارد. محمودی در این مجموعه هم مانند «لحظه گرگ و میش» به خوبی از پس نقش خود برآمده است. البته این بازیگر رمضان سال گذشته سریال «دل‌دار» را روی آنتن داشت اما در «باخانمان» حضور پررنگ‌تری دارد. نیما نادری نیز سابقه بازی در سریال «در مسیر زاینده‌رود» و «تعبیر وارونه یک رویا» را داشته است، اما این «لحظه گرگ و میش» بود که باعث شهرت او شد. نادری حدودا دو سال پس از این سریال به تازگی با مجموعه «شرم» در تلویزیون دیده شد. او در هر دو سریال جزو نقش‌های اصلی بود و می‌توان گفت در هر دو مجموعه به یک اندازه دیده شد.

میلاد میرزایی و مریم مومن

میلاد میرزایی و مریم مومن دو بازیگر سریال «بانوی عمارت» ساخته عزیزا... حمیدنژاد هستند که پس از به شهرت رسیدن با این مجموعه، با سریال «سرزده» و «شرم» بار دیگر در تلویزیون دیده شدند. مریم مومن در اولین تجربه بازیگری خود، با شخصیت «فخرالزمان» در «بانوی عمارت» حسابی گل کرد.

او که نقش اصلی سریال را برعهده داشت، با بازی خوب خود توانست نظر مخاطبان را جلب کند، اما این موفقیت در دومین سریال او یعنی «سرزده» تکرار نشد. هر چند که او در این مجموعه هم جزو یکی از شخصیت‌های اصلی بود، اما در «بانوی عمارت» حضور پررنگ‌تری داشت و کیفیت این سریال هم اصلا با مجموعه ضعیف «سرزده» قابل مقایسه نیست.

میلاد میرزایی پیش از «بانوی عمارت» تجربه حضور کوتاه در چند سریال را داشته است، اما مخاطبان با نقش «رشید» این بازیگر را می‌شناسند. این کاراکتر جزو نقش‌های اصلی سریال نبود، اما در هر صورت میرزایی به واسطه آن شناخته شد. این بازیگر در «شرم» نسبت به «بانوی عمارت» حضور پررنگ‌تری را تجربه کرده و یکی از نقش‌های اصلی را برعهده داشته است. سریال «بانوی عمارت» بیشتر از «شرم» مورد توجه و استقبال گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه کسی هم این سریال ها رو نگاه میکنه. یعنی ممکنه واقعا؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوه مای گاد‌. چقدر شما روشنفکرید که زباله های ترکیه ای رو می بینید!!!

    • بدون نام

      یعنی هر ک بره تو پشت دوربین میشه ستاره!!!!!!!

    • آ.ن.14

      باخانمان سریال خوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج