۱۰۷۶۷۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بحران دفاع چپ در پرسپولیس و استقلال

به نظر می‌رسد استقلال و پرسپولیس هر دو قبل از بازی فوق‌العاده حساس هفته آینده خود با یک مشکل مشترک دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ معضلی تحت عنوان مصدومیت و محرومیت مردان جناح چپ.

خبرورزشی: به نظر می‌رسد استقلال و پرسپولیس هر دو قبل از بازی فوق‌العاده حساس هفته آینده خود با یک مشکل مشترک دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ معضلی تحت عنوان مصدومیت و محرومیت مردان جناح چپ.

دیدارهای قبل از دربی همواره برای استقلال و پرسپولیس از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است و گاهی اوقات شاهد هستیم که برخی نفرات را در این مسابقات به میدان نمی‌فرستند تا جدال سنتی پایتخت را از دست ندهند. البته جدا از این موارد، به نظر می‌رسد استقلال و پرسپولیس هر دو قبل از بازی فوق‌العاده حساس هفته آینده خود با یک مشکل مشترک دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ معضلی تحت عنوان مصدومیت و محرومیت مردان جناح چپ.

یکی مصدوم، دیگری محروم

استقلال در بازی امروز مقابل آلومینیوم اراک به معنای واقعی کلمه در جناح چپ خود فقیر است چون بازیکنان تخصصی این قسمت را به دلایل مختلف در اختیار ندارد. محمد نادری مدتی است مصدوم شده و این‌طور که محمود فکری روز گذشته اعلام کرد، به این مسابقه هم نمی‌رسد تا مهیای جدال با پرسپولیس در دوشنبه هفته آینده شود. از طرف دیگر، هرویه میلیچ نیز در بدترین زمان ممکن با کادر فنی دچار مشکل شد تا از حضور در تمرینات محروم شده و جدال با شاگردان رسول خطیبی را از دست بدهد. به این نفرات باید متین کریم‌زاده را نیز اضافه کرد که در تمرینات آسیب دید ولی البته نامش در فهرست بازیکنان مسابقه امروز قرار گرفته است.

نگاه به مردان راست پا

با توجه به وضعیتی که پیرامون چهره‌های مصدوم و محروم استقلال برشمردیم، محمود فکری چاره‌ای جز تغییر ترکیب ثابت و استفاده از بعضی بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی نخواهد داشت. سرمربی آبی‌ها حتماً باید نیم‌نگاهی معطوف به بازیکنان راست پای خود کرده و برای پر کردن خلأ غیبت چهره‌های جناح چپ استقلال از وجود آنها بهره ببرد. اتفاقی که در این فصل برای آبی‌پوشان پایتخت بی‌سابقه نبوده است. البته محمد دانشگر نیز توانایی بازی در جناح چپ را دارد و شاید در این مسابقه برای کمک کردن به استقلال در پست غیرتخصصی خود به کار گرفته شود. البته او مقابل گل‌گهر نمایش ضعیفی داشت.

تماشای اجباری بازی سپاهان

اتفاقاتی که در بازی با ذوب‌آهن رخ داد، پرسپولیس را نیز در جناح چپ دچار مشکل کرده است. سعید آقایی هفته گذشته کارت قرمز گرفت و حالا مجبور است جدال با سپاهان را از روی سکوها تماشا کند. آقایی فصل قبل برای سپاهان بازی می‌کرد و قطعاً انگیزه بسیار زیادی داشت تا مقابل زردپوشان اصفهانی وارد میدان شود ولی کارت هفته قبل معادلات او و البته برنامه‌های تاکتیکی یحیی گل‌محمدی را برهم زد. آقایی این هفته محروم است ولی قطعاً از همین حالا خواب بازی با استقلال را می‌بیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج